Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La merke til at tennene var altfor spisse etter at jeg syntes at tegningen var ferdig, så jeg gadd ikke gjøre noe med det. Spørs om jeg hadde nok ink til å fikse det også, husker ikke helt. Ble ganske fornøyd med tegningen siden jeg egentlig ikke kan tegne og hvertfall fornøyd siden alt ble tegnet med mus :)

 

Sitter og småhåper på at tegningen skal bli beskyttet av moderatorene på siden, men jeg har mine tvil for at den er god nok :/

 

Edit: Sensurerte bildet litt så den ikke blir så lett å finne hvis noen hadde destruktive tanker, men sånn ser den ut med 66% zoom.

post-17606-1180364211_thumb.jpg

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om jeg har posta de her før.. Men uansett, her er de i såfall på nytt. Det er videoer jeg har tatt opp der jeg maler i photoshop. Kan være lærerikt for noen, eller bare stilig å se på for andre.

 

T-bag fra prison break:

 

Ben/henry fra LOST:

Lenke til kommentar
Er ikke sikker på om jeg har posta de her før.. Men uansett, her er de i såfall på nytt. Det er videoer jeg har tatt opp der jeg maler i photoshop. Kan være lærerikt for noen, eller bare stilig å se på for andre.

 

T-bag fra prison break:

 

Ben/henry fra LOST:

8736378[/snapback]

Fy søren du er god :dribble: Bruker du tegnebrett når du maler og hvordan har du lært dette??

Lenke til kommentar
Tegenkonkuranse med søsteren min på 12år  :p

 

Oppgave:

Tegn et utvalgt dyr på 5 minutter i photoshop.

 

Dette er bare mine tegninger  :)

 

En ku på 5 min.

post-56355-1180025682_thumb.jpg

 

En krokodille på 5 min.

post-56355-1180025722_thumb.jpg

 

En delfin. (Min ble en slags hai istedenfor  ;) )

post-56355-1180025742_thumb.jpg

 

En giraff.

post-56355-1180025793_thumb.jpg

 

Et jordbærdyr :p

post-56355-1180025813_thumb.jpg

 

En pungrotte. Pungen rakk jeg ikke.

post-56355-1180025848_thumb.jpg

8692073[/snapback]

 

Haha! Rett i barneboken med de tegningene - friskt innslag. Concept Art.

Lenke til kommentar

Fine dessa ja^^

 

Uansett, noen som har noen "tips" på hvordan man kan få til en mer "Anime" aktig tegne metode for å tegne "personer" ?

 

Drager har jeg kanskje litt erfaring med, men sliter no ***** med å få til "personer" ( for øyeblikket går det i kvinner / engler :p poster så fort jeg har fått scanna det...^^ )

Lenke til kommentar

Ja thogn, det stemmer som torbjørn sier, det er et wacom intuos 3 tegnebrett, størrelse a4. Programvare er photoshop CS.

 

 

Angående hvor jeg har lært det der.. vel, øvelse gjør mester sies det, og selv om jeg ikke akkurat er noen mester enda så ligger det mye øvelse bak. Stort sett alt det jeg kan om faget har jeg lært på www.conceptart.org.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...