Thom Merlin Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 ok, kan hende jeg er litt surpomp. Åja, de ligner.Er ikke helt enkelt for meg å forstå hva du mener her ^^ Fint at du likte bildet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, ok, jeg kan virke litt sur jeg og Men du, finnes noen av bildene dine i litt større størrelser? Alá bakgrunnsstørrelser. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 aldri tegna han krabaten her Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Må være min første post med bilder her! Her kan dere se hva jeg gjør på Paint når kompisen min er på do, på hytta Jeg gjentar, Paint. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 haha den giraff kua var festlig ny på meg i kveld også også litt annerledes av den forrige jeg posta Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Shikaru, jeg elsker stilen din! Du er rå til å tegne sære stillinger! Selv driver jeg bare å kuker rundt i paint.. Klarer ikke tegne i photoshop... Noe paint greier : Photoshop horing: Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Så mye kult dere produserer, jeg likte breakefyren din Shikaru! Selv begynte jeg idag med et oljemaleri som skal være bryllupsgave til søstern. Egentlig er jeg pent lite inspirert, alle idèene mine var for dystre eller måtte sensureres, så jeg endte opp med å male landskap. Grei erfaring, men KJEDELIG! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Photo manipulation, alt er laget i Photoshop. Bildet er laget av 2 bilder som jeg har hentet på deviantArt fra disse brukerne: matrija-stock: [link] xerstock: [link] Endret 10. august 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det der var dritkult! Regner med det tok lang tid? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Takker! Ble laget over 2 dager, rundt 5 timer sikkert. For meg er det veldig kjapt, er vant med å tegne alt selv. Endret 11. august 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Bare fem timer, imponerende. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg la ut dette bildet på bloggen min for litt siden og etter bare noen minutter var den en som ville kjøpe det. Tror jeg kommer til å gjøre det mer, alltid artig når folk liker det jeg lager En sak jeg dillet med på jobben, tusj og h4 blyant. Endret 11. august 2008 av Skilpadde Lenke til kommentar
prohunter Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei, folkens! Lenge siden jeg har postet på dette forumet nå, så jeg tenkte jeg skulle poste noen av tegningene jeg har laget i det siste. Kritikk er alltid velkommen:) Btw, Thom Merlin: På fagspråket kalles den teknikken matte-painting(men det er jo på en måte fotomanipulering). Hvis du er interessert, burde se Dylan Cole sin DVD om matte-painting. Her er mer info^^ http://thegnomonworkshop.com/dvds/dco03.html Tilbake til tegningene(nederste er det nyeste): Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Skulle lage en forside til et blad idag Er litt skurrete fordi det bare er et screenshot av InDesign. EDIT: Jeg ser nå at dette ikke er den ferdige versjonen, likevel. Får endre på det i morra da Endret 28. august 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Føler for å få denne tråden i mine innlegg, litt som inspirasjon. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Utrolog bra Prohunter! Det eneste jeg kan si på tingene dine er at firurene virker litt... Statisk. Kjempe bra uansett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nytt tegnebrett inne.. Får vel begynne å lære meg å tegne. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så mange fine tegninger ^^ *mine innlegg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå