pululf Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 The Peach is a spy!Lol Her er en steampunk gatling gun som jeg holder på med. Nice Skal du bruke den til noe? Det er for en konkurranse. Her er enda en WIP. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Som ordtaket sier: Endret 16. februar 2009 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fun med vektor Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 må ha denne tråden så jeg slipper å finne den hvis jeg får noen ilder som er vert å legge ut... (øver) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Forsøk på å lage signatur til annet forum: Vet den mangler border, men hvordan er den ellers? Er nybegynner i photoshop, så trenger kritikk... Lenke til kommentar
emero Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 shikaru, er det letra det går i? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 ja, er no letraset promarker greier. Lenke til kommentar
emero Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 må finne frem mine og begynne øvingen igjen, ser jeg du har en rå stil Lenke til kommentar
Novek Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 jaja... har begynt å tegne noen "stiper" med arbeidstittel "den ensomme rytter". Kom gjerne med tilbakemeldinger. Tegnet med blypenn, lagt på farger i PS. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) begynt å tegne litt nå. er ikke flink, men blir nok flinkere... dette er det første bildet jeg har. vil ha deres mening om det... hm det ble oppned og lit utydelig. jaja håper dere klarer å se hva det er (en mann med et stopp skilt) Endret 23. februar 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 et bilde jeg lagde i mspaint. hva syntes dere? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Haha, kult Kan lage mye stilig i paint Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Haha, kult Kan lage mye stilig i paint tak ørene var lit stygge da Endret 24. februar 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har vært ute av gamet aaalt for lenge nå, men i det siste har jeg faktisk hatt litt lyst til å male igjen. Jeg tok opp et gammel lerret og forsatte litt på det. Dette ble resultatet. Men, bildet eier ikke balanse Jeg er ikke fornøyd med fargevalget og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få stripperen til å bli ute av fokus. Jeg kan gjøre henne mørkere, men tanken var at hun er på et lysere sted enn ham. (og stangen er skjev, jeg veit, men kan ikke gjøre noe med det før malingen tørker) Noen flere umiddelbare feil dere kan se? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Skilpadde: Jeg vet ikke helt hva du prøver på her, men i mine øyne ser profilen til mannen feil ut, og gir ham et litt ekkelt uttrykk på en ikke visuelt bra måte. Det kan hende han skal se litt creepy ut, men jeg synes du bommer. Grunnen er at profilen ser dradd ut ved nesen, hvor du går for skrått fra nesetippen til over leppen, og i tillegg er distansen fra nesen til munnen for lang, nesen stikker mer ut enn den burde, og hakepartiet er for lite og for lite vinkel på. Panneprofilen er også problematisk, men fungerer bedre. Nå er ikke denne kritikken ment for å gjøre din figur om til en slags perfekt Adonis, men bare for å få karakteren til å se ut som en person, ikke et maleri. Jeg vet ikke helt hva du vil med bilde, så det kan hende at du heller bør karikere det mer enn å gjøre det mer realistisk, men uansett så synes jeg ikke profilen fungerer slik som den er nå. ... Så... Over til meg: Mitt siste ferdige kreative arbeid: Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Noen kjappe skisser: Man ser hvilke som hører sammen (de oppe skulle liksom være samme person)? Endret 7. mars 2009 av Nikolassr Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg og en kompis på skolen har tenkt å prøve på tegneserie nå. Vi har kalt den Maya, og den handler om en liten babys hverdag. Kan ligne litt på Tommy og Tigeren. Vi har tegna tre skisser i en skrivebok som jeg har lyst til å få inn på dataen og finpusse litt. Så da tenkte jeg meg å kjøpe et tegnebrett! Trenger noe billig, så jeg tenkte på Wacom Bamboo A6. Noen erfaringer med den? Det er vel forsåvidt det eneste jeg gir meg selv lov til å kjøpe siden jeg ikke skal legge så mye penger i. Men jeg gleder meg til resultatet, og når en serie blir ferdig, så kan jeg jo poste dem her så kan dere se! Lenke til kommentar
emero Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 skaff deg en Aiptek Media Tablet 1000U til ca kr 1500,- stooor flate, god penn, og minst like god som Wacom men til halve prisen. Vet Japan Photo har dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå