Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
r: Helt enig i deg der, så ikke det før etterpå. Oppdaterte bildet.

9622013[/snapback]

Klon vekk lampen til høyre. ;)

9629063[/snapback]

Prøvde å klone den vekk, men ble for åpenbart synlig. Ser også at denne trekker ned, men ble dårligere resultat uten faktisk (pga dårlig kloning)

Lenke til kommentar

hmm. greit at du tar enkle former, fordi det er lettere og forholde seg til ^^ men jeg syns beina kunne vært mer fra hverandre, fordi da kan man gjøre ting lettere når det gjelder bevegelser.

bedre flyt osv.

Og kanskje se litt på selve formen på kroppen til en hund.

Selv om det er "enkelt" tegna, er det bedre jo mer troverdig formen er, om du forstår ^^

og en spiderman i totalt kjedelig positur

spiderman.jpg

Edit: om maj fortsetter å være nede: http://img120.imageshack.us/img120/135/spidermanej8.jpg

kommentarer hadde jo vært fint :p

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Jeg hadde en afrikaperiode for en stund siden, og her er noe av det som ble resultatet. Løven er ikke ferdig, men jeg tror aldri jeg kommet til å fullføre den. Jeg ble rett og slett lei. Jeg har ikke muligheten til å snu bildene mine, så dere får heller snu hodet på skakke :)

post-95833-1192153884_thumb.jpg

post-95833-1192153999_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg hadde en afrikaperiode for en stund siden, og her er noe av det som ble resultatet. Løven er ikke ferdig, men jeg tror aldri jeg kommet til å fullføre den. Jeg ble rett og slett lei. Jeg har ikke muligheten til å snu bildene mine, så dere får heller snu hodet på skakke :)

Fine bilder. Løven kunne ha blitt bra. Skulle nesten trodd at burma styret har inspirert deg til den munken(?) i rødt =)

Lenke til kommentar

Nice Skilpadde.

Ei stund siden jeg har sett noe fra deg faktisk.

Husker når du starta på den løven.

Malt med olje, var det ikke? Har så lyst til å prøve det sjøl.

Har bare prøvd akryl så langt. Ikke at det er noe ikke da. god maling det syntes jeg.

Her er en greie jeg straks er ferdig med å male på skolen.

Har en del steder som er halvferdige og sånt.

Bakgrunnen visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre, så den blei sånn helt random :p

stileben04.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...