Thom Merlin Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Liten test med forskjellige farger av kull. Ikke at fargene vistes så mye Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 En tegning jeg lagde en liten stund tilbake. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Lite posting for tida nå ser jeg. sånn i forhold til hva det pleide en periode veldig stemningsfullt, Thom Kull kan være vanskelig til tider, men moro alikevell Veit ikke helt hva man kan si om tegningen din, Ultimatedeskjet langt unna minner det meg om transformers logoen. Ikke en dum ting fra min side det altså. Ikke sikker på hvordan du lagde den. Men virker ganske imponerende. Trur ikke jeg hadde makta så mye detaljer, for å være helt ærlig ( å tegne det altså ) Anyway. To akt malerier jeg lagde på skolen. Hadde bare en time på hver, så det var ikke akkuratt tid til å justere på ting. Dessuten hadde han duden på ene bildet så forferdelig mye hår på ryggen så man så jo knapt noe som helst Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Takker for det. Jeg har laget den i Paint og det kan forestille mye, men jeg tenkte litt på et slags hus. Flott malerier da, de ser så livaktige ut Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Veldig bra, Shikaru. Jeg liker teknikken du brukte på de siste to bildene. Kun én time på hver er da utrolig lite, til noe så imponerende bra. Hva slags skole er det du går på? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tegning form og farge, siste året. Glad jeg snart er ferdig med videregående takk, forresten. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Prøver å blekke i photoshop. blir litt stivt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Her er da mitt kunstverk. Brukte i overkant av 2 minutt på det. Egentlig ganske fornøyd. Hvis man tenker ganske kunstnerisk ser man liksom sjelene og strukturen i auraen på en måte. Selve huleboeren kryper ut av sin lille hule på en tidlig morrakvist og hennes kjære stein følger etter henne. Ikke sant? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Eg likte rulle-bevegelsen til steinen, og at det beinet til huleboera som liksom går framover er størst. Det symboliserer kanskje menneskje sin utvikling. Eit dypt bilde. Det falt i smak. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Veldig stilig, Shikaru, men hva er det med venstrefoten hans? @Slicks: veldig dypt bilde som kan tolkes på mange måter. Fargebruken falt godt i smak, og håret på mennesket var ordentlig kult. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Enig, den foten setter meg helt ut, men ellers så likte jeg bildet kjempebra:D Btw: antar at det er en "henne"? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tja... De siste jeg har laga. De ligger forresten ute på deviantart sida mi også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Veldig stilig, Shikaru, men hva er det med venstrefoten hans? Enig, den foten setter meg helt ut, men ellers så likte jeg bildet kjempebra:D Btw: antar at det er en "henne"? Når jeg får lagt på farger osv, så skal den delen av foten bli en blur, så det er ikkeno å tenke på akkuratt nå Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ah, da så. Jeg ser selv nå at det sannsynligvis er en dame, men jeg synes hun var litt vel muskuløs. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Takk for tilbakemeldingene! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Eg håpar på å sjå meir ifrå deg, Slicks. Trur det vert interessant å sjå korleis teiknestila di utviklar seg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Vet ikke om dette var så mye mer kreativt, men kanskje det er begynnelsen på en serie! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Dypt. Mennesket har utvikla seg og alt går fortare framover, men samtidig har me ein større byrde bak oss. Tankevekkande. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Vet ikke om dette var så mye mer kreativt, men kanskje det er begynnelsen på en serie! Haha ! minner litt om one piece. har du lest det ? med de lydeffektene som alltid står beskrevet ved at verbet blir skrevet 2 ganger på 2 linjer ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå