Darkbuster Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg må si jeg liker stilen din, schtrongl. Likte spesielt veldig godt Artsteel bildet ditt. Altså, mannen som smir noe. Hvor lenge har du egentlig tegnet? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Utkast til en logo jeg holder på med på skolen. For firmaet Gode Frukter. http://tommyeggen.deviantart.com/art/Gode-Frukter-105417378 Endret 4. desember 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kommet meg lengre på mitt største prosjekt hittil... Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du mangler tegnebrettet ... Lenke til kommentar
emero Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 kewlt... liker 3d rendrer som ikke er lagt farge på, for de er morsomme å brushe i photoshop. får jeg lov å leke meg med den der for morro skyld? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har peiling på akrylmaling her? Kjøpte et sånt sett men problemet er at det blir så tamt eller platt. Klarer ikke helt forklare det. Ferdig kjøpte akrylmalerier har liksom en mye bedre glans over seg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 jeg maler med akryl, men ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener. fargen er ikke glansen som olje kan være nei, men om du vil kan du ta ferniss over bildet når det er ferdig. kan du poste et bilde av det du har malt om jeg kanskje missforsto litt? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Shikaru, orker du å sketche en robot for meg? Skal ta sånn Metal Collage Endret 5. desember 2008 av TrueNo Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 kewlt...liker 3d rendrer som ikke er lagt farge på, for de er morsomme å brushe i photoshop. får jeg lov å leke meg med den der for morro skyld? Be my guest Du mangler tegnebrettet ... Åssen visste du jeg hadde det ? :O Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 kewlt...liker 3d rendrer som ikke er lagt farge på, for de er morsomme å brushe i photoshop. får jeg lov å leke meg med den der for morro skyld? Hvordan? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) En liten test. Program: CINEMA 4D og Photoshop CS4 Endret 7. desember 2008 av Tmrk Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg er magisk pululf Lenke til kommentar
pululf Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 WHEE Der var ledningene lagt til! Og for dere som lurte, jeg bruker Cinema 4D. Jeg har også noen tutorials hvis noen vil ha. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 jeg scanna noen tegninger bare ADVARSEL: mange bilder. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kult 3D bilde forresten pululf Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 WHEE Der var ledningene lagt til! Og for dere som lurte, jeg bruker Cinema 4D. Jeg har også noen tutorials hvis noen vil ha. Hvordan lager du ledningene? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) for å lage ledninger trenger du 3 ting: Splines Sweep nurbs Tålmodighet... Så må du manuelt sette splinene der du vil ha dem og få dem til å se naturlige ut :/ Shikaru: Herregud, du eier i å tegne :O Men hun nakne dama, jeg syns at jeg har sett henne før... Endret 19. desember 2008 av pululf Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Her er to våpen jeg har laget for spillet jeg hjelper til med. (se siggen min) Jeg brukte omtrent 11 timer på denna. 2 timer med modeling, og resten av tida på UV mapping og teksturlaging... Her er en slegge som var litt raskere å lage: Endret 19. desember 2008 av pululf Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 jeg scanna noen tegninger bare ADVARSEL: mange bilder. kult 3D bilde forresten pululf Er det Kim Possible naken? Generelt awesome! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Puluf: Er bordet kjøpt på ikea eller? Likner det jeg har selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå