Shikaru Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg hadde et referansebilde jeg brukte sådan. Var mer til den raske skissa. Problemet er vel at fordi ryggraden er i en vinkel, og hodet er vridd i den andre retningen, så går skulderen mer mot hodet, og pluss at brystene går litt i veien, ser man ikke så mye til det. Det med høyre armen ( hennes høyre ) er at selve håndleddet er litt for vannrett ser jeg. Ansiktet blei for smalt, men lat som jeg er, gadd jeg ikke gjøre noe med det fordi jeg så det først etter jeg scanne den inn. Det med fargene trur jeg ikke er så gæli. Det med gjenskinn er ikke så lett som det ser ut til, og er veldig sjelden alt for myke overganger. Men er langt i fra hva man kan kalle "perfekt" iogmed at det er første gang jeg har gjort det også ' Edit: Haha Simen1 xD Endret 26. august 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Speed painting i Photoshop Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Speed painting i Photoshop Heftig! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Blant de bedre tingene jeg har sett av deg, TM! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 takker Blant de bedre tingene jeg har sett av deg, TM! Håper jeg da virkelig ikke. Laget på 5 min og slurvete som bare det. Men likte egenlig utgangspunktet så komer til å jobbe vidre på den Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Den var jævli kul indeed Det som satt meg litt på spissen var at den ballong tingen var alt for sentrert. ville dytta den litt til en av sidene. Nå vil jeg også speedpainte Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 takk Tenkte ballongen skulle være hovedmotivet, men blir vel mer naturlig om jeg flytter på den. Tror jeg skal bytte den ut med en zeppelin lingndende ting^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Speedpaint er moro ^^ Sånn rundt en time i photoshop. prøvde ut noe nytt. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ikke det at jeg har peiling eller noe, men må nesten si min mening Var ganske fancy det der.. Men det at manetene hadde så sterk farge iforhold til alt det andre, ble litt rart for meg.. den i midten er ok, men blir så forstyrrende med den på sida ellers så var det kjempebra Hadde ikke greid noe bedre selv ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Den var vel kanskje litt malplassert ja, og trekker litt mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Nice Shikaru. Likte den detalierte fisken og den tekstur fyllte bakgrunnen. Fiksa litt på tegninga, vet ikke om den ble så mye bedre men... Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Likte bedre det røde fargetemaet, Thom. Selve tegninga er veldig tøff. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tegninga var tøff, men den første var mye tøffere! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Drømte meg bort når jeg så det siste utkastet der :!: Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ser veldig bra ut, men ser ganske flatt ut.. Sikkert på grunn av arrene som ikke følger formen på hodet.. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Speed painting igjen. Merkelig hva som plusteslig dukker opp etter 30 min. Shikaru: Bra utført, men han var støgg ja^^ Hvorfor har ikke bakgrunnen samme belysning som personen? (større konstrast og grønn belysning). _Canonai: Laget i Painter? Endret 31. august 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 hahe det er jo moro å lage støgge folk Ikke at jeg er no flink til å tegne pene folk uansett >_> Det med bakgrunnen er fordi jeg rett og slett ikke gadd mer og tok bare masse random piss Btw er det en robot, Thom? ^^ Den var tøff ^______^ Men å ha en sol i et hjørne er et stort fyfy ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå