Lidskjalv Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Sin City effekten din fremhever kameraet - ikke deg. Så på den avartaren er det kamera som er det viktige - ikke deg. Hvorfor da ikke bare ha et bilde av kun kameraet ditt? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er uenig i at man kunn ser kameraet i dette bildet, og det hadde vert veldig kjedelig med bare et kamera.. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er bare fokuset som er på kameraet, jeg er fortsatt i bagrunnen. Jeg tar bilder og driver en del med redigering/design, kameraet symboliserer kansje dette. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg lager en MechWarrior i SketchUp Genialt program. Er som å bygge med veldig avansert lego. Har bare kommet til foten. Men jeg er helt og holdent oppslukt av arbeidet så mer blir det. Planen er å slenge den inn i photoshop senere og fargelegge den. Dette er mitt første prosjekt i sketchup. Jeg er ikke 100% sikker på hvordan leddene fungerer enda. Antar at jeg må finne ut av dette om jeg bestemmer meg for å plassere den andre foten i en annen stilling. Hva synest dere så langt? Edit: Jeg har bygd videre. Nå ser den slik ut. Har lagt til enda en fot, en kropp og to minigunnere Fortsetter videre i morgen. Dette er kjempegøy! Endret 4. mai 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Den var tøff, Gammelsko Jeg har en del rare tanker i hodet mitt, som blir enda litt rarere når jeg setter dem på papir. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg merka etter jeg var ferdig at beina på han i den hvite frakken ble alt for korte. Orka ikke fikse på det, for da måtte jeg ha gjort en hel masse på nytt, og det var bare en kjapp sketsj uansett. Jeg gadd heller ikke begynne å tulle med skyggelegging osv, fordi jeg rett og slett er møkkadårlig på det. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Den var tøff, Gammelsko Jeg har en del rare tanker i hodet mitt, som blir enda litt rarere når jeg setter dem på papir. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg merka etter jeg var ferdig at beina på han i den hvite frakken ble alt for korte. Orka ikke fikse på det, for da måtte jeg ha gjort en hel masse på nytt, og det var bare en kjapp sketsj uansett. Jeg gadd heller ikke begynne å tulle med skyggelegging osv, fordi jeg rett og slett er møkkadårlig på det. 8544751[/snapback] Takker Har mekket litt videre i dag, bla. lagt til to Missil Lauchers. Har ikke gjort nok forandringer til at jeg gidder å poste et bilde enda. Tar fryktelig lang tid å designe våpnene. Tegningen din ser bra ut Sobye Står han i kappen på en haug av lik eller en ja, en haug? Eller en rompe, ser litt ut som det også. Han balanserer på to rompeballer Keep up the good work! Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tegningen din ser bra ut Sobye Står han i kappen på en haug av lik eller en ja, en haug? Eller en rompe, ser litt ut som det også. Han balanserer på to rompeballer Keep up the good work! 8545012[/snapback] Nå som du sier det Han står på en haug med lik, skal gjøre, men jeg syntes ikke jeg kunne bruke mer tid på den sketsjen og da ble det litt sparsomt med likene under der :!: Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Noen som vet om noen bra bøker om design? For det meste design på skjerm. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har liek null inspirasjon om dagen. GIEF inspiration ASAP!11 but no. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Veit ikke om jeg får dette bilde fram da men... Jaja, what`cha think? ^^ Endret 8. mai 2007 av Dracoknight Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg har liek null inspirasjon om dagen.GIEF inspiration ASAP!11 but no. http://www.maj.com/gallery/Shikaru/Stuff/s...man-quickie.jpg 8559208[/snapback] Prøv å tegne den nye drakten som er gull og rød, og som får pigger ut av ryggen^^ Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Prøv å tegne den nye drakten som er gull og rød, og som får pigger ut av ryggen^^ 8563757[/snapback] Gah, jeg hater den drakta. Tøff drage, Dracoknight Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Syns ikke så mye om den nye drakta jeg heller. Men kan vel prøve en gang. Skreiv en oppgave om Jan Vermeer og barokken osv i kkh også følte jeg for å lage en egen forside. Desverre måtte jeg gjøre alt i dag siden jeg hadde så mye annet å gjøre. skal levers i morgen. Blei 8 sider med forsida så jeg hasta veldig. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har liek null inspirasjon om dagen.GIEF inspiration ASAP!11 but no. 8559208[/snapback] Hvilket program har du brukt for å lage det bildet? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg tipper på Photoshop. Pene bilder Shikaru! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) sikkert photoshop edit: For sein Endret 10. mai 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er photoshop ja. Prøvde en trial på en eller annen versjon av Painter. Var helt greit, men nå er jeg så vandt med photoshop at jeg holder meg til det Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å tegne så bra på PC. hva er det dere bruker forresten?? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 *ønske at folk gadd å lese litt lengre opp og kanskje en side tilbake eller to* -sigh- Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Også in teh progress. Starta på den i stad. Hiro er vanskelig å få til og ligne D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå