Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger litt konstruktivkritikk på en logo.

Har lagt vekt på seriøsitet og stabilitet. Derfor klassisk og elegant typografi med solide og seriøse farger.

Vel, for meg så ser det ikke så veldig mye ut som en logo. Det er tekst på hvit bakgrunn. På den helt "cleane" bakgrunnen ser den grei ut. Enkel å pen, men husk at når den skal ut i virkeligheten blir det noe annet. Det jeg ville anbefalt er å prøve å laga en logo, noe ála tre r'er etterhverandre eller noe slikt. Et eller annet som folk kjenner igjen eller identifiserer med regnskap o.l.

Lenke til kommentar

Jeg synes den var veldig fin. Enkel og grei. Men på en annen side så skrek den ikke akkurat etter oppmerksomhet. Men det er ikke sikkert den trenger det heller, viss logoen skal være for "Regnskap Rapportering Rådgiving" så er det kanskje viktigere at den gir ett fint og ryddig uttrykk, enn en sprikete fargelogo som hyler oppmersomhet.

Lenke til kommentar

Nå mente ikke jeg hylende farger i alle retninger, men mere farger.

Noe som gjør at man kanskje får litt lettere øye på logoen? For eksempel grå bakgrunn med en del av logoen i sort, og noe i farger.

Jeg fikk faktisk logoen i hode nå! ^^ Skulle ønske jeg hadde photoshop her å nå, så kunne jeg kanskje laget et veldig kjapt utkast.

Lenke til kommentar

Logoen virker mer seriøs enn navnet... :hmm:

Uansett, synes den ble veldig bra jeg, minnet though litt om Pixar logoen som Shikaru sier.

EDIT: Litt av grunnen til det er nok den "radial gradient"-en i bakgrunnen, så det kan være den ikke ligner like mye på papiret.

EDIT2: Var og så på Pixar logoen nå, er faktisk utrolig anderledes.. Aner ikke hvorfor den minnerom den..

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar

kul den ^^ men ribbeina går helt ned til der hvor beinet starter.

driver å mekker på ting jeg skal ha i portfolioen min jeg må ha ferdig før mars en gang.

noe skal bli med av det jeg har, og annet er bare tanker og øvelser.

akkuratt nå går det i anatomi :p vanskelig ja, men veldig fasinerende.

Anatomy_sketches_by_ShikaruOC.jpg

om du ikke ser bildet i spoilern kan du trykke her:

http://fc04.deviantart.com/fs23/f/2007/357...y_ShikaruOC.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...