Matsemann Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det var en ganske kul oppsetning, -Nikken Kult bilde, som man selv bestemmer om betyr noe, og hva det betyr. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hei, jeg skal lage innbydelser til konfirmasjonen min, men er litt usikker på farger Noen som kan lage en liten skisse evt. ferdig innbydelse, jeg tenker meg med en liten gråtone. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 er ikke lett å gjette hvordan du vil ha det men laget et litte utkast. kan være skrivefeil på det men det er fort å fikse, viss du har lyst til å jobbe selv på denne har jeg pds filen liggene på pc. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Sender du de over på PM er du snill? Likte tanken. Skal prøve å fikse mer på den. Kan du bare sende en med bakgrunnen også? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 kan legge ut noe som blei skapt i natt som var. starta med at jeg doodla. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Nice, ikke værst Liker ideen og fargene. Anatomien er det litt værre med, men det ser du vel selv. Spessielt ryggen og kneet er litt rar. Endret 22. februar 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jeg lagde beinet slik litt med vilje, men anatomi er noe jeg ikke er så god på, det skal jeg fin innrømme Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kneet ble litt overdimensjonert, ja. Ellers bra. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Her er da noe jeg har laget... Vet ikke hvorfor, men greier ikke tegne ut ifra fantasien Så tegner for det meste bare ting jeg har sett før. Tar det fra hukommelsen tar imot all kritikk Endret 24. februar 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 bare legger ut en 20 min speed paint ting jeg lagde av kjedsomhet. for å teste ut brusher og sånt. men de 20 minuttene er med dasspausene og annet døll Lenke til kommentar
colakork Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du har en veldig spesiell måte å tegne på Shikaru. Har sett noen av animasjonene dine, og alt er veldig kult. Hva jeg syntes du burde gjøre er å lage en scene slik som det der, og lage en animasjon i scenen. Tror du kan lage mye kult der Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 spessiel god, eller spessiel dårlig? Hadde jo vært moro å lage en liten kortfilm ja. kanskje med litt musikk i bakgrunn også, for å ha noe der. om jeg kommer på noe, så skal jeg lage det Lenke til kommentar
colakork Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg ser for meg noe lignende musikkvideoene til "Gorillas". Og klart jeg mener spesielt god Har prøvd meg såvidt i easytoon, i håp om å klare å få til noe litt kult, pga animasjonene du la ut. Hehe. Men nei, det ble ikke særlig bra Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Dagens lille kunstverk. Måtte bare teste ut en tutorial jeg fant og tulle rundt i illustrator. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 28. februar 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nice den. Jeg ville ikke latt skriften og bildet av tanksen overlappe konkurrere om plassen. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ser bra ut, men jeg ville fjerna teksten.. Kansje laga en enklere versjon og spraye? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ser bra ut, men jeg ville fjerna teksten..Kansje laga en enklere versjon og spraye? 8045528[/snapback] Spraye? Teksten var bare en test. Jeg ville selv brukt den uten tekst i en wallpaper. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 LiveTrace er lite imponerende, mener nå jeg. Lenge siden jeg har vært innom her nå, skal se om jeg får lagt ut noen nye ting her inne så snart ting blir ferdig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 LiveTrace er lite imponerende, mener nå jeg. Lenge siden jeg har vært innom her nå, skal se om jeg får lagt ut noen nye ting her inne så snart ting blir ferdig 8053155[/snapback] Første gang jeg har prøvd det. Kall det hva du vil, men jeg syns det var en grei måte å lage ting på. Har laget ting på "gammel måte" om du ser devianten min. Ikke at de er så veldig gode. 2 min. katt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå