Konnis Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kanskje det er lyset til lynet? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 godt mulig, men den virka for rund til å være lyn. Blei nesten litt distrahert av den. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Jaja er bare noe jeg laga i full fart nå i morges. Det skal forestille statuer og folk som er å ser på dem. Den nærmeste er en statue av en robot ja. Det med lyset vet jeg ikke, alt er vel egentlig ganske tilfeldig. Så sier det er lyset fra lynet som Konnis sier^^ Endret 31. august 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Painter og Photoshop. Litt usikker på farge valget, hva synes dere om det? Edit: ny v. med kalde farger Endret 2. september 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Fantastisk tegning, som vanlig, Thom. Likte den "varme" versjonen bedre. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Enig, den varme versjonen var best. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 må nok si meg enig her.. den røde er bedre Utrolig flott tegning da.. fikk meg til å tenke på lord of the rings faktisk Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Utrolig flott tegning da.. fikk meg til å tenke på lord of the rings faktisk 9409322[/snapback] Næææh, du tuller Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den raude var best synest eg, men den blå var også kul. Litt meir vinteraktig. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tja liker begge to veldig mye men den bla litt mer. Syntes det skaper litt mer dyster stemning. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Her er mitt nye wallpaper. Circa 15 lag i photoshop. edit: ny ferdig versjon Endret 2. september 2007 av xaoc Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Beholder den røde tror jeg. Oppdatert en god del små feil så legger ut ny bilde fil, nå i større oppløsning^^ Laga en tråd på Deviantart hvor jeg spurte om det samme. Samme resultat der, noen like kalde farger, andre varme. Takker for alle kommentarer :!: Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skjønner ikke hvordan du greier det jeg jævlig kult Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Her er mitt nye wallpaper. Circa 15 lag i photoshop. edit: ny ferdig versjon 9410794[/snapback] Nice. Minner om grafikken til Leon. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Paint is teh shit! Jeg laget bursdagskort til Zethyr. Gratulerer med dagen, koseklumpen! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 http://img.fx.cx/misc/newww%20023.jpg Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg synes at den blå var mye finere.. Fikk mye mer dybde i bildet synes jeg. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Liker selv den blåe best Legger ut et litt mislykket forsøk. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det ferdig heller. Litt kjedelig konsept. (tok bg'n fra speed paintinga) Legger også ut en speed painting jeg laget i dag som jeg kanskje kommer til å jobbe litt mer med. Endret 11. september 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 lagde nylig en logo Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nydelige tegninger Thom Du har en fantastisk stemning i bildene dine som ikke kan beskrives, du burde satse på dine kunstnerevner i din karriere. Hva er det du til daglig gjør, og hva har du planer om å gjøre i fremtiden? Elsker solen i logoen din StupidNick, utrolig stilig Men føler bølgene og fonten kunne trengt noe mer arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå