Wiciwato Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Noen som kunne ha fikset disse i mye bedre kvalitet? Hadde vært svært takknemlig. Eller skal jeg poste dette et annet sted? Kunne noen ha gjort det? Hadde blitt svært takknemlig No need, egentlig... Endret 26. mai 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jobber litt med utvikling av Ideer og konsepter. Kan hende jeg jobber videre på den. Tittel: Space trip to mars Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Morsomt, kanskje legg til en til som ser på enten foran eller bak. Kanskje en menneskeflokk også? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Neh. Ha den heller så ren og fin som den er nå. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 roflmao, jeg veit ikke hvorfor, men syntes den der var hysterisk:D Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 litt doodling på en fredagskveld bare http://www.maj.com/gallery/Shikaru/Art/teamfortress2.jpg Haha, nais <3 TF2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 haha wtf goliatmo t's not finished ofc. og DC merket på brettet tok jeg bare med på moro Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Døven! Du er alvorlig flink! Endret 30. mai 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 enda en oppdatering. sorry om det blir litt mye av samma greia. bare prøver meg litt fram her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Må bare få si at brettet ser rart ut. Har skata en del, og må si at han har en meget spesiell stil. Det kunne passet om man står på snowboard, men man har alltid bakre fot på "tailen" (delen som går oppp bak). Hjul er også greit. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) hehe ja han er vel kanskje for langt fram med bakbeinet. skater sjøl, men har ikke holdt på så lenge. tenkte egentlig ikke over det tenkte at man kanskje ikke så hjula, men det gjør man jo egentlig. haha. ja får vel tegne brettet på nytt da Edit: begynner å bli lei av denna nå Endret 31. mai 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nå begynner det å ligne noe. Men du må fortsatt gjøre noe med brettet. Stemmer fortsatt at bakbeinet skal være på tailen, men det får du velge selv. Men er det bare meg eller er det noe rart med proporsjonene med føttene i forhold til bredheten til brettet? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 han kan ha små bein men veit at beinet ikke er så langt bak som det burde være. er for mye stress å ordne, så jeg lar den være sånn brettlengden kan jeg skylde på at brettet har litt rar størrelse, eller at beina har litt rar størrelse haha jeg er lat og lei av den der nå. syns det blei et greit forsøk da, men Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Takker for kommentarene på den forrige. Enda en penn tegning. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du har fått stilen, TM, gratz Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Takker Disse er mer for å få ideene ned på papiret, har ikke tenkt så veldig på utførelse. Har den stilen fordi det er slik jeg tegnet da jeg laget tegneserier med penn. Var noen her som spurte hvilken skole jeg laget opptaksprøvene til. De var til Westerdals(Grafisk design). Klarte meg gjennom opptaksprøve og intervju. Endret 4. juni 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Tittel: Let it rain Omtrent ferdig. Endret 9. juni 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det var faktisk totalt awesome! :-(D Er det fri fantasi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå