ultimatedeskjet Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Stilig wallpaper. Kiwi vil sikkert vekke oppmerksomhet. En klassiker jeg lagde i fjor. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Angående Kiwi reklamen. Det er nok meninga at den skal se ut som en gammal propagandaplakat. Det eksisterer nok ikke en ond konspirasjon hvor Mao og Kiwi sammen planlegger å ta over Norge. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Angående Kiwi reklamen. Det er nok meninga at den skal se ut som en gammal propagandaplakat. Det eksisterer nok ikke en ond konspirasjon hvor Mao og Kiwi sammen planlegger å ta over Norge. Å! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Angående Kiwi reklamen. Det er nok meninga at den skal se ut som en gammal propagandaplakat. Det eksisterer nok ikke en ond konspirasjon hvor Mao og Kiwi sammen planlegger å ta over Norge. Å! Synes kampanjen skildrer litt den saken der det var prat om at Norge har blitt mer lik en Soviet stat.. Tror det var det Stoltenberg sa. Rett meg hvis jeg har feil. Lytt til musikken rett etter reklamen. Ser jeg flere likhetstrekk? Endret 1. mars 2008 av TomJ Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 HAHAHAHAHA, må si jeg elsker slike gamle propaganda plakater, de er så tøff. Reklamen var jo helt syk syns jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 par timer mens jeg så på seinfeld Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Noen som har lyst på en utfordring??? Lage en fet versjon av denne logoen? Skal brukes på gensertrykk så må ha høy oppløsning Evig takknemlig til den som prøver seg.. The freshamker, altså mentos.. Det er det rosa greiene er Endret 1. mars 2008 av Crimar Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) FEAR of: Fem emotegninger til et skoleprosjekt. Hver tegning inneholder en av karakterene fra AFK Paranoia, og deres verste frykt. Jeg er fullstendig klar over de ekstreme ugjerningene jeg gjør mot anatomien, og jeg kan ikke gjøre annet enn å beklage. Jeg har imidlertid fått lekt meg litt med Wacom'en. EDIT: Arrrgh, hva må man gjøre for å få system i filene her? Rekkefølgen er som følger: Rejection, Commitment, Regret, Loss, Solitude. Endret 1. mars 2008 av Sobye Lenke til kommentar
Moff Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Likte Regret og Commitment! Tøft med røyken og lyset i døra bak ! Liker stilen, men har ikke sett afk paranoia :/ Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Takk og takk =) Er ikke så rart at du ikke har sett tegneserien, den er ikke på nett ennå :!: Lenke til kommentar
akarno Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Driver med flaskedesign nå på skolen. Vi er to stykker og min oppgave har vært designdelen gjennom denne perioden. Vi har også laget 3D-modeller til tre forskjellige flasker som snart er ferdige og skal rendres og slikt. Først forsåvidt, vil jeg gjerne ha litt feedback på hvordan etikettene ser ut nå, konstruktiv kritikk hadde jeg satt veldig pris på. Basic facts: - Tre forskjellige flaskedesign til tre forskjellige livsstiler: Gaming, Sport og Festing. - Klisjenavn er noe vi vil ha, med tanke på målgruppen, og navn brukt vil ikke forandres - fonter, derimot kan dere gjerne komme med tilbakemeldinger på. - Målgruppe: 10-25 år (altså, festdrikk er alkoholfri, selv om det ikke kommer frem på den uferdige etiketten.) - Bevisst fargebruk, virkemidler og kontraster for å fremheve de forskjellige stilene. - En serie på tre flasker. Det skal være _tydelig_ at dette er fra samme serie. - Innhold i drikkene/brusene er fiksjonelt (tatt fra håndkremer og mascara), og farger på drikker er ordnet, og trenger ikke å taes i betraktning. Det samme gjelder strekkode, så ikke ta noe av det skriftlige på baksiden seriøst. Ris og ros er velkommen. Edit: ser jeg har glemt å hive med konkurranseteksten på to av fremsidene her, jaja! Se bort i fra det - det skal være en på hvert design. Endret 6. mars 2008 av akarno Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg ville dempa den grønnfargen en smule på den til høyre der. Den skreik litt av sterk farge. Ellers likte jeg godt den Party zone i venstre hjørnet. Selv om den egyptern ikke var så veldig livlig Edit: nå flytta bildene på seg, men du skjønner sikkert hvem jeg mener. Edit: nei bare layouten på forumet her som tulla litt. Endret 6. mars 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
akarno Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja, du sier noe der, grønnfargene så mye bedre ut på crappy skolelaptopen min =\ Hadde forresten ikke tenkt over "egypterstilen" til partyzone etiketten, var egentlig meningen å ha noe rolig der som en slags kontrast, men vet ikke helt hvordan det ble... Får fikse litt på sportszoneetiketten nå Mye kult du tegner forresten, shikaru ^^ Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sport Zone ble veldig tom, skriften var også nokså utydelig. Fonten på gaming zones reklame om å vinne en ps3 ble veldig uklar. Du har nok truffet målgruppen på gaming og party veldig bra. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Prøvde meg på en "ny" teknikk.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kor lang tid brukte du på han? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 http://www.hvoriallverdenserjens.no/ funker ikke, akarno Lenke til kommentar
prohunter Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Hvis du lurer så er det en blanding av et slott og et tivoli, er ikke det gøy? Jeg vet at det ikke akkurat er det mest dynamiske finnes. Gikk mer for en avslappet ettermiddagsstemning. Endret 15. mars 2008 av prohunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå