Shikaru Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 bare følte for å prøve litt på tegnemåten til han duden som designa folka i lilo og stitch. faila litt kanskje. haha. skulle ikke være noen spessiell person dog. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Ble jo bra, men det var det første jeg tenkte. ;D Julekort-ting: Endret 22. desember 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 jeg scanna noen tegninger bare ADVARSEL: mange bilder. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kult 3D bilde forresten pululf Du hadde sykt bra tegninger! Beundrer folk med sånne tegnekunnpsaker, blir sjalu x De to første tegningene likna syyykt mye på dama mi :O hun går rundt med en nøkkel rundt halsen, og på det andre bildet så bærer hun en katt. Der likna hun enda mer og dama mi har oxo katt :O Men sjukt bra tegninger as Lenke til kommentar
pululf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg laga en mekanisk bille i går, og fikk litt lyst til å prøve å få modellen inn i et "ekte" bilde. Så jeg tok et bilde av stolen min, og prøvde meg litt frem. Men resultatet ble ikke helt bra... Jeg har også en time lapse av hvordan jeg laga den. . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 sett på ringenes herre igjen og tegna utifra hukommelsen fra starten på 1ern. bare en skisse som gikk litt langt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 umm. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg lastet ned The Gimp i går, og har laget en del avatarer. De fleste er hentet fra skrekkfilmer: Edit: siden jeg er noob, ønsker jeg gjerne kritikk på bildene, og forslag til forbedring. Endret 26. desember 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
emero Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 De er altfor, altfor, ALTFOR store å bruke som avatarer. Dessuten er det ikke noe kritikk å gi deg på arbeid som ikke er ditt, i og med at du ikke har laget bildene, men bare klippet og limt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 De blir selvsagt mindre når du velger de som avatar, og det går fint an å kommentere de selv om jeg ikke har tegnet de selv. Men jeg innser at de ikke er noe særlig fine. Øvelse gjør mester Lenke til kommentar
emero Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 faktisk vil så og si alle forumer (noen unntak finnes jo, der dette er endret av de som driver det) si at størrelsen er for stor. Om du skal lage avatarer, vil jeg anbefale å lage dem i 80x80 eller 100x100 pixler, da dette er standard for de fleste forumer som phpbb, ivision, osv... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Den jeg bruker nå er opprinnelig mye større, men når jeg valgte den som avatar ble den automatisk 80x80. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 fargela noe fra skisseboka mi bare. godt nytt år! Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Haha, den så kul ut, får vi se sketchen? En ting jeg holder på med. Er fortsatt ganske nybegynner som dere merker Tools: Photoshop og Wacom tegnebrett Endret 1. januar 2009 av Watchmen Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kul tegning! Jeg har begynt på texturene! Glemte å sette på AA, sorry. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Meget bra Pululf! Shikaru, han tynne har noe rart på leggen ser det ut som.. En utvekst eller noe sånt... Ser rart ut. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 nja skissa er ikke så kjempespennende og han tynne har bar veldig store legger. sånn overdrevent. kan ikke si jeg syns det ser ut som en utvekst Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Mye bra. Har fulgt deg mer eller mindre ufrivillig i noen år nå, Shikaru. Har sett diverse tegninger av deg dukke opp på mange forskjellige nettsider i løpet av de siste årene, og det har vært artig å observere utviklingen din. Du er vel ferdig på VGS nå, hva skjer videre? Endret 2. januar 2009 av Uin Viel Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) allerede gått et halvt år på folkehøyskole, så VGS er jeg ferdig med ja. har lyst til å studere 2D animasjon, bare jeg kommer inn på no skole så jeg faktisk får meg en utdanning Edit: jo takk! Uin Viel ( svarer på posten under her, trengte ikke poste ny post bare for å si takk ) Endret 2. januar 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hm, ja. Det var det, da. Lykke til i hvert fall! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Begynt på nytt prosjekt. Pass på når du åpner bildet. Det er veldig stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå