Thom Merlin Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Som sagt, hadde passet fint i en tegneserie. Fint fargelagt. Har du noen deviantart side eller? Endret 30. juli 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har en DA, men har ikke lasta opp noe på den. Karakterene ser ikke sånn ut opprinnelig, gav dem et preg av Burton i denne skjetsjen. Må innrømme at de ikke ser like bra ut i det opprinnelige designet. Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Må nesten komme med et bidrag eg og... www.avalaker.net Endret 31. juli 2007 av avalaker Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Faun En jeg tegna i går. Har ikke tegnet så mye før xD Litt uklart bilde, så strekene er klarere i virkeligheten. Fortell meg gjerne hva jeg kan gjøre bedre. Endret 1. august 2007 av PrincessAi Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Hurtigmanip. Ikke ment som noe kunstverk, mer som en liten personlig mening/ytring. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ED209: Den var egentlig ganske fet. Men du burde gjort noe med lyset/stemningen. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Kule bilder H1lle, men jeg synes huset i bakgrunn på det øverste ødelegger litt av stemningen Driver og lager en Urban Assault Battle Walker i paint nå. Rette streker Endret 12. august 2007 av Campin carl Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Speed painting i photoshop. Det er altså vraket til en zeppelin og en polar rev ved siden av. Tittel : Zeppelin crash. Kan godt hende jeg lager en mer gjennomført verisjon senere Er klar over at balongen er veldig liten i forhold til reven^^ Endret 18. august 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Veldig bra Thom;) Fin stemning. EDIT: Fine bilder H1lle Syntest spesielt det øverste var bra Endret 19. august 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Begynte på denne for en stund siden, men ble aldri helt ferdig som du sikkert ser. :!: Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Fikset litt på en gammel tegning. Tittel : "To be a ring bearer is to be alone..." Endret 25. august 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Oj, ansiktet ble veldig rart. edit: digger glinseeffekten i drakten. Endret 26. august 2007 av flodhest Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Anatomien kan gjøres bedre. Likte heller ikke den rotete fargelegginga. Ikke det beste jeg har sett fra deg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Roterende fargelegginga? Jeg gjorde bakgrunnen mørkere etter jeg la den ut første gang, så om du la merke til at den bytta farge var det den. Henda var kanskje ikke så vellykka men. @Thom: Siden du alltid sier ting som "anatomien kan gjøres bedre, men det ser du vel selv". Du kunne ikke kommi med forslag da? Siden du alltid påpeker det. @Flodhest: Det blei litt for smalt, og jeg sleit litt med å få til haka sånn. Har aldri fått no særlig til ansikt i slik vinkel. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Roterende fargelegginga? Rotete, ikke roterende. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 haha ja. Rotete når jeg leser også ser jeg. Sjøl så syns jeg ikke det var så rotete. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ansiktet, nakken og den høyre armen og handa. Vanskelig å forklare akkurat hva som er problemet, men ser tydelig at det er en del feil der. Bruker du ikke referance bilder? Skjønner meg ikke helt på fargelegginga. Hva er de gråe partiene for noe? Hadde sikkert passet med litt mjukere overganger noen plasser. Den nedre anatomien ser bra ut(altså rett under brystkassa og ned). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Oj, ansiktet ble veldig rart.9363828[/snapback] Neida, det er jo Barbra Streisand i ung alder. Hun er sånn. Edit: Eller kanskje det er Cher? Endret 26. august 2007 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå