Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for positive tilbakemeldinger, og kritikken. Vet hun er langt fra anatomisk korrekt.

Bygger nesten alle bildene mine slik som enviroment skissa din er laget prohunter, synes den var bra så langt. Det fleste som jeg ser opp til, innen digital painting, gjør det også som oftest på den måten. Altså lysere des lenger inn i bildet man kommer(i mer eller mindre grad).

Donkey Kong bilde var veldig bra ;)

edit:

så litt i sketchbooka som du linker til. Veldig bra for å være 15 år! Du kommer sikkert til å bli utrolig flink.

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

EDIT2: Her er ferdig versjon av alle fire plakater:

smalllove.jpg

Sobye og Natalie, som deltar i 'Love'-delen av slagordet (Love, gaming and utter insanity).

smallgaming.jpg

Jason, Matt og Sobye viser frem 'gaming'-delen av slagordet.

smallinsanity.jpg

Matt og en gigantisk, levende banan står for 'utter insanity'.

smallcast.jpg

Hele castet fra AFK Paranoia viser seg frem for å markedsføre tegneserien. Fra venstre til høyre: Angelica, Charles, Matt, Jason, Sobye, Natalie og Kaylee.

Alt i alt ganske fornøyd med resultatet, særlig med tanke på tiden jeg har brukt. Ser ut til at jeg blir ferdig innen deadline allikevel. Nå må jeg bare skrive ressonnement... =/

EDIT: For å vise litt av utviklingen tegnestilen min har hatt, viser jeg til et innlegg av en god venn av meg for lenge, lenge siden:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...st&id=75965

I lol'd.

Endret av Sobye
Lenke til kommentar

pass på tangeringen ved høyre oppe hjørnet på tvn og sofaen, også ville jeg prøvd med litt forskjellige type klær til folka. de har veldig mye av det samme bortsett fra fargen. bare en liten greie på en genser ellerno hadde gjort seg :wee:

men ellers virker alt kult ^^

fint at du ikke glemte størrelseforholdet på folka på det gruppebildet. sett mange gjøre før, og gjort samma feil før :p selv om de var veldig like på høyden alle sammen da :p

Lenke til kommentar

Tok meg ikke tid til å slå meg helt løs med designet denne gangen, i og med at jeg har deadline over helga :p Og prøv å ignorer personen lengst til høyre i bildet, hu blir alltid mongo =/

EDIT: Har oppdatert den forrige posten min, den inneholder nå ferdige versjoner av alle fire plakatene.

Endret av Sobye
Lenke til kommentar

speedpaints er alltid moro det ^_^

bare noe greier til portfolioen. dvs dissa skal ikke oppi, men en liten forebygging til den endelige greia.

emotionheads.jpg

også en liten progress på en annen tegning i spoiler nedenfor

første forsøk:

tennisplayer.jpg

så nr 2:

tennisplayer-wip.jpg

og siste så langt:

tennisplayer-wip02.jpg

skal fikse på rekkerten, og ikke helt fornøyd med ansiktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...