Bruktbilen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Skikkelig butterface synes jeg, nesebenet er også litt langt, men kroppen og alt annet er fantastisk . Endret 2. januar 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Litt skjeve pupper kanskje? Tsk, tsk Ellers en helt sinnsyk tegning. Endret 2. januar 2008 av flodhest Lenke til kommentar
prohunter Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tenkte jeg ville vise en environment skisse Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 En fe :] Damn. Du er virkelig flink. Lenke til kommentar
prohunter Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Her er en tegning jeg tegnet til jul: Donkey Kong FTW^^ Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Takker for positive tilbakemeldinger, og kritikken. Vet hun er langt fra anatomisk korrekt. Bygger nesten alle bildene mine slik som enviroment skissa din er laget prohunter, synes den var bra så langt. Det fleste som jeg ser opp til, innen digital painting, gjør det også som oftest på den måten. Altså lysere des lenger inn i bildet man kommer(i mer eller mindre grad). Donkey Kong bilde var veldig bra edit: så litt i sketchbooka som du linker til. Veldig bra for å være 15 år! Du kommer sikkert til å bli utrolig flink. Endret 4. januar 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) min første digital tegning med ps Endret 4. januar 2008 av Jin'Rik'Sha Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) EDIT2: Her er ferdig versjon av alle fire plakater: Sobye og Natalie, som deltar i 'Love'-delen av slagordet (Love, gaming and utter insanity). Jason, Matt og Sobye viser frem 'gaming'-delen av slagordet. Matt og en gigantisk, levende banan står for 'utter insanity'. Hele castet fra AFK Paranoia viser seg frem for å markedsføre tegneserien. Fra venstre til høyre: Angelica, Charles, Matt, Jason, Sobye, Natalie og Kaylee. Alt i alt ganske fornøyd med resultatet, særlig med tanke på tiden jeg har brukt. Ser ut til at jeg blir ferdig innen deadline allikevel. Nå må jeg bare skrive ressonnement... =/ EDIT: For å vise litt av utviklingen tegnestilen min har hatt, viser jeg til et innlegg av en god venn av meg for lenge, lenge siden: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...st&id=75965 I lol'd. Endret 5. januar 2008 av Sobye Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 pass på tangeringen ved høyre oppe hjørnet på tvn og sofaen, også ville jeg prøvd med litt forskjellige type klær til folka. de har veldig mye av det samme bortsett fra fargen. bare en liten greie på en genser ellerno hadde gjort seg men ellers virker alt kult ^^ fint at du ikke glemte størrelseforholdet på folka på det gruppebildet. sett mange gjøre før, og gjort samma feil før selv om de var veldig like på høyden alle sammen da Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Tok meg ikke tid til å slå meg helt løs med designet denne gangen, i og med at jeg har deadline over helga Og prøv å ignorer personen lengst til høyre i bildet, hu blir alltid mongo =/ EDIT: Har oppdatert den forrige posten min, den inneholder nå ferdige versjoner av alle fire plakatene. Endret 5. januar 2008 av Sobye Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Speedpainting med tittelen Ghosts :] Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvor lang tid brukte du? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ikke helt sikker, kanskje 1 time og 30 minutter. Med speed painting mener jeg bare at jeg bruker metoder som går fortere en hva jeg vanligvis bruker. Feks så er bladene og bakken bare photoshop brusher. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må bare si at Thom Merlin er utrolig kreativ. Paralyserende magiskt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 speedpaints er alltid moro det ^_^ bare noe greier til portfolioen. dvs dissa skal ikke oppi, men en liten forebygging til den endelige greia. også en liten progress på en annen tegning i spoiler nedenfor første forsøk: så nr 2: og siste så langt: skal fikse på rekkerten, og ikke helt fornøyd med ansiktet. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hallo.. Jeg trenger ideer til dokumentarfilm! Temaet er urettferdighet. Gjernen er helt dau Trenger litt hjelp, im stuck :/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) bare loker litt Edit: må fikse på armen til venstre. Endret 8. januar 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nokon som har ein guide på korleis eg kan få ein slik effekt som på logen på den nye sida til hw? Den to-delte glinseeffekten? Lenke til kommentar
slash Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ble ferdig med denne til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå