Bruktbilen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nokon som har ein guide på korleis eg kan få ein slik effekt som på logen på den nye sida til hw? Den to-delte glinseeffekten? Det er bare å skaffe deg photoshop for så å velge "Gradient Tool"(G), når du har valgt det kan du velge hvilke farger og slikt du vil ha i faden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ble ferdig med denne til slutt. http://i16.photobucket.com/albums/b21/slas...ow100_Slash.jpg Den blei nais. likte ikke skrifta under men. digg shading og sånt! ^^ eneste lille greie jeg savner litt er noe smått i bakgrunn. så man ( jeg ihvertfall ) får en følelse av hvor den dama der faktisk kan befinne seg. bare noe enkelt liksom. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 wow, slash er helt! Tok meg tid til å lage en bakgrunn denne gangen. Ble ikke helt fornøyd, men jaja. Og nei, det var ikke meningen å lage han i Assasins Creed. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Var det meininga å lage det "fjeset" i skyene? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jupp. Må bare si det en gang til. Fy faen slash! Lenke til kommentar
slash Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hehe, tar det som et kompliment. Takker! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) ja du burde være stolt ^^ Edit: | | \/ Edit 2: skal gjøre mer på det i morgen trur jeg. Endret 10. januar 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Haha, den var skikkelig weird. Jeg liker det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 takk ^^ gjort mer på den nå. ikke helt sikker på om jeg er ferdig ennå. får se Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Haha! Megakult bide Shikaru! Digger hvordan du liksom har vridd alt! Også ekstremt fantasifult! Veldig bra! Må bli enda bedre jeg også... Presse flere grenser liksom... Og bruke mer tid på hver tegning, haha Tre tegninger fra meg: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Haha, digga lama-bildet! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eg og.. Er du inspirert av Zelda eller noko Mr. Gnom? =) Følte det var litt Zelda preg over teikningane dine Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Takker Zelda nei tror ikke det Har min egen greie eller noe slikt tror jeg. Er for det meste fri løpsk fantasi. Lama bildet er foresten fra en drøm kjæresten hadde. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lama bildet er jo bare helt genialt da^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En vexel (for de som vet hva det er) av Victoria Beckham Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Stilig Nora90 Ja jeg vet hva en Vexel er nå: http://en.wikipedia.org/wiki/Vexel Hihi, Mmnner meg om The Sims. Også kult med møsnteret du har brukt på kjolen og bakgrunnen Churchill Jeg vil være Anubis Ra ser ut som en kylling, hehe... Bokk! book! book! Bwaak!! En Superkjapp tegning av meg selv Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Her er noe jeg har skrudd isammen... Jeg hadde egentlg ingen plan, men bare begynte å lage et tog. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Ensomhet? Nydelig bilde, forresten. Eller. Vent litt. Trenger jeg å si det? Forresten, Thom Merlin, er alle bildene dine så små? Eller har du en original som er større? For minst 98 % av bildene dine hadde jeg vært ekstremt interresert i å hatt som enten wallpaper eller på veggen! Kan jeg ta et bestillingsverk? På 1650 x 1080? ^^, Endret 17. januar 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå