Thom Merlin Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) ok, takker for komentaren likevel Får håpe dette er bedere da, er tegnet fra ett annet bilde da. Endret 2. september 2005 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var veldig fin likte fargene godt. har du originalbildet noe sted? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Thom Merlin: Kunne ikke dy meg, men jeg syntes det var noe feil med skuldrene og hoftene og hodet. Skuldrene og hodet ble liksom feil proposjonert i forhold til høyden og hoftene. Kopierte bildet ditt og fikset litt på det i PS. Kroppen ble litt bedre, men hodet er fortsatt litt stort i forhold til resten. Dette er et bilde som du har tegnet veldig bra, men du må studere kroppen litt mere. Se om du ikke får tak i noen bøker som omhandler kroppens anatomi. Tror nok du har potensiale til å bli en dyktig tegner med tiden, så fortsett med det. Legger ut min versjon av tegningen din. Mvh. ED209. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Puslet litt her og der.. Før: Etter: Jeg lurte på en liten ting.. Jeg vil at det skal stå KASPER på det gullbelagte skiltet, men får det ikke til, aner ikke hvordan man fikser tekst i PS. Kunne en snill sjel der ute fikse det for meg? Hadde blitt perfekt hvis skriften kunne lages i små diamanter også.. *i det borskjemte hjørnet* Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Fant en litt morsom side her om dagen som lar deg lage en SouthPark utgave av deg selv. Vel, vil jo kategorisere dette med kreativitet, men det kan jo hende jeg tar skammelig feil. Kan jo sette et kriterium ved dette, og det er at ingen får legge ut SoutPark bilder av seg selv uten at de legger ved et originalbilde av seg selv. Vil nok tro det er flere av dere som dropper det da?? Her er siden dere skal gå til: SouthPark Slik ser jeg ut. Meg i SouthPark-versjon. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var veldig fin smile2.gif likte fargene godt. har du originalbildet noe sted? Orginalen var nok litt bedere en min verisjon Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 og til deg ED209 Syntes det er fint at du sier hva du mener om bildet, men din verisjon ble ikke akkurat bedere en mit bilde Men skjønner at jeg har gjort en masse feil og skall prøve gjøre slik som du sa på mitt neste bilde, begynner i kveld Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Her er foresten ett annet bilde jeg har tegnet: si hva dere syntes om det Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Hehe, sa ikke det ble bedre. Var bare ment som et et eksempel på hvordan det kanskje burde sett ut. ÜberNabben: Prøvde meg på bildet ditt, men jeg vet ikke hvor fornøyd du blir av resultatet. Brukte 10 min. på dette. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Synes bilen din kanskje ble litt for mye av det gode ED209 Hadde likt det bedre hvis du holdt bilen mer "stilren"! Endret 2. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Slenger opp en til i samme slengen! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 @Jabra - Jeg synes dette er en av de beste bilene lagt ut i denne tråden! Stilren, ikke for mange detaljer.... Pent Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 @Jabra - Jeg synes dette er en av de beste bilene lagt ut i denne tråden! Stilren, ikke for mange detaljer.... Pent Takk skal du ha! Forresten, navnet er Jarbra, ikke Jabra. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mye kult her ja Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Thom Merlin no offence, men drit i trippelposting. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Valgte å gi A3 et litt mer sporty preg. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jabra de var kjempe fine! slenger med et bilde som er kun laget i Mspaint som jeg bare har brukt mus på. kvaliteten er litt fucka. kommenter gjerne. og ja, jeg veit det ser ut som en transvestit Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Synes bilen din kanskje ble litt for mye av det gode ED209 Hadde likt det bedre hvis du holdt bilen mer "stilren"! Huh?? Eneste jeg laga var skiltet. Fikset det for ÜberNabben: som ville ha et diamantskilt (se forrige side). Jeg liker også stilrene biler. Har fikset ny versjon av Beamer'n. Eneste jeg har gjort er å bytte ut antenna med en haifinne og senket den. Hepp. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hehe, sa ikke det ble bedre. Var bare ment som et et eksempel på hvordan det kanskje burde sett ut. ÜberNabben: Prøvde meg på bildet ditt, men jeg vet ikke hvor fornøyd du blir av resultatet. Brukte 10 min. på dette. Det ble bra! (nesten) akkurat sånn jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå