Thom Merlin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Takker! Fri fantasi ja. Konseptet, kladding og bakgrunn er fra fantasi. Men brukte en del referanse bilder på damen. De kan legges ut hvis det er interessant. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har laga en skikkelig fancy ostehøvvel^^ Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 *mine innlegg* jeg pleide alltid å sjekke innom denne tråden før, så jeg får vel begynne igjen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Da var det en stund siden jeg har tegnet. Har følt meg uninspirert i det siste... Men nå begynner det å komme tilbake har begynt å øve meg på å tegne manga ^^ Denne hentaien er litt GROV så dere med svake hjerter får kikke en annen vei! Noe konstruktiv kritikk/tips før jeg begynner å fargelegge den for alvor? Kan være lurt med litt tilbakemeldinger før det er for sent tenker jeg Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Synes kanskje det høyre låret hennes (til venstre i bildet) ser litt feil ut, men ellers et godt utgangspunkt Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Endret på låret, fikset litt krims krams og farget litt mer Bare si fra om noe ser rart ut så prøver jeg å fikse på det Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Bilde Et av mine første bilder i photoshop med tegnebrett. Vannet og solstrålene ble litt rare... Andre ting? Kritikk er velkomment Endret 18. juni 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ferdig å fargelegge Tror jeg begynner på skyggeleggingen nå. Kommenter gjerne Lenke til kommentar
olalys Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ashol: Fin stemning Skyggen på treet med et sverd i ble litt snurrig, i virkeligheten ville det ikke vært mørkere jo nærmere sola det er. Det skal være like lyst der som på resten av treet. Og det andre kunne trenge litt trimming i formen. Med unntak ved om treet forgrener seg på det stedet, så er det tykkest i bunnen og tynnest i toppen. At man kan se jorda under gresset skurrer også litt. bruk heller en mørk grønn som grunnfarge her. Vannet og himmelen synes jeg ble kjemestilig og spesielt effekten med sola som blender rundt treet var veldig kul. En ting du kan prøve hvis du har lyst å få et "malt" preg på bilder, er å bruke brushes med lav opacity og flow istedet for smudge. smudgeeffekten i photoshop er dårlig og veldig lett gjennkjennelig, de i Corel Painter er ganske mye bedre. Jeg heter forresten Lysgaard på DA, stikk gjerne innom Mr. Gnom: synes den ser fin ut, sett bort ifra noen småting med anatomien. Den ene armen har liksom ikkenoen albue og er bare bøyd, og den andre har litt forskjellig lengde på overarm og underarm. En fin huskeregel er at til vanlig går albuene ca. ned til navelen. Hodet, mangelen på brystkasse, og puppene er jeg ikke helt sikker på om er en del av mangastilen eller ikke, så jeg hopper over det. Kan ikke noe særlig om manga uansett. Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Shikaru: Skatebildet ditt (Det nederste, når han hadde de peace-merkene) var FANTASTISK! Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tegnet noe med tegnematte. Tipp hvilket band! Kritikk? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Guns N' Roses? Veldig fin tegning forresten. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tegnet du det? Wow! Er den ferdig? Veldig bra til nå ihvertfall, men virker litt uferdig, særlig på rosa. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tegnet du det? Wow! Er den ferdig? Veldig bra til nå ihvertfall, men virker litt uferdig, særlig på rosa. Nei, den er konstant i endring. Akkurat når tirrer jeg meg over håndtaket, at det er så ujevnt. Men rosen er jeg fornøyd med i den forstand at jeg ikke klarer å tegne den noe stort bedre, bortsett fra i kantene. Noe annet du hadde i tankene? Jeg klarer liksom ikke å få den til å se så mye bedre ut. Hehe. Er enda ganske nybegynner med den tegnematten. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, håndtaket på pistolen ser litt kantete ut ja. Nei, jeg tenkte mer på helheten. Legge til litt mer stilk på rosen f.eks? Det blir litt ... tomt. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Syns revolveren ser litt for smudgy-pudgy ut.. Kansje den kunner vert litt klarere rundt kantene? Men uansett hvordan du ser på det er den keegz0rs Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Lekte meg litt i Photoshop nå nettopp. Ja, den svever. Føler at noe mangler, men vet ikke hva. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Føler at noe mangler, men vet ikke hva. Den ser helt flat ut. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Aha, stemmer. UPDATE: Bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå