Thom Merlin Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) slash: Må være noe av det råeste jeg har sett her på diskusjon.no Kan bli veldig bra! Endret 19. desember 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
slash Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 cheese king: Det der var ca 6-7 timer tror jeg. Litt under en arbeidsdag. (vel, en normal arbeidsdag anyways.. når en lever på freelancerklokke så flyter ting litt sammen. ) Merlin: takker. Lenke til kommentar
Eglath Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 ville bare teste noe. Likte denne veldig godt, syns kompisisjonen kunne vært bedre men ellers så var det kjempegodt utført. GJ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 komposisjon? hvilken komposisjon? jeg bare kjeda meg Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Trenger litt konstruktivkritikk på en logo. Har lagt vekt på seriøsitet og stabilitet. Derfor klassisk og elegant typografi med solide og seriøse farger. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Trenger litt konstruktivkritikk på en logo.Har lagt vekt på seriøsitet og stabilitet. Derfor klassisk og elegant typografi med solide og seriøse farger. Vel, for meg så ser det ikke så veldig mye ut som en logo. Det er tekst på hvit bakgrunn. På den helt "cleane" bakgrunnen ser den grei ut. Enkel å pen, men husk at når den skal ut i virkeligheten blir det noe annet. Det jeg ville anbefalt er å prøve å laga en logo, noe ála tre r'er etterhverandre eller noe slikt. Et eller annet som folk kjenner igjen eller identifiserer med regnskap o.l. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Anatomimessig er jeg klar over at armene til mannen på tegningen er fantastisk lange. Nei? Armane skal nå ned til knea. Det gjer vel dei ca. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er enig med TSM-21 .. Du burde kanskje ha litt mer farger eller noe? En logo som vises litt bedre i evt. reklamer? Og kanksje gjøre noe kreativt med de tre r'ene? Slik at de former noe som har med regnskap å gjøre? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 seriøse farger? ^^ Synes egentlig det var ganske bra da. Bra utgangspunkt. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg synes den var veldig fin. Enkel og grei. Men på en annen side så skrek den ikke akkurat etter oppmerksomhet. Men det er ikke sikkert den trenger det heller, viss logoen skal være for "Regnskap Rapportering Rådgiving" så er det kanskje viktigere at den gir ett fint og ryddig uttrykk, enn en sprikete fargelogo som hyler oppmersomhet. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg laget den faktisk med RRR først(i lik stil som den som er postet her), men de var ikke sikker på de ville bruke RRR siden navnet deres faktisk var Trippel R. Kunne jo eventuelt tatt trippel R under RRR. hm. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå mente ikke jeg hylende farger i alle retninger, men mere farger. Noe som gjør at man kanskje får litt lettere øye på logoen? For eksempel grå bakgrunn med en del av logoen i sort, og noe i farger. Jeg fikk faktisk logoen i hode nå! ^^ Skulle ønske jeg hadde photoshop her å nå, så kunne jeg kanskje laget et veldig kjapt utkast. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 logoen minna meg egentlig litt om pixar sin, der den lampa driver å hopper fram og tilbake Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Logoen virker mer seriøs enn navnet... Uansett, synes den ble veldig bra jeg, minnet though litt om Pixar logoen som Shikaru sier. EDIT: Litt av grunnen til det er nok den "radial gradient"-en i bakgrunnen, så det kan være den ikke ligner like mye på papiret. EDIT2: Var og så på Pixar logoen nå, er faktisk utrolig anderledes.. Aner ikke hvorfor den minnerom den.. Endret 21. desember 2007 av Ozwald Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hmm. så på logoen til pixar nå selv, og jeg skjønner ikke helt hvor jeg fikk det fra. syns fortsatt det er noen likhets trekk mulig det har noe med at det er svak skrift under som på pixar. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Mitt første møte med Photoshop: Skal nok bli bedre etterhvert. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det var da ikke så værst da (tilbake i mine innlegg) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 kul den ^^ men ribbeina går helt ned til der hvor beinet starter. driver å mekker på ting jeg skal ha i portfolioen min jeg må ha ferdig før mars en gang. noe skal bli med av det jeg har, og annet er bare tanker og øvelser. akkuratt nå går det i anatomi vanskelig ja, men veldig fasinerende. om du ikke ser bildet i spoilern kan du trykke her: http://fc04.deviantart.com/fs23/f/2007/357...y_ShikaruOC.jpg Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tegna en til... Gikk lei etterhvert som dere ser, men ble veldig fornøyd med armen. Mye takket være Shikaru sine fete kroppsdeler. Kan du tegne noen bein også? Sliter skikkelig med dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå