Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Masse bra her ja :!:

Her er mitt lille bidrag, rota den frem fra arkivet, par år siden jeg begynte på den

Noen som har noen gode tips videre? :hmm:

Vingene, bak-/forgrunn igjen.. Glorie? Tatovering? :hmm:

Edit: Da er glorien på :innocent:

Noen som har noen gode tutorials på røyk eller lignende? Muligens det har passa bra til å dekke over føttene..

Endret av Tgimnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nydelige tegninger Thom :) Du har en fantastisk stemning i bildene dine som ikke kan beskrives, du burde satse på dine kunstnerevner i din karriere. Hva er det du til daglig gjør, og hva har du planer om å gjøre i fremtiden?

Elsker solen i logoen din StupidNick, utrolig stilig :) Men føler bølgene og fonten kunne trengt noe mer arbeid.

9482528[/snapback]

Takk :blush:

Har tenkt litt på Grafisk design eller noe annet innen for design/illustrasjon, men kan godt hende jeg velger noe safe som feks ingenør. Vet ikke hvor godt man blir sikkret jobb etter endt design utdannelse :(

Lenke til kommentar

Ja, kan være vanskelig å vite om man har det så må til for å lykkes :/

Få av verkene mine som jeg har delt ut på nettet er spessielt "kreativ, god og nytenkend", men det er fordi jeg er på nybegynner stadiet enda og lærer meg tegne teknikker. Holder mye på med consept greier i kladde boka^^

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Med sånn type kunst du lager ville jeg heller lurt deg til å begynne på Form og farge i steden for Media og kommunikasjon egentlig. Der lærer du mer om sånt og pc opplæring får du mer av der. Men om du heller vil drive med det på et hobby stadie kan du jo ta noe annet du vil ;)

Lenke til kommentar

Så SYKT flinke mange av dere er!! :wow::omg:

Akkurat kjøpt meg et tegnebrett selv.. tenkte jeg skulle ta opp en gammel hobby jeg hadde.. :)

Har vel egentlig ikke tegnet noe som helst på en 12 - 14 år, eller noe.. :(

Akkurat nå sitter jeg med et Wacom Graphire 4 XL Classic A5 -tegnebrett, og Corel Painter Essentials 3, som fulgte med..

Programmet har et stort utvalg med penner, men begynner å lure litt på om det er mange slags "penner/tusjer/osv" som dette programmet her ikke har.. Begynte å lure da jeg "BARE" hadde B2 Pencil (i tillegg til en "Grainy Variable Pencil") i "blyant-avdelingen". Kan man laste ned flere penner og tusjer og sånn og installere? Er det et annet program som har "flere"?

Lite spørsmål til det brettet jeg har.. Det er sånn "plastikk" -greie over selve brettet.. Skal det ALLTID være på? Eller skal den taes av (det var veldig lett)? Per nå har den vært på..

Som sagt, så godt som ikke tegnet noe som helst på de siste 12 årene +, men tenkte jeg måtte legge med noe selv også.. Dette var noe jeg nettopp tegnet. Brukte ikke så mange minutter på den.. ett kvarter, tjue minutter, eller noe.. Er nå ikke så flink, men det er nå dette jeg har å bidra med akkurat nå! :) Synes det er moro! Prøvde å lære meg litt sånn "skyggelegging" som dere er så flinke på..

105310.jpeg105313.jpeg

(La til kar nummer to.. :) )

Noen som har noen linker til hvor jeg kan lære saker og ting? :)

Takk, takk! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

@ Churchill.

Nå veit ikke jeg om du har mulighet til å endre på den eller ikke but here goes.

Nedre del av ansiktet virker veldig rart.

Kanskje litt for rette streker når det kommer til rynker og whatnot som er der.

Ser også at du bruker svart til skygger. ( ser sånn ut )

Det er fyfy :p Får bildet til å virke møkkete ut.

Ser ikke helt hvor høylyset på ansiktet kommer fra heller.

Skal du ha høylys må du på en måte ta det gradvis.

Nå er huden en farge over hele. som på halsen feks.

Også har du høylys på hodet som kommer litt i fra gud og hvermann.

Syns ikke den passa helt inn i fargen som høylys i forhold til hudfargen hans.

adamseplet misted litt dybde med hvordan skyggen var også egentlig.

Ikke ta noe av det jeg sa støtende ellerno sånt på noen måte.

Mener bare som litt kritikk, men om du ikke liker det, så kan du ignorere det :wee:

Er bare litt rett på sak litt for ofte.

Men stå på. Jo mer man tegner, jo flinkere blir man ( i praksis )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...