Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Veldig dårlig kvalitet Flaringo, så er litt vanskelig å dømme. Baken hennes ble alt for stor.

Prøv å konstruer mennesker etter enkle regler. Ble i hvertfall enklere for meg slik :)

Blir enklere å huske hvordan du tegnet det før osv.

Er umulig å få anatomien rett uten hjelpe streker.

Mange gode tutorials på nettet :thumbup:

 

En tegning jeg holder på med nå, sikkert masse feil her og :

post-66342-1174222809_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drivi litt med akttegning på skolen nå. Kjempegøy når vi har skikkelig aktmodell :)

Her er da 2 krokier, brukt 7 min på hver. Ikke helt supre proposjoner, men ganske fornøyd med volumet jeg har fått frem.

 

DSC02468.jpg

 

------------

 

 

Så en oppgave vi hadde i kermamikk. Å lage en veske. Selvfølgelig ikke til å bruke, men til pynt.

Lagde da en slags landstrykerbag. Vi måtte også ha på noe som ikke var av keramikk, derfor hampen og Diesel merket. Ikke så bra bilder men:

 

DSC02188.jpgDSC02189.jpg

Lenke til kommentar

virka bra det der ja Solveig.

Hu hadde ikke tilfeldigvis en liten vorte/merke på kinnet, og en ganske så liten hake? :p

 

Eneste jeg syns var litt "rart" var at det virker som om litt av overkroppen ( torso ting ) kunne ha hatt litt mer "volum" eller vært en smule ( men ikke et helt brød ) breiere.

 

Kan poste noe av det jeg fikk fram de gangene vi hadde akt nå denna uka og forrige uke. Må bare få tatt no bilder av det.

Lenke til kommentar
virka bra det der ja Solveig.

Hu hadde ikke tilfeldigvis en liten vorte/merke på kinnet, og en ganske så liten hake? :p

 

Eneste jeg syns var litt "rart" var at det virker som om litt av overkroppen ( torso ting ) kunne ha hatt litt mer "volum" eller vært en smule ( men ikke et helt brød ) breiere.

 

Kan poste noe av det jeg fikk fram de gangene vi hadde akt nå denna uka og forrige uke. Må bare få tatt no bilder av det.

8198694[/snapback]

Hmm, tror hu het cecilie og hadde nesten litt krøllete blondt hår.

Fin kropp :p

Men ja, ikke perfekte krokier, bare bra med tilbakemeldinger :wee:

 

Ja, legg ut dine og :)

Lenke til kommentar

skal få lagt ut noen av mine ja.

Kan se at jeg har forbedra meg mer enn forventa bare på de tre dagene vi hadde ( skulle ønske vi hadde mer :\ men det koster jo svin av penger. får vente til neste år igjen da :p ) Driver med studietegningen på skolen nå. større enn A2, noe som er ekstremt digg <3

Lenke til kommentar

Her er da noen av akt greiene mine.

Vil legge til at beina på noen av de ser egentlig alt for store ut ( litt ihvertfall ) men jeg tok bildene i en vinkel, som dere da ser på papiret.

 

Den første her er da Studietegningen jeg jobba på i dag og i går.

Den er en bearbeiding av den originale skissa, som du kan se litt lengre ned her.

Sorry for at bildene er litt store, men jeg er for lat til å resize dem.

 

photo-0679.jpg

 

photo-0680.jpg

 

photo-0681.jpg

 

photo-0682.jpg

 

photo-0683.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...