Dracoknight Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ser at det er veldig mange talentfulle folk her, og vet ikke helt om dette er så kult å gjøre egentlig, men vis det er noen som har litt tid til overs så hadde det vært kjempe"kult" om dere hadde tatt turen innom tråden min;https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=778380 8809530[/snapback] har vært innom der ja, ta en titt på tilbudet mitt, så får vi se ^^ Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Speedpainting. Holder på med en tegneserie^^ Dette er da førte utkast av en av hovedpersonene i serien ; en mink Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Lagde eit lite bilde med grafittisaken på Facebook ^^ Dei som har vore på usemycomputer i dag kjenner kanskje igjen referansebildet. P.S. Bruker mus, men har veldig lyst på tegnebrett. Endret 12. juni 2007 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
Alfabetsuppe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har mange bilder jeg har tegnet i photoshop og open canvas :3 Og ja, jeg bruker tegnebrett. Jeg er lat og poster bare to bilder, så hvis du liker det du ser nå, så kan du besøke meg på DeviantArt :3 Da blir jeg glad. www.khanran.deviantart.com \o/ Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Prøvde meg på et grunge-bilde... Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Neis! Utstyr, teknikk? 8854324[/snapback] Hvis den ikke var myntet på meg, så ikke les det som står under Brukte photoshop cs2. Det er en del lag og maske-arbeid i dette bildet, og veldig mye prøv-og-feil, for det er første gang jeg har prøvd en slik effekt. Jeg skal prøve å huske steg for steg: - Tok et bilde av ei fin gammel dør med en artig skygge på. - La på et Channel Mixer lag for å gjøre bildet om til svart-hvitt. - La maske på laget og tegnet på den med svart for å få fram litt farger hist og her. - La på et lag med en litt random pattern, blending mode "darken" - La på et curves-lag for å lage sterk kontrast i bildet og gjøre det litt lysere. - La på et Levels-lag for å få finere farge i hengelåsen. - Blod-flekkene er brushes som man kan finne her. - Lekte rundt med blending modes for de forskjellige lagene - Brukte lag-masker for å skjule effektene på forskjellige ting. - Logoen oppe til høyre er også en lag-maske i blodflekk-laget. Håper dette var til hjelp. Dette var et veldig artig prosjekt, og jeg kommer nok til å prøve å gjøre det igjen! Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Etter 5 minutt med leiking. Synst var ein litt interessant effekt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 de blod-brushene du linka til var HERLIGE Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ja, de er snasene! Og så er de lov å bruke gratis i ting som du vil selge. Masse annet flott på den siden også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 who knows, I get bored alot. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Edit: *slett* Endret 14. juni 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Lite med fantasi nå :/ Zhe boogeyman.. EDIT: Shikaru, den var konge! Endret 15. juni 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Takk Er ikke helt sikker på hva det der er, Marjus, men den var genial. Kunne kanskje gått en smule mørkere i kontrast, men det er sikkert bare fordi jeg digger lys mørk kontrast på det fulleste Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Tegneserie verisjon av vaskebjørn. Langt i fra ferdig men tror jeg kommer til å beholde hode Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nisse eller whatever Litt kjapp en Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jævlig bra, Marjus! DU har ikke en DA? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) .. Endret 4. januar 2016 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har mange bilder jeg har tegnet i photoshop og open canvas :3Og ja, jeg bruker tegnebrett. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg er lat og poster bare to bilder, så hvis du liker det du ser nå, så kan du besøke meg på DeviantArt :3 Da blir jeg glad. www.khanran.deviantart.com \o/ 8843509[/snapback] De var rett og slett råfete. Likte stilen på første bildet, veldig gjennomført. Tegneserie verisjon av vaskebjørn. Langt i fra ferdig men tror jeg kommer til å beholde hode 8866638[/snapback] Kul tegnestil. Hvordan har du tegnet den? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jævlig bra, Marjus!DU har ikke en DA? 8868682[/snapback] Oy takk beklager, men hva er en "DA"? 8871606[/snapback] Deviantart tenker jeg http://www.deviantart.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå