Arsenal_RULES Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jepp, den er fra serien. To bikarakterer fra slutten. Liker spesielt godt han bak, minner så mye om Joe Pesci da han var yngre... Endret 29. oktober 2007 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Satt og kjedet meg i natt, og etter å ha sett på Carlos Mencia måtte jeg bare tegne denne. Jeg vet at den ikke er bra tegnet, men det var bare at jeg syntes sketsjen var så sinnssykt morsom. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Byttet ut ballongen med romskip^^Også fikset bakken. Tittel: Mothership Utrolig bra gress^^ Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg kom over mitt første maleri. Det er fra 9. eller 10., og på tross av hva det ser ut som, så brukte jeg faktisk mye tid på det bildet. Oppgaven min var å male uten å bruke sort eller hvitt, noe jeg absolutt ikke mestret så veldig bra. Flaut å se på, men morsomt å se hvordan jeg har utviklet meg. Bilde nr. 2 er det andre jeg malte, ett og et halvt år senere. Hva som skjedde i mellomtiden er jeg ikke helt sikker på, i den perioden tegnet jeg svært lite. Det kan muligens ha noe med å gjøre at den nye læreren min var veldig flink å instruere. Sist er et jeg malte for ett år siden, jeg har postet det her før. Hadde vært morsomt og inspirerende å se andres utvikling Bildet av det lille huset i skogkanten var veldig pent. Likte ikke helt overgangen mellom graset og trærne i bakgrunnen. Vannet var heller ikke perfekt. Men alt annet likte jeg svært godt, veldig bra stemning! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Min aller første vector. fortsatt litt igjen å gjøre med øynene og skygger Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Burde poste mer her egentlig siden jeg bruker mye tid på å tegne. Men jeg har en tendens til å aldri legge på de siste strøkene. Må skjerpe meg der. Har alt for mye uferdig liggendes... Endret 4. november 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg blei så fornøyd med denne at jeg måtte poste den! Hva syns dere? Made by Paint btw. Lenke til kommentar
Churchill Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "Gone With The Wind" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tegneserie oppgave på skolen. Hadde så dårlig tid til å lage en på 7 sider, så er mye rushing i tegningene. Men man bruker den tida man har Trur jeg legger det i en spoiler Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Tydlig at du ikke har hatt allverdens tid Shikaru, detaljegraden var jo ikke så altfor stor, hehe. Men alikavel svært imponerendes om dette er gjort på et par skoletimer. Det hadde vært gøy å sett en tegnerseie fra deg du har brukt mer tid på. Ny og forbedret Stormtrooper! Edit: Hvorfor kan jeg ikke trykke på det forminskede bildet for å se det i ordinær størrelse? Kan noen andre gjøre det? eller er det bare meg? Fikset!! Bildet var lagret i CMYK og ikke RGB Endret 3. desember 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Mr. Gnom, jeg kan heller ikke se det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeg kan trykke på bildet, og se det originale Takk for kommentaren btw ^^ Var jo egentlig meninga at vi bare skulle lage en liten stripe på noen ruter, og ikke 7 sider Men jeg har tenkt til å lage en litt mer gjennomtenkt tegneserie ja. as for yo stormtropah copah! Liker hjelmen, men selve karn var litt for rett fram kropp. En stormtrooper er antakeligvis i ganske god form sånn ca. Trenger ikke se ut som arnold swartzenegger ( ja ikke skyt meg fordi jeg ikke kan stave navnet hans ) da men xD Men liker hvor du går med den ^^ selv om han kanskje ikke passer til å peke rett fram. kanskje ha en litt mer skyteklar holdning, eller hvileposisjon. Bare forslag offcourse ^^ Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kjøpte meg en SpaceNavigator fra 3dconnexion her om dagen, så jeg lastet ned 3dsMax 2008 (trial) for å teste den ut... Her er hva jeg fikk ut av et par timer med fikling Begynte med en kloss og bygde ut, Alt er gjort på frihånd, derav den totale mangel på korrekt anatomi... Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den var fin, er det din første modell er jeg imponert ! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) jeg kan trykke på bildet, og se det originale Takk for kommentaren btw ^^ Var jo egentlig meninga at vi bare skulle lage en liten stripe på noen ruter, og ikke 7 sider Men jeg har tenkt til å lage en litt mer gjennomtenkt tegneserie ja. as for yo stormtropah copah! Liker hjelmen, men selve karn var litt for rett fram kropp. En stormtrooper er antakeligvis i ganske god form sånn ca. Trenger ikke se ut som arnold swartzenegger ( ja ikke skyt meg fordi jeg ikke kan stave navnet hans ) da men xD Men liker hvor du går med den ^^ selv om han kanskje ikke passer til å peke rett fram. kanskje ha en litt mer skyteklar holdning, eller hvileposisjon. Bare forslag offcourse ^^ Bildet er tenkt å være fra etter en kamp med en Jedi hvor Jedien tilslutt blir overmannet av stormtroopers. Trooperen min peker da mot Jedien og sier; "Seize him!" når jedien ligger nede for telling. De andre trooperne tittier nervøst frem eller noe. Takk for forslagene, skal ta de i nærmere øyensyn Men jeg tenker jeg fortsetter på bildet og legger til nye detaljer (som landskap, jedi og flere troopers) før jeg gjør noe drastisk med karen min. Litt lettere å få et inntrykk av situasjonen og hvordan hver enkelt skal reagerer når jeg har en mer komplett skisse over scenen. Så får vi se hvor langt jeg kommer før en ny impuls kommer over meg og jeg hopper over på et annet prosjekt. Endret 8. november 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den var fin, er det din første modell er jeg imponert ! Ingen grunn til å være imponert, jeg har væt borti 3ds max før Men det var interessant å bruke en 3d-mus til å navigere med, og alt er laget i "perspektiv-kameraet" her. Mye finpussing som gjenstår, men jeg liker stilen på dyret, så kanskje det er noe å bygge videre på Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hehe ok... jepp er endel finpussing, kansje prøve på en litt cartoony stil ? Lenke til kommentar
Eglath Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Melfacion, jeg likte figuren på hunden, den var litt artig i seg selv. Skal bli kjekt å se det ferdige resulatet om du tar deg tid til det. Jeg har også tegnet litt selv, den ble dårlig som vanlig men jeg lærte veldi mye om hvor viktige de forskjellige styrkene på blyantene er. http://goksoyr.deviantart.com/art/Davy-Jones-69393478 Jeg sitter på en slik satelitt linje og den har veeeeldi dårlig opplastingshastighet, hadde sikkert brukt to timer derfor bare linker jeg. Konstruktiv kritikk blir satt stor pris på. (Btw så var referansebildet mindre en 400pixels wide og 200pixels high) Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) edit: Må fjærne bildet fra nettet en stund. Takker for kommentar flodhest Endret 10. november 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå