Myrsnipa Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Syns du er kjempeflink Thom Merlin! Flotte bilder. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Grattis med bra bilde, Thom Merlin! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Takker for tilbakemeldinger Holder på med et nytt ett for tida: Referanse bilde Endret 12. januar 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
lubb Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Tørket støvet av tegnebrettet mitt Litt inspirert av klovnet for tiden.. WIP bilde, langt fra ferdig Tar gjerne imot forslag.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 @ Thom. Kunne du tatt et bilde med litt mer korrekte farger noen gang? Blir litt kjedelig i lengden med bare blåskala etc. Førsteinntrykket var at hodet var litt skeivt, men jeg trur det kan ha noe med håret å gjøre, at det ligger å blåser litt på siden. Blir jo litt "feil" å sammenligne den delen når du har lagt på ( om du skjønner ), men ser vel egentlig ganske korrekt og greit ut nå. Veldig fine overganger med skygge osv, ja. Men jeg vil gjerne se noe fra deg der du har "riktige" farger. Altså menneske hud, kanskje litt brunaktig hår ( er jo såklart opp til deg, men et eksempel osv ) @ lubb. fint du tok fram tegnebrettet litt igjen Klovner er jo ganske syke ( spessielt den der ) Skinnbeinet hans ( til høyere for oss ) må kanskje komme fram litt med tydelig. Kommer egentlig ikke på så mye mer på den nå, siden det var bare en start. Skal du ha no bakgrunn der etterhvert? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Leste en gang en sånn tutorial hvor man først lager alt i svart-hvit og etter på fargelegger i photoshop. Sliter litt med den siste delen, Vet ikke helt hva jeg gjør galt så ender vanligvis med å bare legge ut i en farge. Jeg har jo en god del bilder med ekte farger. Ulven, bjørnen osv Det tar bare så veldig med tid. edit Oppdatert en del småting Nice tegning foresten Lubb. Ikke noe kritikk å komme med egentlig Du skriver den er ferdig, er den det? Endret 12. januar 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Thom: Hehe, han skrev at den var "langt fra ferdig". *lese litt mer nøye neste gang* Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hehe ser det nå, ble så stort åpenrom ned til neste linje Endret 12. januar 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har gitt opp å få scaneren til å funke. Derfor har jeg tatt noen bilder og kan endelig vise litt av hva jeg har holdt på med. Fryktlig mye har blit borte, men jeg finner det sikkert etterhvert.. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 En liten oppdatering på klovnene, Skal jobbe mer med lys settingen og bakgrunnen.. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Rask tegning fra i går natt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Trur du må flytte litt på hodet til personen til venstre. En fin måte å finne ut små ting man ikke er sikker på når man tegner, er å se etter i speilet, eller ta et bilde av seg selv. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 takk, ser det veldig tydlig når du nevner det.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Eneste jeg kom med i går. lurer litt på om jeg skal ta å gi han en amerikansk fotball i henda hans. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ok, nå var den ferdig Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Synes den så mye kulere ut uten farver fordi farvene gjorde ansiktet mye søtere (pupillen) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hva med en stor teddy bjørn Shikaru? Ansiktsuttrykket sier ikke helt teddy, men tror allikevell det kunne blitt bra.... Teddy bear mood... Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Likte måten du fargelegde på. Hendene er ikke helt feilfrie, ser litt ut som hansker, men ellers ser det bra ut Endret 15. januar 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå