Anonym234 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen som vet en enkel måte å gjøre dette i photoshop? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som kunne ha fikset disse i mye bedre kvalitet? Hadde vært svært takknemlig. Eller skal jeg poste dette et annet sted? Stone.bmp Stone2.bmp Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Disse har jeg sett et før tror jeg. Var det du som lagde dem? Hvis ikke kan du jo spørre han som lagde dem. Tror du kan finne dem mye lengre bak i denne tråden. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Forsøk på å tegne en kamerat av meg i Illustrator og Photoshop. Tegna med mus. Endret 12. mai 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Liker skyggeleggingen i ansiktet, men ikke nesen og øynene. Nesen flyter utenfor og øynene er litt vel "stive". Har kameraten din ikke øyenbryn? Men ellers ganske fint. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nytt forsøk, ny person. Kommentarer? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det jeg ville endra på var det med nesebora. enten så må hele bildet være i lyse farger og ikke så store overganger, eller så må ca hele bildet ha "samme kontrast" akkuratt nå er det neseboret som tar hele oppmerksomheten i bildet, føler jeg. du kan også gå mye mørkere inn i skyggen. Oppgave til animasjons skolen i volda jeg holder på med nå. det er bare en av de. kunne tegne hva man ville, og skulle ikke bruke noe som helst form for datagreier på den. har mye igjen da, og dårlig bilde. man ser streken mye bedre egentlig. trur jeg må scanne det når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Apekatten er genial. God strek og mye liv. Men mannes ser mer ut som en utstillingsdukke enn et levende vesen, men du har vel uuansett mer å jobbe på med han.. Himmelen ser litt for grell ut, jeg ville gjort den litt varmere og kansje addet en sky så man ser det er en sky (og når jeg først er i det kritiske hjørnet så burde stammen på treet som går over grenen) huff, det var jævlig mye kritikk til et jævlig bra bilde, så jeg understreker at det ser jævlig bra ut.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 ah. hehe himmelen er ikke så grå og stygg som den ser ut der, men enig at det kan godt settes inn en sky eller to. den greia er liksom fra et annet tre, men den overlappa det i bakgrunn veldig dårlig. det så jeg ikke så takk for at du så det Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Disse har jeg sett et før tror jeg. Var det du som lagde dem? Hvis ikke kan du jo spørre han som lagde dem. Tror du kan finne dem mye lengre bak i denne tråden. Ja, det var jeg som lagde dem, men jeg ville bare at noen kanskje kunne lagd de i bedre kvalitet, siden det var så mange som likte de. Kunne noen? Endret 15. mai 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tegnet med musa. *vil ha tegnebrett* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Her er da den "ferdige" må sette på en tekst der, men ikke helt sikker på hva enda. Scannern min er ikke den beste, men det får duge. ( blei litt lyst og sånt, but whachagonna do. orker ikke drive å redigere det ) Edit: tja. nei det blei kanskje ikke så ille med lyset i forhold til hva det egentlig er Endret 19. mai 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Savner noen pupiller i øynene til apen.. Det tror jeg hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hehe. Ja er noen som syntes det, og andre ikke. Jeg syns ikke det, fordi han virker mer dum, enn om han hadde det. som om han var helt tom i hodet og ikke forsto noe som helst. Prøvde å tegne det på skissa, men passa ikke. Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg er også fan av øyne uten pupiller. Syns ikke du burde endre på det. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da har jeg misforstått hele bildet. Jeg trodde det var apen som skulle være den smarte, og mennesket som var apen. Hadde det vært det hadde pupiller vært med på å gi den personlighet. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kreative sjeler: hvordan illustrere visuelt ordet Fagapplikasjoner? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hva er en fagapplikasjon? Prøv å definere ordet ved bruk av primitive ord, og brainstorm rundt de ordene kanskje? Lenke til kommentar
emero Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er et par ting som er for sent å endre på nå, men som du kan ha i tankene til senere... Lys/skygge: Dette er noe av det viktigste for å skape liv og dybe i et bilde. Ser du har forsøkt her og der, men prøv gjerne å fortsette i samme stil over hele bildet. Husk hvor lyset kommer fra, og jobb deretter. Kan hende dette ikke passer den litt tegneserieaktige stilen din, så forsøk gjerne på en skisse først. Detaljer: -Den greinen som dekker over mannens ... virker litt snodig, med tanke på at treet faktisk står plantet så langt bak vedkommende. -Gresset kaster veldig skarpe skygger til gress å være. Der litt rart ut. Synes tegningen av apen ble sinnsykt bra, så ble litt skuffet da jeg så du ikke hadde tatt deg like mye tid til settingen rundt den. Du har et talent der, om du gidder jobbe med det hele veien til endes. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 problemet er at siden det er tusj, blir det vanskelig å endre på ting. legger man tusj over blir det etterhvert bare rot, så jeg får ikke gjort stort på den der. takk for kommentar osv ^^ setter pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå