flodhest Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det ble diggbart! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 aww. jeg var for sein Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Sinnsykt kult bilde! Hvorfor måtte du fjerne det? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det norske magasinet Pegasus skal kanskje lage en liten artikkel om meg i denne månedens utgave, og de ville også ha noen verk som ikke var delt ut på nette, selv om det ikke var noen nødvendighet. Så måtte egentlig ikke fjerne det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 http://www.deviantart.com/deviation/69571534/ lagde sånn pixel id for moroskyld Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) http://www.deviantart.com/deviation/69571534/ lagde sånn pixel id for moroskyld Lag et Magic: The Gathering kort og da, hadde vært tøft Meg og en kompis laget et kort av søstra mi en gang ^^ Edit: Fant det! Endret 11. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Eglath Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 http://www.deviantart.com/deviation/69571534/ lagde sånn pixel id for moroskyld Lag et Magic: The Gathering kort og da, hadde vært tøft Meg og en kompis laget et kort av søstra mi en gang ^^ Edit: Fant det! Hoho, kjempeide Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) kanskje dette er feil sted å poste? Men jeg trenger litt hjelp her, Jeg skal lage en annonse hvor annonsen går utpå humor eller sex, eller beggedelene. Men jeg går får humor(litt ironi og en trøttperson(ikke must)). Det er en te-drikke jeg skal vise frem. "A great taste to wake up to" Trenger ikke komme med noe stort noe. men bare no innspill, så jeg kommer meg litt fremover og vidreutvikle kanskje.. -Takk Endret 15. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg finner ikke på noe mer å lage på dette bildet. Noen idéer? EDIT: Togskinner! Endret 16. november 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 tegna ei jeg kjenner Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 kanskje dette er feil sted å poste?Men jeg trenger litt hjelp her, Jeg skal lage en annonse hvor annonsen går utpå humor eller sex, eller beggedelene. Men jeg går får humor(litt ironi og en trøttperson(ikke must)). Det er en te-drikke jeg skal vise frem. "A great taste to wake up to" Trenger ikke komme med noe stort noe. men bare no innspill, så jeg kommer meg litt fremover og vidreutvikle kanskje.. -Takk Litt vill fantasi her da... Det ligger ei dame i senga og sover. mannen ligger ved siden av og ser på henne!(De har hatt sex eller noe! Mannen bøyer seg over henne og stryker henne i høret. hun våkner og de kysser... "A great taste to wake up to!" Kansje ikke? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Shikaru, veldig pent bilde! jeg liker håret hennes, kan kanskje pirke litt på at leppene ble litt rare. Jeg har litt for mye fritid... Endret 16. november 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Fra det ene prosjektet til det andre Nå er jeg igang med et brettspill hvor handlingen er satt til en diger forskningsbase på mars. Og selvfølgelig har noe gått fryktelig galt. Zombier er løs og har spist opp hele staben og nå er det bare du og dine medspillere igjen som må kjempe seg gjennom zombie helvetet. Men jeg har gått litt tom for ideer når det gjelder maskiner og typisk forsknings utstyr anno space age som jeg pynter brettet med. Noen forslag? Klarer heller ikke bestemme meg for om jeg skal brukle et rødt eller blått tema. Tenkte at siden dette er på mars så er det jo bra med rødt. Men blått ser jo bra ut det også så... Her fra det ene rommet i to versjoner. Endret 16. november 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Rød helst. Da blir det rødt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Åssen spill skal det bli da? Høres morsomt ut Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Åssen spill skal det bli da? Høres morsomt ut Ett sci-fi zombie adventure/survival brettspill! Du vet med terninger og greier. Blir litt som zombie master modden til HL2. En som styrer zombiene og resten kjemper imot. Etterhvert som medspillerene dine dør så blir også de til zombier som du må forsvare deg mot. Så blir spillet nervepirrende til det siste. Jeg har begynt å skrive på ett omfattende regelsett. Men det tar mye tid... [ [ Tar også tid å lage alle de små duppedittdetaljene som skal opp her og der. Akkurat nå driver jeg å fyller et rom med planter. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Stilig Stilig!! si ifra når du trenger beta testere;) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Stilig Stilig!! si ifra når du trenger beta testere;) Takker! He he jeg vil trenge beta testere etterhvert det er sant. Jeg er medlem av en brettspillklubb så det er nok den veien jeg går først når det kommer til testing. Men vi får se, kanskje jeg går lengre... Det går unasett fremover i godt tempo med prosjektet. Og jeg er ganske fornøyd med min egen innsats og at jeg ikke har forlatt det i fordel for noe annet. Det er et godt tegn. For å ikke ta over denne tråden fullstendig så poster jeg heller ikke noe bilde denne gangen. hehe Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen bakgrunns bilder for en flash film jeg jobber med Photoshop og Painter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå