ASCIWhite Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 har gjort en nyere charger, til General Lee fra dukes of hazzard Feeet Jeg liker "Cybertuning" av biler.. Den Chrysler 300c`en som du har moddet over her vurderer jeg og kjøpe meg til neste år Skal ha ny bil. Men jeg tror jeg vil ha stasjonsvogn modellen siden bikkja mi skal være med og brumle rundt Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 har gjort en nyere charger, til General Lee fra dukes of hazzard Feeet Jeg liker "Cybertuning" av biler.. Den Chrysler 300c`en som du har moddet over her vurderer jeg og kjøpe meg til neste år Skal ha ny bil. Men jeg tror jeg vil ha stasjonsvogn modellen siden bikkja mi skal være med og brumle rundt takk takk. men har du cybertunnet noen biler i ps?du får sikkert til noe dribra of topic: tråden lever Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 *må.... holde.... tråd.. i live......* Før: Etter: Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 yay! jeg elsker cybertunning Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Innholdsrik! Bra jobbet, stå på, morsomt å se bilder / fantasier! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kommer med mer snart Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Siste til Übernabben; hva heter funksjonen i pshop hvor man kan forandre en bestemt farge til en annen? Slik du har gjort det med bilen! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) dubbel... Endret 1. september 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Siste til Übernabben; hva heter funksjonen i pshop hvor man kan forandre en bestemt farge til en annen? Slik du har gjort det med bilen! Funksjonen Hue/Saturation er en av mange måter å skifte farge å et objekt. (Image -> Ajustments -> Hue/Saturation (Ctrl + U)) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Siste til Übernabben; hva heter funksjonen i pshop hvor man kan forandre en bestemt farge til en annen? Slik du har gjort det med bilen! Funksjonen Hue/Saturation er en av mange måter å skifte farge å et objekt. (Image -> Ajustments -> Hue/Saturation (Ctrl + U)) eller Image --> Adjustments --> Channel Mixer Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Her har jeg "slått på lyktene", skitet farge på bilen, shina felgene litt og skiftet farge på grillen. Før: Etter: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jadajdada.... Du er flink! Endret 1. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 åhh, det var deilig Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Det bildet jeg legger ut her er en venninne av meg som er Goth/Emo. Hun ville ha et bilde av seg selv som vampyr. Så jeg laget et og viser her før og etter bilde. Det bildet får jeg ikke opp og av en eller annen merkelig grunn så får jeg heller ikke opp noe når jeg kopierer url'n som er i IMG-taggen. Kunne noen lagt den som et vedlegg ut av de som ser det bildet? Ble veldig nysgjerrig nå. Edit: Eller nei, dere trenger ikke legge det bildet som vedlegg. Klarer ikke åpne noen nye sider i firefox for øyeblikket ser det ut som. Antar at det er grunnen til at jeg ikke får opp bildet når jeg kopierer url'n. Endret 1. september 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Har tegnet et bilde med blyant også redigert i Photoshop Jeg ble ganske fornøyd, hva synes dere Endret 2. september 2005 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Skulle ønske jeg kunne tegne... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Skulle ønske jeg kunne tegne... Bare å legge seg i hardtrening det! Vil bli flink til å tegne Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Den var helt ok Thom, men underdelen av kroppen var rar, og anatomien var en smule ustemt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jaja. legg meg til om du vil. samma for meg. sorry for dobbelpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå