Shikaru Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Med tanke på hodestørrelsen ( lengde ) i forhold til kroppen, er det ikke så veldig gæli, men det virker litt lite ja, enig der. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Langt i fra ferdig, bakgrunnen er bare et forslag. Slurv over alt, så vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Det skal også fargelegges. Men hva synes dere så langt? Endret 15. juli 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Leema Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har to malerier jeg ønsker å vise fram og kanskje få litt kritikk på! Det første begynnte jeg på som et hjemme prosjekt i K&H i 10 klasse i år, og fikk 6 på det! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Isteden for å starte en ny mini-tråd bare spør jeg her; Jeg vil lære litt grunnlegende tegning, hvilken bok skal jeg låne/kjøpe? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Laget i ms paint med pcmus. Lenke til kommentar
Nuky Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du er ikke riktig klok, Shikaru! =P Bra jobbet. Veldig bra jobbet Lenke til kommentar
andir Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Isteden for å starte en ny mini-tråd bare spør jeg her; Jeg vil lære litt grunnlegende tegning, hvilken bok skal jeg låne/kjøpe? Amazon.co.uk. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Laget i ms paint med pcmus. 9087082[/snapback] Vakkert! jeg elsker det! Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Min første vektortegning i Illustrator. Ble egentlig ganske fornøyd. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Planer om og bytte ut strekmannen med en mer virkelig person, men kom ikke lenger i dag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 kjapp fargelegging fra en skisse jeg tegna på lan. Hadde ikke blyant, så jeg fikk liksom ikke viska ut noe Er ikke helt ferdig med fargelegginga, men orker mer akkuratt nå. Forslag på fargene blir godt tatt imot ^^ Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 ooh, er det han punker fyren med den punker ungen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 yup ^^ Fant bildet av den, så jeg gikk utifra den. Er nå ikke helt likt, men hadde bare penn, og gidder ikke tegne det om igjen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er det noen som klarer å få byttet ut mannen på bildet med Jan Teigen? (Med omtrent samme håndstillinger) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kvifor skal du ha det? :!: Eg spør her som Gakkakk gjorde, men eg synest ikkje svaret var bra nok: Kva bok kan ein lære om det grunnleggjande ved teikning? Og kvar kan ein kjøpe det? Eg har lyst til å bli god på å teikne og derfor spør eg her. Shikaru: Flott teikning! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg tenkte jeg skulle poste det i SnowDOGs bildehumortråd. Eller tegneren selv da. Håper noen har samme humor som meg. Lenke til kommentar
andir Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Eg spør her som Gakkakk gjorde, men eg synest ikkje svaret var bra nok: Kva bok kan ein lære om det grunnleggjande ved teikning? Og kvar kan ein kjøpe det? Eg har lyst til å bli god på å teikne og derfor spør eg her. Vel, hvis du virkelig vil bli god til å tegne, så er det en skisse/tegneblokk du trenger, ikke en bok. Hvis du absolutt vil kjøpe en bok, så kan du ta en titt på denne siden (les gjerne flere av artiklene der): about.com - Drawing Books for Beginners. For det litt mer avanserte: Robert Beverly Hale - Drawing Lessons from the Great Masters. Endret 23. juli 2007 av andir Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det finnes jo tusner av tutorials på net, hvorfor kjøpe en bok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå