Soulwax Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) r: Helt enig i deg der, så ikke det før etterpå. Oppdaterte bildet. Endret 2. oktober 2007 av gåte Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kjeda meg derfor laget jeg en Darkthrone vs Ole Ivars bilde. Dette er mitt første bilde og det ble laget i Paint.Net Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 gåte: nice, minner veldig mye om andre verk jeg har sett uten at det er en dårlig ting Men må innrømme at jeg ikke ser forskjell på den nye versjonen og den gamle. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Fjernet "menyskiltet", men oppdaterte begge postene Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 thom merlin kunne du laget et bilde av alice i wonderland som hopper ned i 'rabbit hole'? noe fantasi men med skummel undertone tror jeg du kunne gjort noe sa sykt bra. ogsa er det mulig a fa noe av det du har laget i wallpaper storrelse? (1280x1024+) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 r: Helt enig i deg der, så ikke det før etterpå. Oppdaterte bildet. 9622013[/snapback] Klon vekk lampen til høyre. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 r: Helt enig i deg der, så ikke det før etterpå. Oppdaterte bildet. 9622013[/snapback] Klon vekk lampen til høyre. 9629063[/snapback] Prøvde å klone den vekk, men ble for åpenbart synlig. Ser også at denne trekker ned, men ble dårligere resultat uten faktisk (pga dårlig kloning) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) lekte meg med photoshop gjorde om hele greia: http://www.anomie.no/images/revolution2012.png http://www.anomie.no/images/2012.png http://www.anomie.no/images/2012-coming.png siste i serien Lagde en til Endret 5. oktober 2007 av xaoc Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva synest dere om hunden? Kom med konstruktiv kritikk Den er til en animasjonfilm jeg driver å planlegger for øyeblikket. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) hmm. greit at du tar enkle former, fordi det er lettere og forholde seg til ^^ men jeg syns beina kunne vært mer fra hverandre, fordi da kan man gjøre ting lettere når det gjelder bevegelser. bedre flyt osv. Og kanskje se litt på selve formen på kroppen til en hund. Selv om det er "enkelt" tegna, er det bedre jo mer troverdig formen er, om du forstår ^^ og en spiderman i totalt kjedelig positur Edit: om maj fortsetter å være nede: http://img120.imageshack.us/img120/135/spidermanej8.jpg kommentarer hadde jo vært fint Endret 8. oktober 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Mange flinke folk her altså, men jeg må si det siste bilde her av gåte var utrolig fett. Likte det sinnsykt mye! Det der er et typisk bilde jeg kommer til å huske leeeenge, gjerne iform av inspirasjon. Likte godt fargesammensetningen, og alt! Bra! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) "Life on earth" Ikke helt ferdig enda. Hva synes dere? Endret 7. oktober 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
T homas Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Kjempefint Eneste er kanskje at flyet slipper "for mange" bomber. At de heller detter på en linje? slik: x x x Endret 7. oktober 2007 av T homas Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Takk for tilbakemelding. Ser egentlig slike ting selv da, men sikkert rett i det du sier. Legger uansett ut referance bilde jeg brukte^^ Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Høsten er på vei, men det finnes fortsatt glede dA-versjon for de som vil kommentere der Endret 11. oktober 2007 av gåte Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 gåte veldig nice, men kanskje noen deler av 'stardust' greiene ser litt fake ut, pga at det kuttes av så fort på sidene og blurringa. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Update av bildet. dA Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde en afrikaperiode for en stund siden, og her er noe av det som ble resultatet. Løven er ikke ferdig, men jeg tror aldri jeg kommet til å fullføre den. Jeg ble rett og slett lei. Jeg har ikke muligheten til å snu bildene mine, så dere får heller snu hodet på skakke Lenke til kommentar
End-re Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde en afrikaperiode for en stund siden, og her er noe av det som ble resultatet. Løven er ikke ferdig, men jeg tror aldri jeg kommet til å fullføre den. Jeg ble rett og slett lei. Jeg har ikke muligheten til å snu bildene mine, så dere får heller snu hodet på skakke Fine bilder. Løven kunne ha blitt bra. Skulle nesten trodd at burma styret har inspirert deg til den munken(?) i rødt =) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nice Skilpadde. Ei stund siden jeg har sett noe fra deg faktisk. Husker når du starta på den løven. Malt med olje, var det ikke? Har så lyst til å prøve det sjøl. Har bare prøvd akryl så langt. Ikke at det er noe ikke da. god maling det syntes jeg. Her er en greie jeg straks er ferdig med å male på skolen. Har en del steder som er halvferdige og sånt. Bakgrunnen visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre, så den blei sånn helt random Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå