Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Noen som kunne ha fikset disse i mye bedre kvalitet? Hadde vært svært takknemlig. Eller skal jeg poste dette et annet sted?

Kunne noen ha gjort det? Hadde blitt svært takknemlig :)

No need, egentlig...

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare få si at brettet ser rart ut. Har skata en del, og må si at han har en meget spesiell stil. Det kunne passet om man står på snowboard, men man har alltid bakre fot på "tailen" (delen som går oppp bak).

Hjul er også greit. :p

Lenke til kommentar

hehe ja han er vel kanskje for langt fram med bakbeinet.

skater sjøl, men har ikke holdt på så lenge. tenkte egentlig ikke over det :p

tenkte at man kanskje ikke så hjula, men det gjør man jo egentlig. haha. ja får vel tegne brettet på nytt da :)

Edit:

begynner å bli lei av denna nå :p

skateboard4pattern3.jpg

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Nå begynner det å ligne noe. Men du må fortsatt gjøre noe med brettet. Stemmer fortsatt at bakbeinet skal være på tailen, men det får du velge selv. :p

Men er det bare meg eller er det noe rart med proporsjonene med føttene i forhold til bredheten til brettet?

Lenke til kommentar

han kan ha små bein :p men veit at beinet ikke er så langt bak som det burde være. er for mye stress å ordne, så jeg lar den være sånn :p

brettlengden kan jeg skylde på at brettet har litt rar størrelse, eller at beina har litt rar størrelse :p haha jeg er lat og lei av den der nå. syns det blei et greit forsøk da, men :p

Lenke til kommentar

Takker :)

Disse er mer for å få ideene ned på papiret, har ikke tenkt så veldig på utførelse.

Har den stilen fordi det er slik jeg tegnet da jeg laget tegneserier med penn.

Var noen her som spurte hvilken skole jeg laget opptaksprøvene til.

De var til Westerdals(Grafisk design). Klarte meg gjennom opptaksprøve og intervju.:)

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...