Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har to malerier jeg ønsker å vise fram og kanskje få litt kritikk på! :D

Det første begynnte jeg på som et hjemme prosjekt i K&H i 10 klasse i år, og fikk 6 på det!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bilde_056.jpg

Bilde_054.JPG

9081446[/snapback]

Herlige farger, elsker stilen din!

Du har utvilsomt fremtiden foran deg.

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar

Masse fint her. :)

Kan jo vise et par av mine ting. Ved siden av foto er det vel mest digital art for meg, og da mest vektorer. Men tegner også litt med blyant og papir, og har prøvd meg på maling, men der er jeg virkelig ikke noe særlig. :!:

Vektorer:

Litt for stor

ho.jpg

Digital tegning:

eliassketch.jpg

Endret av tibia
Lenke til kommentar

Da er det bare handa og sverdet som gjenstår, og en god del finpussing selvfølgelig.

edit

tibia: Er ikke helt inne på sann vektor greier, men likte den digitale tegninga di. Veldig fin strek :)

Legger med en litt gamlere verisjon. Fortsatt svarthvit verisjonen som er best :/

post-66342-1185551629_thumb.jpg

post-66342-1185552280_thumb.jpg

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Flott bilde, men eneste jeg kan pirke på er tittelen. Siden den er flettet inn i bildet gjør den ganske mye ut av seg og "flowers of darkness" er ikke akkurat originalt. Det overlater ingen rom for egen tolkning. ;)

Ellers et heidundrane flott bilde.

Lenke til kommentar

Er enig med at armen ser litt for lang ut, og hånda litt liten. Men sett bort ifra det, er det et rett fram herlig bilde. Følelsen av at det er et maleri står veldig sterkt, og som jeg har nevnt tidligere elsker jeg fargebruken din. To tomler i været fra meg.

Lenke til kommentar

Ser bra ut det der ja, men siden du gjorde slik at lyset var veldig rett bak hu, så blir det litt feil i ansiktet med tanke på håret i såfall.

Veldig sterkt høylys i panna ganske sentrert.

også ville jeg personlig ha gitt litt lys fra sverdet i gresset.

Selv om jeg ser hvorfor du kanskje ikke har det nå, pga grei sterk lys mørk kontrast.

Men bare litt, så den faktisk gir fra seg litt, hadde holdt. ( ihvertfall litt annerledes farge der i forhold til sola som ser ut til å være bak skyen der, pga jeg ville annta at de ikke ga fra seg helt lik form for lys.

Bah nå babler jeg her :p

Edit: det mønsteret som er på bildet. er det et filter? eller er det et mønster du satt inn? ^^

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Takker for kommentarene Sobye og Shikaru :)

Shikaru: Er jo litt lys på bakken under sverdet, men kanskje ikke nok. Flere som har kommentert akkuarat det.

Hele belysninga er litt feil på damen. Sola skulle ha vært flyttet mer til høyre.

Er et slags filter tror jeg, var noe jeg fant i Painter. Hva synes dere egentlig om den effekten, burde jeg fjærne den?

Lenke til kommentar

Du burde absolutt ikke fjerne effekten, Thom :)

Lenge siden jeg har lagt ut noe her, først og fremst fordi jeg har vært opptatt med skole og tegneserien. Men i natt fikk jeg et bilde i hodet, og klarte ikke å sovne før jeg hadde fått det ned på papir. Det er en to av mine egne karakterer fra AFK Paranoia, med en slags Tim Burton-esque feel over seg. Ble veldig fornøyd med den selv, da den kom ut omtrent som jeg hadde forestilt meg den.

AFKBurtonsketch.jpg

Legger kanskje ut en farget versjon senere, føler for å leke litt med den i Photoshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...