Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående Kiwi reklamen. Det er nok meninga at den skal se ut som en gammal propagandaplakat. Det eksisterer nok ikke en ond konspirasjon hvor Mao og Kiwi sammen planlegger å ta over Norge. :roll:

Å! :dontgetit:

Synes kampanjen skildrer litt den saken der det var prat om at Norge har blitt mer lik en Soviet stat.. Tror det var det Stoltenberg sa. Rett meg hvis jeg har feil. ;)

Lytt til musikken rett etter reklamen. Ser jeg flere likhetstrekk? :)

Endret av TomJ
Lenke til kommentar

Noen som har lyst på en utfordring???

post-70504-1204408778_thumb.jpg

Lage en fet versjon av denne logoen? Skal brukes på gensertrykk så må ha høy oppløsning :)

Evig takknemlig til den som prøver seg..

The freshamker, altså mentos.. Det er det rosa greiene er

Endret av Crimar
Lenke til kommentar

FEAR of: Fem emotegninger til et skoleprosjekt. Hver tegning inneholder en av karakterene fra AFK Paranoia, og deres verste frykt. Jeg er fullstendig klar over de ekstreme ugjerningene jeg gjør mot anatomien, og jeg kan ikke gjøre annet enn å beklage. Jeg har imidlertid fått lekt meg litt med Wacom'en.

EDIT: Arrrgh, hva må man gjøre for å få system i filene her? Rekkefølgen er som følger: Rejection, Commitment, Regret, Loss, Solitude.

post-100650-1204412044_thumb.jpg

post-100650-1204412260_thumb.jpg

post-100650-1204412325_thumb.jpg

post-100650-1204412336_thumb.jpg

post-100650-1204412347_thumb.jpg

Endret av Sobye
Lenke til kommentar

Driver med flaskedesign nå på skolen. Vi er to stykker og min oppgave har vært designdelen gjennom denne perioden. Vi har også laget 3D-modeller til tre forskjellige flasker som snart er ferdige og skal rendres og slikt.

Først forsåvidt, vil jeg gjerne ha litt feedback på hvordan etikettene ser ut nå, konstruktiv kritikk hadde jeg satt veldig pris på.

Basic facts:

- Tre forskjellige flaskedesign til tre forskjellige livsstiler: Gaming, Sport og Festing.

- Klisjenavn er noe vi vil ha, med tanke på målgruppen, og navn brukt vil ikke forandres - fonter, derimot kan dere gjerne komme med tilbakemeldinger på.

- Målgruppe: 10-25 år (altså, festdrikk er alkoholfri, selv om det ikke kommer frem på den uferdige etiketten.)

- Bevisst fargebruk, virkemidler og kontraster for å fremheve de forskjellige stilene.

- En serie på tre flasker. Det skal være _tydelig_ at dette er fra samme serie.

- Innhold i drikkene/brusene er fiksjonelt (tatt fra håndkremer og mascara), og farger på drikker er ordnet, og trenger ikke å taes i betraktning. Det samme gjelder strekkode, så ikke ta noe av det skriftlige på baksiden seriøst.

Ris og ros er velkommen. :)

Edit: ser jeg har glemt å hive med konkurranseteksten på to av fremsidene her, jaja! Se bort i fra det - det skal være en på hvert design.

post-47511-1204827269_thumb.jpg

post-47511-1204827279_thumb.jpg

post-47511-1204827305_thumb.jpg

post-47511-1204827321_thumb.jpg

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Jeg ville dempa den grønnfargen en smule på den til høyre der.

Den skreik litt av sterk farge.

Ellers likte jeg godt den Party zone i venstre hjørnet.

Selv om den egyptern ikke var så veldig livlig :p

Edit: nå flytta bildene på seg, men du skjønner sikkert hvem jeg mener.

Edit: nei bare layouten på forumet her som tulla litt.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Ja, du sier noe der, grønnfargene så mye bedre ut på crappy skolelaptopen min =\ Hadde forresten ikke tenkt over "egypterstilen" til partyzone etiketten, var egentlig meningen å ha noe rolig der som en slags kontrast, men vet ikke helt hvordan det ble... Får fikse litt på sportszoneetiketten nå :) Mye kult du tegner forresten, shikaru ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...