Unlimited LTD Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Maya. Det er polygoner, og ikke nurbs så det blir nok litt vanskelig. Hvordan kan jeg gjøre dem rundere uten å gjøre kantene rundere? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 T-skjorte Litt Konstruktiv kritikk noen? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Å herregud så bra. Hadde H&M solgt slike T-skjorter i stede for det tullet de har i dag, skulle jeg så sannelig kjøpt et par. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Takker ultimatedeskjet Oppdaterte med noen stjerner For å skape litt mer liv på t-skjorten. Føles det bedre? Eller foretrekker dere den mer stille? Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg ville kanskje tatt bort den store stjerna i bakgrunnen. Men smak og behag, imo. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 jeg ville kanskje ha endra på fargen på den store stjerna om du skal ha den. blei litt mye av samma fargen. da forsvinner grisen litt på avstand. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg prøvde å ta vekk stjernen i bakgrunnen men da føltes designet veldig tomt. Men ja det er sikkert smak og behag som du sier Edit: Jeg kan ikke ha flere enn 8 farger på t-skjorten. det er et av påbudene til siden jeg skal poste den på. Så Må bruke de fargene som er i bildet nå. Men jeg kan trikse litt og se om jeg finner en bedre løsning Endret 2. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Lagde en lightsaber til. Link Og lekte meg litt med lys. Link 1 Link 2 Tror jeg skal prøve meg på litt DOF, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få til lightsaber effekten med DOF.... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg prøvde å ta vekk stjernen i bakgrunnen men da føltes designet veldig tomt. Men ja det er sikkert smak og behag som du sier Edit: Jeg kan ikke ha flere enn 8 farger på t-skjorten. det er et av påbudene til siden jeg skal poste den på. Så Må bruke de fargene som er i bildet nå. Men jeg kan trikse litt og se om jeg finner en bedre løsning Selger du de? Jeg hadde lett kjøpt tre av den der. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg prøvde å ta vekk stjernen i bakgrunnen men da føltes designet veldig tomt. Men ja det er sikkert smak og behag som du sier Edit: Jeg kan ikke ha flere enn 8 farger på t-skjorten. det er et av påbudene til siden jeg skal poste den på. Så Må bruke de fargene som er i bildet nå. Men jeg kan trikse litt og se om jeg finner en bedre løsning Selger du de? Jeg hadde lett kjøpt tre av den der. Vil selge den etterhvert ja om det blir mulig Kommer ann på hvor god feedback jeg får i dette forumet; http://www.threadless.com/critique/19762/Pig_Squeak Er viktig at jeg får gjort den så proff som mulig og at folk faktisk liker greien min Er jeg veldig heldig vil den etterhvert havne blandt disse: http://www.threadless.com/catalog Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har laget en ny siden den forige ikke fikk noe oppmerksomhet på forumet jeg postet den på. Denne gangen har jeg tatt en litt annen vei med designet. Håper dere liker den Inspirasjonen har jeg fra lampen over skrivebordet Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Den andre var kul, men denne kicker rompe! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Takker Her er to oppdaterte versjoner Er spesielt litt usikker på grisen, kan den gjøres bedre??... Fjernet den store stjernen og la til en liten skygge. Tar imot all kritikk Er foresten igang med en ny en Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 http://tsm-portfolio.deviantart.com/art/Flow-84724533 ...feel the flow? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Maya. Det er polygoner, og ikke nurbs så det blir nok litt vanskelig. Hvordan kan jeg gjøre dem rundere uten å gjøre kantene rundere? Har jobbet så lite med Maya (og så lenge siden) at jeg ikke kan gi noe godt svar på dette... Er 3ds Max jeg har i pensum Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg fant en metode. Ved å merke alle edges som går langsmed sylinderen og velge bevel edge fikk jeg et meget vellykket resultat. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) skissa veldig fort i går. en del steder ser flatt ut osv. skal komme en gitar der til slutt Edit: glemte img tagg Endret 6. mai 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Shikaru Vet du kanskje om noen gode illustrerte bøker om anatomi? Jeg har kjøpt "The Human Machine" av George B. Bridgman men synest illustrasjonene er av for dårlig kvalitet, minner om de kopiarkene jeg fikk på skolen. Dette irriterer meg. Kanskje derfor boka var så billig Helomvending på grisen Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ny versjon av Lightsaberen, nå med DOF. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Shikaru Vet du kanskje om noen gode illustrerte bøker om anatomi? Jeg har kjøpt "The Human Machine" av George B. Bridgman men synest illustrasjonene er av for dårlig kvalitet, minner om de kopiarkene jeg fikk på skolen. Dette irriterer meg. Kanskje derfor boka var så billig Helomvending på grisen Grisen blei gal :!: Jeg har en bok som heter "atlas of human anatomy for the artist" av Stephen Rogers Peck. coveret mitt ser sånn ut, uten det gule Finner det på amazon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå