General_Skurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) trur jeg er ferdig. men kan hende jeg eller noen andre legger merke til noe jeg burde fikse på, så får se. ho var jo digg jo :O Endret 28. januar 2008 av General_Skurf Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Den var utrolig søt, Thom EDIT: Btw, jeg har tenkt å kjøpe tegnebrett i nærmeste fremtid. Er Wacom Bamboo A6 greit til å tegne med, eller burde jeg sikte på noe annet? Nå har ikke jeg erfaring med akkuratt det tegnebrettet, men såvidt jeg vet så leverer Wacom kvalitet Tror nok det funker storartet Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Legger ut min første penn tegning og tegneserie stripe Minner veldig om to tegneserier, "over the hedge" men spesielt en jeg ikke husker navnet på. Handler om en liten hund og en katt og deres hverdagsliv. Både streken og humoren er veldig lik Prøv å skriv teksten for hånd det ser finere ut, passer bedre sammen med tegningene Veldig søt ja Takker! Serien handler om to ville dyr, og deres møte med den menneskelige verden. Er mest inspirert av Tommy og Tigeren, men har etterhvert forstått at den ikke er så ulik "over hekken" som jeg så i et Tommy og Tigern blad. Har laga en haug med striper i kladde nivå og planen er å sende den inn til et forlag etterhvert^^ Er det vanlig å skrive teksten for hånd da? Trodde det var data skrift som så ut som om den var håndskrevet eller noe sånt. Endret 28. januar 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Veldig vanlig ja, de fleste "store" gjør det ^^, og ja, er enig, ble litt ekkelt med den dataskriften, til tegnestilen din. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Thom, noen av tegningene dine er helt fantastiske! Hva jobber du som? Kanskje litt off-topic men, satser på at du har en karriere som tegner? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Veldig vanlig ja, de fleste "store" gjør det ^^, og ja, er enig, ble litt ekkelt med den dataskriften, til tegnestilen din. Ja, det vet jeg. Har ikke begynt på layout enda. Serien skal også fargelegges. Så jeg har mye å jobbe med. Darkbuster: Takker! Tja, gjør egentlig det. Kommer kanskje litt an på hva du mener med karriere. Endret 28. januar 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 mekka denna på skolen i dag, og tegna på karn hjemme. hadde referansebilde for hesten. kan ikke si jeg tegner hester så ofte Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Den var skikkelig fet, Shikaru! Nå er tablet bestilt, endte opp med en Wacom Bamboo Fun Medium A5. Måtte ut med godt over dobbelt så mye som for en A6, men det er vel bare å forvente. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 takk. prøvde å fikse på et par ting. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Wow! Shikaru, du er skikkelig flink! Sobye: Du får fortelle hvordan den er da. Jeg tror jeg òg skal kjøpe meg et tegnebrett en gang. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Min nye Avatar og personlige bilde til profilen min på diskusjon.no Bildet inneholder flere elementer fra et mye større og mer komplekst verk som jeg gleder meg til å vise til folket her etterhvert. Det er det mest kompliserte bildet jeg har laget hittil om jeg ser bort fra brettspillenene jeg også holder på med. Endret 29. januar 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jeg rotet litt rundt i mappene mine, og fant denne tegningen som jeg tegnet for en kamerat for en god stund siden, som han skulle gi i gave til noen som var helt besatt av HP. Denne fins også på deviantart, men dette er den originale versjonen, uten ramme og alt. Er selv fornøyd med denne, selv om jeg ser at fargingen var litt ufullstendig enkelte steder. Pytt pytt Edit - Mr. Gnom, den tegningen var søt. Veldig harmoniske farger Endret 29. januar 2008 av tOmma- Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mr.Gnom, jeg måtte bare ramme! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 KoffeinKanin, hvis du svarer på dette innlegget blir det ditt 3000-ene innlegg! Får jeg æren? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mr.Gnom, jeg måtte bare ramme! Ramme ja Haha Takker, fikser det nå :!: Nå må du svare så får du 3000 innlegg haha Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 KoffeinKanin, hvis du svarer på dette innlegget blir det ditt 3000-ene innlegg! Får jeg æren? Og DER rundet jeg 3000! Gratuler meg! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Blir så imponert, er første gang jeg har sett denne tråden. Skulle ønske jeg var like flink Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 En liten anatomistudie Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ikke værst! Men den ser litt forstrekt ut, og du har tegna en for mye voldemort med nesa har du noe å gå etter? prøv å tenk deg hvordan formen er, og at det faktisk sitter sammen med det det gjør. og ikke bare kontur linjene. ( sliter med å gjøre det selv ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå