Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shikaru: Tegnestilen din var rå! Jeg føler jeg har sett stilen før fra noen kjente tegnefilmer og lignende. Du har i hvertfall fått til å skape utryksfulle ansikter og poseringer! A+!

pululf: Stilig utgangspunkt, men jeg føler at den ikke er helt ferdig. Lysettingen mangler et par andre lyskilder i tillegg til den du har nå. Jeg tror renderen din kunne bli løftet ytterligere ved å ha en sterk backlight som fremhever en av flatene på boksen slik at den får en mer definert form og dybde. Nå skiller også boksen seg veldig utfra resten av den visuelle stilen du har gitt HW logoen og gulvet. Kan det se bedre ut med en glossy og reflektiv shader på boksen også?

Lenke til kommentar

Det var bedre. Men med blått tenkte jeg egentlig at bokstaven h skulle vært mer lik den som er i logoen. Men det blir kanskje for glorete i en slik stilfull omgivelse.

Men i motsetning til mogcais så tror jeg ikke du bør ha en glossy surface på boksen. Det kommer bare til å forstyrre med alle refleksjonene. Kanskje bare en blinn, uten refleksjoner?

Et lys bakfra skader jo heller ikke. Kanskje du også kan legge til en svak fog på det lyset i boksen, slik at det "stråler" ut fra logoen.

Og når jeg ser på logoen igjen synes jeg allerede at Hw logoen er for forstyrrende med refleksjonene. Kanskje senke refleksjonsverdien eller noe slikt?

Endret av Fluesoppen
Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hva som har skjedd med 3d tråden som var her tidligere?

Jeg slenger i hvertfall ut noe kreativt 3d arbeid her også:

griever01sc.jpg

Modell gjort i 3dsmax, rendert i Mental Ray. Postarbeid i After Effects.

Øvde meg litt på å få et fint bilde med optiske effekter med en logo som medium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...