- mOtz^ - Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Leker meg litt med en firma logo. Er så utrolig deppendes logo, så tenkte jeg kunne friske opp litt. Oppdatering: Oppdatering2: Endret 24. august 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) dobbel Endret 24. august 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hehe..bare bytte felgene å skiftet farge.. Første gang jeg har prøvd photoshop , men felgene ble litt store.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Likte den andre barneverns-logoen best! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 grei logo det... det som er fint med den som har helt kvit bakgrunn er at den blir finast på papir osv... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 grei logo det... det som er fint med den som har helt kvit bakgrunn er at den blir finast på papir osv... Det er sant. Kan sikkert bruke den som mal på papir ark osv. , mens den andre på internett. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Prøv å inkludere en bindestrek, slik at det blir "barnevern-senteret" og ikke "barnevern senteret" (som er en grov grammatisk feil). Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Prøv å inkludere en bindestrek, slik at det blir "barnevern-senteret" og ikke "barnevern senteret" (som er en grov grammatisk feil). Er vel strengt tatt ikke nødvendig å ha bindestrek i et bilde/logo da det vil skjemme bort bildet/logoen. Btw. så holder vi grammatiske skrivefeil inne på OT forumet og ikke her. Tror ikke vi behøver "lærere" i denne tråden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg sier det rett ut; har ingen peiling på hvorfor jeg lagde det og hva det skal forestille! Ble mekka ut av et typisk fjortissmekka Photoshop-bilde.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Å lage en logo er det verste som finnes... Vanskelig. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg sier det rett ut; har ingen peiling på hvorfor jeg lagde det og hva det skal forestille! Ble mekka ut av et typisk fjortissmekka Photoshop-bilde.. Spesielt... Veldig slitsomt å se på Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Her er noen gamle blyanttegninger Og her har dere et som er laget av en ordinær hodeskalle og en haug med eksodeler fra en amerikaner Har tonnevis med bilder jeg har laget, men jeg har ikke hatt noe sted og legge dem ut før jeg fant photobucket ) Laget på Pshop.. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Og her har dere et som er laget av en ordinær hodeskalle og en haug med eksodeler fra en amerikaner Har tonnevis med bilder jeg har laget, men jeg har ikke hatt noe sted og legge dem ut før jeg fant photobucket ) Laget på Pshop.. har du laget de? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) har du laget de? I photoshop ja... Av mange forskjellige fotografier og en god del redigering. Jeg var fast inventar på Deviantart før jeg ble lei.. Som sagdt så har jeg mange bilder om noen er interresert PS: Jeg har jobbet med Pshop i 7 år og er egenlært Endret 25. august 2005 av ASCIWhite Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) har du laget de? I photoshop ja... Av mange forskjellige fotografier og en god del redigering. Jeg var fast inventar på Deviantart før jeg ble lei.. Som sagdt så har jeg mange bilder om noen er interresert PS: Jeg har jobbet med Pshop i 7 år og er egenlært wow you got skilz . har bare hatt photoshop i litt over et halvt år, er ikke så god akkuratt. men har bynt på MK så jeg håper på å bli litt bedre btw: you got skilz må si det igjen, du er rå .beste bildene jeg har sett på dette forumet. edit: dæven å bra det var. kan noen på forumet bedre?annyone? Endret 25. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) flere bil bilder Før http://i10.photobucket.com/albums/a132/ste...ura-RSX-032.jpg Etter. Ja, jeg ser noen alvorlige feil, men klarer ikke fikse dem Endret 26. august 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 flere bil bilder Ja, jeg ser noen alvorlige feil, men klarer ikke fikse dem synes den ble tøff jeg. kepp em coming Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 denne tråden dør jo helt ut! kom igjen å post, samma om der er bra eller ikke! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Legger inn et som jeg laget for ca 1 år siden. Bildet er av meg! Kablene kommer fra en gammel søppelkompressor jeg fant et foto av. Bakgrunnen er mekket med teksturer i Pshop. Alt redigert sammen i Pshop.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå