Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Enig, liker stilen til Khanran også. Liker det nederste bedre da^^

Min vaskebjørn tegning er førtst tegnet for hand med blyant. Så fiksa jeg den i Corel Painter med brushen "Felt Pens" .

Lenge siden jeg har brukt lang tid på noe . Holder på med et lite prosjekt nå, så får vi se hvordan det ender opp til slutt :)

Er klar over at noe er veldig slurvete gjenomført, men det er fordi det ikke er ferdig enda.

edit

Ferdig verisjon lenger ned i tråden ;)

post-66342-1181944779_thumb.jpg

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Sykt fin stemining i det bilde Thom;)

Fiine farger!

--

Og nei, jeg har nok ikke Deviantart.

Lenke til kommentar
Enig, liker stilen til Khanran også. Liker det nederste bedre da^^

Min vaskebjørn tegning er førtst tegnet for hand med blyant. Så fiksa jeg den i Corel Painter med brushen "Felt Pens" .

Lenge siden jeg har brukt lang tid på noe . Holder på med et lite prosjekt nå, så får vi se hvordan det ender opp til slutt  :)

Er klar over at noe er veldig slurvete gjenomført, men det er fordi det ikke er ferdig enda.

8871732[/snapback]

Ser bra ut så langt. :)

Jeg veit du har de forran for en grunn, men de to greiene som stikke opp foran ( veit ikke hva det heter, men veit hva det er :p ) er for distraherende til resten av bildet.

De er litt for sentrert, trur jeg.

Lenke til kommentar

For å få anatomien til å stemme bedre burde du bruke lenger tid på konstruksjonen. Å tegne uten hjelpe streker er umulig, synes i hvertfall jeg.

Mange gode tutorials på nettet :)

Her er noen av mine konstruksjoner som jeg har brukt.

post-66342-1182006078_thumb.jpg

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Kjempefint Thom (liker bokserien eg også ;) ), bestemte meg plutselig for å lære meg å tegne, så har nylig fått meg tegnebrett, men merker at læringskurven langt i fra bratt. Har du holdt på lenge, hatt noke form for undervisning, eller berre hobby-basis?

Prøvd å teikne noke frå WoT? Hadde vore ganske kult :D

Edit: Mmm, mulig eg tar feil. Var jo Thom Merrilin eg tenkte på, så det er kanskje ikkje samme personen. Veit ikkje kva han heiter i dei norske bøkene dog.

Endret av Quijote
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

77767.jpeg

Vises bildet bare som en liten thumbnail elns, så høyreklikk -> Vis bilde :)

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar
Kjempefint Thom (liker bokserien eg også ;) ), bestemte meg plutselig for å lære meg å tegne, så har nylig fått meg tegnebrett, men merker at læringskurven langt i fra bratt. Har du holdt på lenge, hatt noke form for undervisning, eller berre hobby-basis?

Prøvd å teikne noke frå WoT? Hadde vore ganske kult  :D

Edit: Mmm, mulig eg tar feil. Var jo Thom Merrilin eg tenkte på, så det er kanskje ikkje samme personen. Veit ikkje kva han heiter i dei norske bøkene dog.

8889570[/snapback]

Thom Merlin var vel egentil noe jeg bare fant på i farta^^ , men fint at du likte bildet :)

Hva står WoT for?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...