tOmma- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 KUTT Neida, det temaet er ikke oppbrukt. Jeg lager sånne bilder nå og da. Det eneste jeg reagerte på, var den ekstreme mengden av stjerner i bildet - som om 1,3 milliarder kinesere skulle stilt seg opp på én plass. Jeg ville latt det være enkelte "tomrom" i bildet, som gjør at den som ser på bildet, vil få en større dybdefølelse, at universet er mye større enn det der, om du skjønner? I tillegg burde du også prøve å få på plass andre elementer, som tåker og galakser. Det krydrer hele bildet, for å si det sånn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 et 5 min bilde fra akten i dag, og en liten cartoony til (litt stort bilde) Edit: dere overlever. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Sitter å lærer meg Illustrator om dagen, og her er en liten wallpaper jeg lagde i går. DeviantArt: http://kaiern.deviantart.com/art/The-Happy...Dragon-77207651 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Så søt Kaiern! hehe Tommelen opp for Illustrator Endret 13. februar 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
slash Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 shikaru, et tips når du bruker kull på den måten, det er enklere å legge kullet flatt og blokke ut volumet på figuren kjapt. Så kan du heller plukke det vekk med knettgummien om det blir for mye. for øyeblikket har figuren din en valør over det hele (fargen på papiret.), med isolerte områder av mørke, og det virker litt "harelabb" på en måte. Konsentrer deg mindre om linjer og mer om å blokke ut og beskrive volumet ved hjelp av valører. En konsistent distribusjon av valører vil hjelpe å bygge overbevisende volum. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ja veit. jeg la egentlig på skyggen etterpå. hadde akt i dag også, så jeg la det flatt og typ blokka det ut som du forklarte det som det var ikke det beste fra i går men eneste jeg hadde bilde av som var verdt å legge ut takk for kommentaren og tipset uansett ^^ liten skribling mens jeg så på tv. er helt kake i huet i dag. Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Viser fram en liten drodling jeg gjorde for ikke så lenge siden. Bare eksperimenterte litt med diverse metoder, lekte meg litt med tableten. Skulle være med i en tegneseriekonkurranse, men rakk ikke fristen på grunn av mangel på inspirasjon. Det er mulig at denne stripa reflekterer humøret mitt litt mer enn det som er sunt. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 En liten test av acryl på papir. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 nais liten hare ^^ Ser ut som du bruker mye vann, fordi arket krøller seg litt ( ? ) prøv å ikke bruk noe som helst Og personlig hater jeg å male på ark. kanskje jeg har blitt for vandt til spon plater eller lerrett Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Om noen har no forslag eller ting de ser som trengs å fikses på så gjerne si det ^^ skal fargelegge denna ( prøve ) seinere. Veit det mangles noe oppe i høyre hjørne, men syns egentlig ikke det var så fælt å ha det litt åpent der. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Nå har ikke jeg mye peiling på tegning osv. Men det hadde jo (kanskje?) vært kult å se et bilde på høyre side av veggen, der en figur stikker ut og maler på et annet bilde på venstre siden av veggen (høyre for hovedmaleriet.)? Var kanskje dårlig forklart, og som sagt har jeg ikke mye erfaring med tegning men det hadde jo kanskje vært kult Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 hehe jo det hadde jo faktisk vært litt kult, men akkuratt der syns jeg kanskje det ikke passer inn fordi meningen var at den blei slik fordi jeg blei inspirert av Michelangelo sitt sistint chapel eller hva den heter (jeg glemmer sånt ) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kva er det med Adam og kjønnshår? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) tegning og fargelegging i løpet av første halvår i niende : Noene som kjenner igjen hvilken by jeg har blitt "inspirert av" ? xD Hva syns folk om seilskuter med fulle seil og anker ? Endret 22. februar 2008 av Moff Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Noe jeg laga i går i Photoshop og Painter som vanlig. Litt usikker på bruk av teksturer. Hva synes dere? Endret 24. februar 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Er det lov å poste tegninger laget i paint? Vet det er litt lavmål men her er noen ivertfall. Bildene mast litt kvalitet da jeg gjorde dem om til JPEG. Endret 27. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Paint er langt i fra lavmål ^^ Ja, det er ikke så veldig bra kvalitet sånn sett over programmet, og det kommer "gratis" med i windows, men det der var jo faktisk ganske imponerende detaljer, om du faktisk har gjort alt for hånd og ikke tatt masse copypaste eller hva du har gjort. Uansett så var det ikke dårlig blei nesten litt surrete av å se på den til venstre over lang tid Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Her er et annet. Har først tatt bildet av meg selv, og så var helvete løs da jeg manipulerte det med gratisprogrammene. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Mekket en liten enkel wallpaper angående Kiwi's nye reklame kampanje... Sjekk ut! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 ja haha den er veldig 60 tall ish. Sitron propaganda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå