Coffey Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nydelig, nydelig, nydelig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Rått! en liten ryu fra min side Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen som har en idè til en liten animasjons film på 5 minutter? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 5 minutter? det er ikke en liten film skal jeg si deg. tar lang nok tid bare å ha et minutt D: Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Veit det... men har mine metoder... de fleste mine er på 4-5 min Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Rått! en liten ryu fra min side Street Figther? Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Noen som har et par kommentarer til meg. Jobbet litt med denne igår, men føler ikke jeg får den helt ferdig. http://tsm-portfolio.deviantart.com/art/Mo...vs-Old-70639930 Endret 26. november 2007 av TSM-21 Lenke til kommentar
Reached Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 eneste er at det er litt dårlig kvalitet på det, ellers var den fin ^^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Den var kul, men ville ha fadet strekene litt bedre sammen. Brukt en form for gradient istedet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg gleder meg til jul Begge er tegnet på lan, på paint, og på under 5 minutter hver, klokka 3 på natta Endret 26. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Begge er tegnet på lan, på paint, og på under 5 minutter hver, klokka 3 på natta Kreativitet på høygir! Her kommer noen bilder fra brettspillet mitt. Først ut er startposisjonen hvor de fire spillerene begynner. Rød, blå, gul og grønn. Rommet er foreløpig fullstendig strippet for ting bortsett fra dørene og plattformen i midten. Det er hele 8 dører å velge ut fra det første rommet. Da blir spillet mindre linært og spillerene må ta et valg fra første stund. Nemmelig hvilken dør de skal velge. De andre rommene vil ikke by på like mange dører, dette er unikt for startposisjonen. Jeg har lagt ned mye arbeid i en perfekt symetri. Da slipper jeg at det oppstår unøyaktigheter og linjer som ikke møtes riktig lenger ut i designarbeidet. Dette er svært viktig! Tro meg! jeg har lært av mine feil Dørene har blitt pusset opp og står nå i bedre forhold til de andre elementene som senere skal opp men også selve rommet. Med de forige dørene så brukte jeg hjørnene i rommet som mal. Men det så bare dumt ut. Derfor tar jeg meg heller noen kunstneriske friheter. Det er bedre at det ser bra ut enn at det på død og liv skal være realistisk. Neste bilde viser et oversiktskart over alle rommene i den rekkefølgen jeg ønsker å bygge basis brettet. Hvert rom blir laget individuelt og er separert fra de andre rommene. Dermed kan spillere lage sine egne brett i tillegg til de ferdiggjorte brettene mine. På denne måten kan en få en rekke romløsninger og det blir en ny opplevelse hver gang en spiller. Det er en start og sluttposisjon posisjon på brettet. Alle dører er markert med grønne piler. En av de mange tingene som skal pryde rommene. I dette tilfellet er det en knust plantebeholder. Det ser veldig kult ut når rommenene er fylt til randen av alt mulig forskningutsyr, planter, maskiner osv. Men jeg venter med å poste et mer komplett bilde av et rom enda. Alt er selvfølgelig "work in progress" og jeg er på langt nær ikke ferdig! Kom gjerne med konstruktiv kritikk, det er jeg avhengig av om dette skal bli bra Endret 30. november 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Steike, dette blir bra. Ikke så mye å gi kritikk på foreløpig, men kom med flere bilder. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg vil se zombiene! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dette ser bra ut! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg vil se zombiene! Zombiene vil se slik ut... hehehe! Vet ikke helt hva du hadde i tankene da men Kommer uansett noen konseptbilder av noen zombier snart. Her er et konseptbilde av en av de fire klassene spillerene kan velge i: Det er ikke helt ferdig tror jeg... Må muligens ordne litt på proporsjonene og div annet. Endret 5. desember 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du må love å gi oss link til spille når du er ferdi! eller du kan jo gi link til den siden du snakket om. så skal jeg melde meg på beta testinga=P Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 @ Mr Gnom. Tenkte mer brikker jeg med zombie motiv på. Forresten, noen som kan vise meg en hardcore zombietegning eller? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) @ Mr Gnom. Tenkte mer brikker jeg med zombie motiv på. Forresten, noen som kan vise meg en hardcore zombietegning eller? Hehe om du har noe gode ideer til hvordan det kan gjøres så si fra til meg Men ikke tro at jeg gidder å sette meg ned med pensel og et forstørrelsesglass for å male ti tusen brikker. Det bør være litt enklere enn som så Muligens kan jeg lage brikkenene i et litt tjukt papir som jeg bretter slik at det står. Da er det jo bare å printe ut i stor skala med hvilket som helst motiv på... hmmmm... Hardcore zombie tegning er underveis... Gøy om noen andre også kunne lage zombier EDit: For å unngå bumping... Her har vi en stygg zombie jævel! Men jeg føler at den kunne sett mer grotesk ut. Men er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre videre med den. Noen tips? Endret 5. desember 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Brekk av ham halve foten, slik at benet viser gjennom et hull i buksa. Elns. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Brekk av ham halve foten, slik at benet viser gjennom et hull i buksa. Elns. God ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå