Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Vet ikke om dette var så mye mer kreativt, men kanskje det er begynnelsen på en serie! Haha ! minner litt om one piece. har du lest det ? med de lydeffektene som alltid står beskrevet ved at verbet blir skrevet 2 ganger på 2 linjer ^^ Eg har sett på det, men eg skjønar ikkje kva du meine. :< Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Luma fra Mario Galaxy Luma er fra Maya, og bakgrunnen er bare noen brushes jeg rasket til meg på deviantart. Lagde den mest som en avatar, men jeg vet ikke helt om det er så bra.. edit: The Luma Song Here's a Luma, there's a Luma, and another little Luma, fuzzy Luma, funny Luma, Luma Luma, Duck. Endret 31. mars 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Merker at jeg begynner å bruke Photoshop mer og mer, i stedet for Painter Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Den tykkje eg var kjempefin, Thom! Korleis lyset ligger i midten av biletet langs vegen. Kjempeflott! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 etiketter postet to sider bak med utkast... ...Og her ble det endelige resultatet. Ble egentlig ganske fornøyd! Må presisere at vi var to på dette prosjektet og jeg ikke har gjort alt alene Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Children vs Artists Fantastisk Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Takk for linken kaiern. Helt sykt bra! Legger ut noe jeg laga også^^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Innmari bra, igjen, Thom. Teksten er litt hakkete. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Komposisjonskritikk kanskje? Lenke til kommentar
1up Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei folkens, siden jeg ikke fant noen fine widescreen wallpapers av GTA IV så måtte jeg ta saken i egene hender. Så det jeg lurer på er om noen har noen tips til forbedringer eller noe pent å si om den. Vil at den skal se litt mer "pro" ut på en måte. Dårlig til å forklare meg. Størelsen er litt redusert så den fade'en i bakgrunnen er litt rar men dere ser hvor jeg vil henn Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Ser gjerne at du poster dine siste kreasjoner i litt bedre kvalitet Slics, hvis mulig? PNG kanskje? Hadde virkelig gjort seg på veggen! Endret 17. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fluesoppen: Har du modellert figurene selv? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Monkey Business Endret 27. april 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 haha føtta var tøffe jeg ville tatt en litt mer spiderman aktig positur når han svinger seg da, men det er meg tegna i går. skulle bli en superhelt, men blei bare ei dame med store hofter og pupper Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Mr. Gnom Den var stilig. Enkelt og bra gjennomført. Shikaru: Overdelen er ikke så verst, men hoftene ser ikke helt bra ut. De hadde passet bedre til en sumobryter Legger ved noe jeg laget i forbindelse meg en opptaks prøve, hvor oppgaven var å lage noe som kunne befinne seg i en eske. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 OMG det var bra! Magisk lyssetting, det må jeg bare si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå