Shikaru Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 kanskje ha mer rift i klæra. nå er de for fine og rene. stå på ^^ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Siden det er en overflod av tegninger her, tenkte jeg at jeg kunne slenge opp en 3D scene jeg driver på med Endret 6. desember 2007 av kaiern Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Siden det er en overflod av tegninger her, tenkte jeg at jeg kunne slenge opp en 3D scene jeg driver på med En fin begynnelse. Minte meg litt om dette: http://www.nvidia.com/object/gz_plush_life.html Har du laget kontaineren selv? Nå er jeg litt lei av å tegne på zombien så må ta meg en pause og sanke inspirasjon. Så da blir Star Wars, Riddick og Battlestar Galactica. Tjohei! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kontaineren er laget selv, ja =) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Må si jeg tenkte det samme, da lyset og teksturene var ganske realistiske og gode. (: Litt lite antialiasing på skyggen som treffer containeren derimot, den er litt hakkete. Filmen Gnom lenket til var forresten ganske stilig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Må si jeg tenkte det samme, da lyset og teksturene var ganske realistiske og gode. (: Litt lite antialiasing på skyggen som treffer containeren derimot, den er litt hakkete. Joda, men som jeg håper dere ser så er det mye mer som må gjøres før scenen er ferdig Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 En bitte liten speed painting Har ikke fått så mye tid til å tegne i det siste. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Her var det utrolig mye bra! Synd jeg er omentrent like flink å tegne som en 4 åring med alzheimers. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 ville bare teste noe. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er mye dårlig, men noe bra skimter gjennom her innbiller jeg meg, spørsmålstegn! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) paint is my friend Endret 11. desember 2007 av Schnell Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 paint er nais det! hatt mye moro der ja bare dreiv litt med anatomi øving og skvip i går, også kom denna opp i slutten av dagen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 wow, du er virkelig god å tegne shikaru! ganske stilig det der ja! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er bare ett kryss der? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noe jeg lagde i photoshop og illustrator. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har bare en ting å påpeke med de der zombie tegningene. Hvorfor skal en zombie alltid ha lørvete klær egentlig? Om de nettop har blitt bitt og blitt til zombie, så ødelegges jo ikke klærne automatisk da.. Men skitne, det blir de. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 når jeg tenker på zombier så tenker jeg på døde råttne og skittne folk som har kommi opp av graven sin igjen. veit det er feil ved beinet til høyre, føtta og tommelen på denna, men sånt ser jeg uheldigvis etter jeg er ferdig *sigh* Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Veldig tøft, Shikaru =) Tegnet denne i begynnelsen av skoleåret, og da GF ville ha en tegning til jul bestemte jeg meg for å resirkulere denne. Satt oppe seint i går kveld for å fullføre fargene. Eksperimenterte litt med highlighting/shading-metoder, og konkluderte med at jeg er nødt til å kjøpe et tegnebrett. Anatomimessig er jeg klar over at armene til mannen på tegningen er fantastisk lange. Endret 16. desember 2007 av Sobye Lenke til kommentar
slash Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noe jeg jobber med for øyeblikket. Work in progress. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 meget nice!! brukt mange timer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå