Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er en dame...

puppene blei veldig flate når hu lå der.

og det ser kanskje litt ut som hu har "stell" der fordi jeg hadde dårlig tid når jeg skulle "fylle inn" i trusa hennes :p

Hodet blei helt på bærtur, men det er kroppen jeg dreiv mest med når hu lå der.

Lenke til kommentar

Hehe, funky Shikaru.

Men ja du kan få sjå originalen Matsemann, men berre so det e sagt so he ej gjort dinna effekta før. So det at teikninga e so grov e me vilje.

Før Photoshop:

kopiavguts1litenqv4.jpg

Etter Photoshop:

kopiavgutsfiksahalsliteir2.jpg

Beklaga at ej ikkje he minska dei, men det kjem opp en forbanna Error når ej sku gjer det.

Edit: Fiksa størrelsen på bilda*

Endret av Eglath
Lenke til kommentar
Hehe, funky Shikaru.

Men ja du kan få sjå originalen Matsemann, men berre so det e sagt so he ej gjort dinna effekta før. So det at teikninga e so grov e me vilje.

Før Photoshop:

*Snip*

Etter Photoshop:

*Snip*

Beklaga at ej ikkje he minska dei, men det kjem opp en forbanna Error når ej sku gjer det.

8260178[/snapback]

Djeez mann, de bildene var forferdelig store. Hvilken error fikk du da? Det er jo bare å gå på image -> image size -> for så å skrive inn noe som _ikke_ er førti millarder gange ørten tusen pixler.

Lenke til kommentar

Yesh, ej veit. Satt litt på photoshop etterpå, fant ut at det ikkje va noken innstilinga so va feil elns, ej hadde prestert å slette noken file frå mappe ej innstalerte PS i, men no e den reinstalert og funka fint. Ska bytte ut bilda =)

Lenke til kommentar

Syntes skyggeleggingen på sykkelen var ganske fucka med tanke på vinkelen på hvor lyset kommer fra og alt, stemmer ikke med resten av skyggene dine samt kommer det også skygge på den som må være fra en gjenstand som ikke er der :p

Ellers har du tatt noen "lette" snarveier på bakgrunnen, men hey - utrolig bra bildet alikavel :)

Lenke til kommentar

haha ja må innrømme at jeg ikke brukte så mye tid på sykkelen :p

Ikke at det er no unnskyldning,men bildet trengte noe mer enn det som var der.

Og til bakgrunner, så går jeg fort lei xD, pluss at jeg har null peiling på å mekke vann.

Fint du likte bildet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...