Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lite posting for tida nå ser jeg. sånn i forhold til hva det pleide en periode :p

veldig stemningsfullt, Thom :) Kull kan være vanskelig til tider, men moro alikevell :wee:

Veit ikke helt hva man kan si om tegningen din, Ultimatedeskjet langt unna minner det meg om transformers logoen. Ikke en dum ting fra min side det altså. Ikke sikker på hvordan du lagde den. Men virker ganske imponerende. Trur ikke jeg hadde makta så mye detaljer, for å være helt ærlig :p ( å tegne det altså )

Anyway. To akt malerier jeg lagde på skolen.

Hadde bare en time på hver, så det var ikke akkuratt tid til å justere på ting.

Dessuten hadde han duden på ene bildet så forferdelig mye hår på ryggen så man så jo knapt noe som helst :p

aktmaleri.jpg

aktmaleri2.jpg

Lenke til kommentar

Her er da mitt kunstverk. Brukte i overkant av 2 minutt på det. Egentlig ganske fornøyd. Hvis man tenker ganske kunstnerisk ser man liksom sjelene og strukturen i auraen på en måte. Selve huleboeren kryper ut av sin lille hule på en tidlig morrakvist og hennes kjære stein følger etter henne. Ikke sant? :ph34r:

post-136745-1206823299_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Veldig stilig, Shikaru, men hva er det med venstrefoten hans?

Enig, den foten setter meg helt ut, men ellers så likte jeg bildet kjempebra:D

Btw: antar at det er en "henne"?

Når jeg får lagt på farger osv, så skal den delen av foten bli en blur, så det er ikkeno å tenke på akkuratt nå :p

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette var så mye mer kreativt, men kanskje det er begynnelsen på en serie!

Haha ! :D minner litt om one piece. har du lest det ? med de lydeffektene som alltid står beskrevet ved at verbet blir skrevet 2 ganger på 2 linjer ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...