Shikaru Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 haha jeg er vel ikke sånn supergod at det gjør noe, men kan sikkert tegne noe enkelt som er lett å forholde seg til. ser du liker kapper. det beste er å ta undertegninger btw ( kanskje ikke alltid best for alle, men det er en måte å gjøre det på ) så man lettere kan legge klær og det som er over. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Takk for tips. Alt hjelper Og ja, jeg har vist blitt helt låst på superhelter. Kommer ikke på noe annet å tegne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) kom på at jeg hadde noe bra greier i en bok her, så jeg gravde litt også fant jeg den. scanna fra boka. Edit: og ja, på siste bildet der dro jeg fingern over mens jeg scanna fordi jeg kan Endret 24. desember 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 synes det begynner å komme seg nå. Takk igjen Shikaru Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 bare å stå på ^^ men må tenke på proposjoner i ansiktet også ^^ om ikke du mente å gjøre nesa veldig stor i forhold da såklart. ellers så må øret bli større. det skal være parallelt med øyebryna og tippen på nesa sånn ca. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er ikke så mye å gjøre i juletida når været suger. For tid til å forbedere tegneskills'a i det minste. Synes det stadig blir litt bedre jeg. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noe jeg laga for denne månedens Pegasus magasin. Tittel : Rabbit hole Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noe jeg laga for denne månedens Pegasus magasin.Tittel : Rabbit hole Vakkert og drømmende! Nydelig! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Helvete! Jeg flyttet akkuart arbeidet mitt fra en maskin til en annen via en eksern harddisk og oppdaget at filen med arbeidet på var blitt korrupt i prosessen. I panikk oppdaterte jeg den ødelagte fila som jeg håpet kunne fikses og nå sitter jeg med 3 dager gammelt arbeid istedenfor det nye! Æsj så utrolig typisk! At jeg aldri lærer å ta sikkerhetskopi! Deprimerendes... Vemt litt jeg har fortsatt den korupte fila... Må finne en måte å fikse den på... En eller an måte... Endret 27. desember 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fyttifaen, Thom! Magisk! Fryktelig leit Mr. Gnom Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Takker for tilbakemeldingene :] Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Elskelsk, skulle likt å hatt det bildet av thom på veggen:) Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg fikk mitt første tegnebrett i går Wacom Intuos3 A5. Her er mitt uferdige forsøk på en litt spinkel hulk: Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg og Espen (pai) har vært kreative Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Thom Merlin, du er ekstrem! Forresten, hu var hawt! ^^, Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Wow, du livnærer på dette du Thom, eller? Btw, Feer har fire vinger tror jeg. De har liksom mer til felles med sommerfugler enn fluer. Endret 31. desember 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg hiver meg på med de andre her: Thom, du er nok en av de beste kunstnerne jeg noen gang har sett. Tror det har mye med fargene og motivene i seg selv... Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Takker for positive tilbakemeldinger! Får vel lage 2 vinger til, tenkte ikke på det. Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Sier som de andre, Thom, det var helt fantastisk. Men jeg lurer på om ikke neseryggen hennes ble litt langt. Mulig jeg ser feil, har ikke på meg brillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå