Shikaru Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Var kul den ja. Har aldri prøvd å tegne på den sida der egentlig. men tenna skulle vært litt mer til venstre, og formen på tenna er ikke helt riktig. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) La merke til at tennene var altfor spisse etter at jeg syntes at tegningen var ferdig, så jeg gadd ikke gjøre noe med det. Spørs om jeg hadde nok ink til å fikse det også, husker ikke helt. Ble ganske fornøyd med tegningen siden jeg egentlig ikke kan tegne og hvertfall fornøyd siden alt ble tegnet med mus Sitter og småhåper på at tegningen skal bli beskyttet av moderatorene på siden, men jeg har mine tvil for at den er god nok :/ Edit: Sensurerte bildet litt så den ikke blir så lett å finne hvis noen hadde destruktive tanker, men sånn ser den ut med 66% zoom. Endret 28. mai 2007 av CurSe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Håper dere ser hvilket kjønn denna jævelen er da. Bra ern vel egentlig ikke, men jeg må ha noe å fikle med. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) ...den var veldig feminim^^ Endret 28. mai 2007 av goliatmo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 hmmmm shemale? 8726951[/snapback] Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 *Runketil* Hæ? Jo, jo, flott den! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 hmmmm shemale? 8726951[/snapback] 8726991[/snapback] Den lignet ikke på en shemale, i hvert fall etter min mening. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Den lignet ikke på en shemale, i hvert fall etter min mening. 8727536[/snapback] It was a joke Endret 29. mai 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Den lignet ikke på en shemale, i hvert fall etter min mening. 8727536[/snapback] It was a joke 8728993[/snapback] nehei, jeg var dønn seriøs når jeg sa det! merkelig nok er jeg omgitt av særdeles mange shemales for tiden... lurer på hvor det ble av kvinnene... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nok en Drawball-tegning, terningkast? Har fikset litt mer på øynene enn det bildet viser, men får de fremdeles ikke til å bli slik jeg vil ha dem. Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Er ikke sikker på om jeg har posta de her før.. Men uansett, her er de i såfall på nytt. Det er videoer jeg har tatt opp der jeg maler i photoshop. Kan være lærerikt for noen, eller bare stilig å se på for andre. T-bag fra prison break: Ben/henry fra LOST: Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Er ikke sikker på om jeg har posta de her før.. Men uansett, her er de i såfall på nytt. Det er videoer jeg har tatt opp der jeg maler i photoshop. Kan være lærerikt for noen, eller bare stilig å se på for andre. T-bag fra prison break: Ben/henry fra LOST: 8736378[/snapback] Fy søren du er god Bruker du tegnebrett når du maler og hvordan har du lært dette?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ja, som han seier i skildringa av T-bag-biletet og i ein kommentar til Ben-biletet, so bruker han teiknebrett, eit Wacom Intous 3. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tegenkonkuranse med søsteren min på 12år Oppgave: Tegn et utvalgt dyr på 5 minutter i photoshop. Dette er bare mine tegninger En ku på 5 min. En krokodille på 5 min. En delfin. (Min ble en slags hai istedenfor ) En giraff. Et jordbærdyr En pungrotte. Pungen rakk jeg ikke. 8692073[/snapback] Haha! Rett i barneboken med de tegningene - friskt innslag. Concept Art. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fine dessa ja^^ Uansett, noen som har noen "tips" på hvordan man kan få til en mer "Anime" aktig tegne metode for å tegne "personer" ? Drager har jeg kanskje litt erfaring med, men sliter no ***** med å få til "personer" ( for øyeblikket går det i kvinner / engler poster så fort jeg har fått scanna det...^^ ) Lenke til kommentar
slash Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ja thogn, det stemmer som torbjørn sier, det er et wacom intuos 3 tegnebrett, størrelse a4. Programvare er photoshop CS. Angående hvor jeg har lært det der.. vel, øvelse gjør mester sies det, og selv om jeg ikke akkurat er noen mester enda så ligger det mye øvelse bak. Stort sett alt det jeg kan om faget har jeg lært på www.conceptart.org. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 eneste jeg stussa på var at det så ut som om du bare brukte et layer. Hadde vært så mye enklere å tatt bakgrunnsfargen i et layer for seg selv Men var nice de der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå