Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var utrolig søt, Thom :p

EDIT: Btw, jeg har tenkt å kjøpe tegnebrett i nærmeste fremtid. Er Wacom Bamboo A6 greit til å tegne med, eller burde jeg sikte på noe annet?

Nå har ikke jeg erfaring med akkuratt det tegnebrettet, men såvidt jeg vet så leverer Wacom kvalitet :)

Tror nok det funker storartet ;)

Lenke til kommentar
Legger ut min første penn tegning og tegneserie stripe :)

Minner veldig om to tegneserier, "over the hedge" men spesielt en jeg ikke husker navnet på. Handler om en liten hund og en katt og deres hverdagsliv. Både streken og humoren er veldig lik :)

Prøv å skriv teksten for hånd det ser finere ut, passer bedre sammen med tegningene :)

Veldig søt ja :)

Takker! :)

Serien handler om to ville dyr, og deres møte med den menneskelige verden. Er mest inspirert av Tommy og Tigeren, men har etterhvert forstått at den ikke er så ulik "over hekken" som jeg så i et Tommy og Tigern blad. Har laga en haug med striper i kladde nivå og planen er å sende den inn til et forlag etterhvert^^

Er det vanlig å skrive teksten for hånd da? Trodde det var data skrift som så ut som om den var håndskrevet eller noe sånt.

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
Veldig vanlig ja, de fleste "store" gjør det ^^,

og ja, er enig, ble litt ekkelt med den dataskriften, til tegnestilen din.

Ja, det vet jeg. Har ikke begynt på layout enda. Serien skal også fargelegges. Så jeg har mye å jobbe med.

Darkbuster:

Takker! :D Tja, gjør egentlig det. Kommer kanskje litt an på hva du mener med karriere.

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

post-56355-1201607933_thumb.jpg

Min nye Avatar og personlige bilde til profilen min på diskusjon.no :)

Bildet inneholder flere elementer fra et mye større og mer komplekst verk som jeg gleder meg til å vise til folket her etterhvert.

Det er det mest kompliserte bildet jeg har laget hittil om jeg ser bort fra brettspillenene jeg også holder på med. :)

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Jeg rotet litt rundt i mappene mine, og fant denne tegningen som jeg tegnet for en kamerat for en god stund siden, som han skulle gi i gave til noen som var helt besatt av HP. Denne fins også på deviantart, men dette er den originale versjonen, uten ramme og alt.

Er selv fornøyd med denne, selv om jeg ser at fargingen var litt ufullstendig enkelte steder. Pytt pytt :)

post-64175-1201612514_thumb.jpg

Edit - Mr. Gnom, den tegningen var søt. Veldig harmoniske farger :)

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar

ikke værst!

Men den ser litt forstrekt ut, og du har tegna en for mye voldemort med nesa :p

har du noe å gå etter? prøv å tenk deg hvordan formen er, og at det faktisk sitter sammen med det det gjør. og ikke bare kontur linjene. ( sliter med å gjøre det selv :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...