the_odd Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hallo jeg er helt amatør på å tegne... det er en ting jeg sliter spesielt med, Neser. noen som kan beskrive en lite guide (gjerne bilder ) på hvordan man tegner neser (fra forskjellige vinkler) takk på forhånd. Shikaru du er ekstremt flink til å tegne Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Lærte å tegne neser av denne.. http://www.deviantart.com/deviation/26324498/ Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rask/halvrask sketsj av noen karakterer fra tegneserien vi (sakte) prøver å få igang. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nice, beste jeg har sett fra deg her på forumet. Legger ut et par sko som egentlig skulle sendes inn med opptaks prøven til westerdals. Den ene skoen ble litt rar så begynner heller på nytt Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Takk, veldig fornøyd med den ene skoen Bokforside. Litt usikker på denne, kansje litt kjedelig? Endret 7. mars 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Random art scetched down tonite. Not shure what it's supposed to be. Just four faces facing left. Tools:IX5 and Wacom Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 det bilde kunne ha vært et plate cover Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 speed paint in progress trukke jeg gidder å gjøre så mye mer med den da. den faila litt :\ Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Ikke værst, bedre en jeg har klart så langt Sliter med å lære photoshop :/ En fra deviantart som er utrolig flink med speed painting Det værste er at han har mindre pageviews enn meg selv. edit: En rask en med photoshop bare for å prøve, 10 min ca. Endret 12. mars 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kjapp tegning jeg skal bruke som "kort" på ettårsjubileet til meg og kjæresten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stort sett fornøyd, men det ble noe mongo med armen. Og "jeg" ser muligens litt stiv ut. PS: @ Shikaru: Jeg tror jeg begynner å bli litt forelsket i deg *swoon*. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 sorry Sobye, I don't swing that way Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Synes det var bra Sobye, enkelt men bra. Lagt den ut en annen plass på forumet også, men nå er den ferdig. En av oppgavene hos Westerdals som jeg nå har levert. Malt i Painter og redigert i Photoshop. "Monsteret" er ikke malt, fant en bilde av drakten på google Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kjapp tegning jeg skal bruke som "kort" på ettårsjubileet til meg og kjæresten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8138161[/snapback] Fin den Shikaru: hva menes med speed paint? Raskt laget? Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) sorry Sobye, I don't swing that way 8138465[/snapback] Aww. Hvilken vei svinger du ikke, gutter eller underage? Nei, nevermind Thom: Digger bakgrunnen din. Fargene virker godt gjennomtenkt. Det virker ikke helt som om kappa til det monsteret henger helt riktig overalt, men jeg har jo strengt tatt ikke peiling Uansett, flott tegning/maleri/hva enn du liker å kalle det *thumbsup* Endret 12. mars 2007 av Sobye Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Long time, no work. Er en stund siden jeg orket å tegne/skape noe i PS, men fikk en liten kickstart etter å ha sett tema i en tegnekonkuranse på et annet forum. (skal ikke nevne den her da risikoen for warn er overhengende. ) En presentasjon av framgangsmetode: Og her har dere fullversjonen. Ikke det beste jeg har gjort, men så har jeg bare brukt ca. 2 timer på det. Endret 13. mars 2007 av ED209 Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Jeg holder på med et oljemaleri av en løve for tiden, men er ikke sikker på hvordan jeg skal gjøre det. Hvor mye av det orange mener dere jeg skal beholde? Skal jeg dekke bakgrunnen med mørk blå? Det andre bildet er en misslykket negermann jeg malte for litt siden. Ansiktsuttrykket ble veldig rart, men jeg ble så lei av bildet på slutten at jeg ikke orket gjøre noe mer med det. Endret 14. mars 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 syns du skal ta bort litt av det oransje som er oppe i hjørnet og nede i hjørnet. så det kanskje ikke dekker hele den siden. Og du trenger vel ikke å ha en mørk bakgrunn? ja, det blir jo kald varm kontrast osv, men litt annet enn kanskje bare mørk blå hadde vært litt kult. kanskje om du faktisk lagde en form for "savanne" selv om det er litt anstrakt. I dunno. jeg er sulten, så jeg babler litt her. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Har prøvd meg på litt tegnig for hånd igjen, ble forsåvidt fornøyd med resultatet (har tegna etter en annen tegning). Får vel bare øve og øve og øve og øve. EDIT: Uff, da. Mørkt rom + mobilkamera = dårlig resultat. Endret 18. mars 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå