Thom Merlin Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Enig, liker stilen til Khanran også. Liker det nederste bedre da^^ Min vaskebjørn tegning er førtst tegnet for hand med blyant. Så fiksa jeg den i Corel Painter med brushen "Felt Pens" . Lenge siden jeg har brukt lang tid på noe . Holder på med et lite prosjekt nå, så får vi se hvordan det ender opp til slutt Er klar over at noe er veldig slurvete gjenomført, men det er fordi det ikke er ferdig enda. edit Ferdig verisjon lenger ned i tråden Endret 18. juni 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Sykt fin stemining i det bilde Thom;) Fiine farger! -- Og nei, jeg har nok ikke Deviantart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 En kjapp en før jeg hopper til sengs. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Du er flink Lekt meg litt mer med fargene i photoshop^^ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kjede seg på skolen= Langt fra ferdig, bare så det er sagt 7840017[/snapback] Noen instruksjon til hvordan man lager sånn..stenchil? art...tutorial eller uansett Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Enig, liker stilen til Khanran også. Liker det nederste bedre da^^ Min vaskebjørn tegning er førtst tegnet for hand med blyant. Så fiksa jeg den i Corel Painter med brushen "Felt Pens" . Lenge siden jeg har brukt lang tid på noe . Holder på med et lite prosjekt nå, så får vi se hvordan det ender opp til slutt Er klar over at noe er veldig slurvete gjenomført, men det er fordi det ikke er ferdig enda. 8871732[/snapback] Ser bra ut så langt. Jeg veit du har de forran for en grunn, men de to greiene som stikke opp foran ( veit ikke hva det heter, men veit hva det er ) er for distraherende til resten av bildet. De er litt for sentrert, trur jeg. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ser de er litt dårlig plassert. Får vel flytte dem selv om det kommer til å bli en god del arbeid :/ Glad dere likte det så langt Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hmmmm.... har noen tegne prosjekter på gående her og der.... men jeg trur jeg sliter litt med å få dessa til å bli riktige... noen tips takk? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) For å få anatomien til å stemme bedre burde du bruke lenger tid på konstruksjonen. Å tegne uten hjelpe streker er umulig, synes i hvertfall jeg. Mange gode tutorials på nettet Her er noen av mine konstruksjoner som jeg har brukt. Endret 16. juni 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Da begynner det å bli ferdig. Title: Time to say goodbye Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Rett og slett nydelig! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Enig med Kjeksen, rett og slett nydelig! Veldig bra gjennomført, og overgangene ble veldig fine. Tittelen på bildet passet også grådig bra. Hvordan har du laget det? Tablet? Teknikker? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Malt i Corel Painter og Photoshop. Bildet er veldig enkelt oppbygget edit: Bruker tablet ja Endret 16. juni 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tegnet i går natt Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Thom Merlin: vidunderlig! er vel det beste jeg har sett av deg så langt! Marjus: vidunderlig, elsker streken og dieene dine! Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Kjempefint Thom (liker bokserien eg også ), bestemte meg plutselig for å lære meg å tegne, så har nylig fått meg tegnebrett, men merker at læringskurven langt i fra bratt. Har du holdt på lenge, hatt noke form for undervisning, eller berre hobby-basis? Prøvd å teikne noke frå WoT? Hadde vore ganske kult Edit: Mmm, mulig eg tar feil. Var jo Thom Merrilin eg tenkte på, så det er kanskje ikkje samme personen. Veit ikkje kva han heiter i dei norske bøkene dog. Endret 18. juni 2007 av Quijote Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Vises bildet bare som en liten thumbnail elns, så høyreklikk -> Vis bilde Endret 18. juni 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kjempefint Thom (liker bokserien eg også ), bestemte meg plutselig for å lære meg å tegne, så har nylig fått meg tegnebrett, men merker at læringskurven langt i fra bratt. Har du holdt på lenge, hatt noke form for undervisning, eller berre hobby-basis? Prøvd å teikne noke frå WoT? Hadde vore ganske kult Edit: Mmm, mulig eg tar feil. Var jo Thom Merrilin eg tenkte på, så det er kanskje ikkje samme personen. Veit ikkje kva han heiter i dei norske bøkene dog. 8889570[/snapback] Thom Merlin var vel egentil noe jeg bare fant på i farta^^ , men fint at du likte bildet Hva står WoT for? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 WoT = Wheel of Time vil eg tur, ein bokserie skrive av Robert Jordan. Søk på Google, eller sjå t.d. http://www.wotmania.com/art.asp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå