Thom Merlin Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Veldig dårlig kvalitet Flaringo, så er litt vanskelig å dømme. Baken hennes ble alt for stor. Prøv å konstruer mennesker etter enkle regler. Ble i hvertfall enklere for meg slik Blir enklere å huske hvordan du tegnet det før osv. Er umulig å få anatomien rett uten hjelpe streker. Mange gode tutorials på nettet En tegning jeg holder på med nå, sikkert masse feil her og : Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Drivi litt med akttegning på skolen nå. Kjempegøy når vi har skikkelig aktmodell Her er da 2 krokier, brukt 7 min på hver. Ikke helt supre proposjoner, men ganske fornøyd med volumet jeg har fått frem. ------------ Så en oppgave vi hadde i kermamikk. Å lage en veske. Selvfølgelig ikke til å bruke, men til pynt. Lagde da en slags landstrykerbag. Vi måtte også ha på noe som ikke var av keramikk, derfor hampen og Diesel merket. Ikke så bra bilder men: Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Nice Redhead Ser ingen feil på anatomien jeg i hvertfall. Og den derre kermamikk greia ser virkelig ut som en veske Endret 20. mars 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nice RedheadSer ingen feil på anatomien jeg i hvertfall. Og den derre kermamikk greia ser virkelig ut som en veske 8197954[/snapback] Takk Men den til høyre har litt for lang overkropp, og brystet er bittelitt for langt opp Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 virka bra det der ja Solveig. Hu hadde ikke tilfeldigvis en liten vorte/merke på kinnet, og en ganske så liten hake? Eneste jeg syns var litt "rart" var at det virker som om litt av overkroppen ( torso ting ) kunne ha hatt litt mer "volum" eller vært en smule ( men ikke et helt brød ) breiere. Kan poste noe av det jeg fikk fram de gangene vi hadde akt nå denna uka og forrige uke. Må bare få tatt no bilder av det. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 virka bra det der ja Solveig.Hu hadde ikke tilfeldigvis en liten vorte/merke på kinnet, og en ganske så liten hake? Eneste jeg syns var litt "rart" var at det virker som om litt av overkroppen ( torso ting ) kunne ha hatt litt mer "volum" eller vært en smule ( men ikke et helt brød ) breiere. Kan poste noe av det jeg fikk fram de gangene vi hadde akt nå denna uka og forrige uke. Må bare få tatt no bilder av det. 8198694[/snapback] Hmm, tror hu het cecilie og hadde nesten litt krøllete blondt hår. Fin kropp Men ja, ikke perfekte krokier, bare bra med tilbakemeldinger Ja, legg ut dine og Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 skal få lagt ut noen av mine ja. Kan se at jeg har forbedra meg mer enn forventa bare på de tre dagene vi hadde ( skulle ønske vi hadde mer :\ men det koster jo svin av penger. får vente til neste år igjen da ) Driver med studietegningen på skolen nå. større enn A2, noe som er ekstremt digg <3 Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Speed painting i photoshop. 10 min ca. Er en kar som ligger i graset og ser på solnedgangen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kult. Men hvordan lagde du det? Et foto med filter og effekter, eller noe annet? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Han har tegnet det i Photoshop Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Men selve teknikken liksom. Altså om det er som å male i photoshop, eller hvordan det er. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Ja det er malt i photoshop. Kan sende deg brushene jeg brukte hvis du vil Endret 21. mars 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jatakk, spennende å se hvordan det er gjort Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Her er da noen av akt greiene mine. Vil legge til at beina på noen av de ser egentlig alt for store ut ( litt ihvertfall ) men jeg tok bildene i en vinkel, som dere da ser på papiret. Den første her er da Studietegningen jeg jobba på i dag og i går. Den er en bearbeiding av den originale skissa, som du kan se litt lengre ned her. Sorry for at bildene er litt store, men jeg er for lat til å resize dem. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ja det er malt i photoshop. Kan sende deg brushene jeg brukte hvis du vil 8204476[/snapback] Kan du sende dem til meg og? *se på med hundeøyne* Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja det er malt i photoshop. Kan sende deg brushene jeg brukte hvis du vil 8204476[/snapback] Takk, da var de mottatt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Liker ikke bildet, men jeg begynner å like å fargelegge sånn. Lenke til kommentar
Eglath Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Blæh. http://img513.imageshack.us/my.php?image=indianer6ka4.jpg Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 trist satan da............... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Blæh. http://img513.imageshack.us/my.php?image=indianer6ka4.jpg 8245714[/snapback] Jeg likte den, minner meg om en tegneserie jeg har på hytta^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå