Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Shikaru; bildet du malte etter er opprinnelig et maleri kalt "Pike med perleøredobb", malt av den kjente J. Vermeer.

 

Har forresten også sett filmen, med samme navn som maleriet (handler om Veermers kunstneriske liv) der Scarlett Johansson spiller "piken", og Colin Firth spiller Vermeer :)

 

PS: På bilde 4 i denne bildeserien ser man hvordan Scarlett Johansson ligner på originalmodellen. Utrolig bra gjort av sminkører og lysfolket, i tillegg til at hun faktisk ligner fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den var veldig fin. Det er ett eller annet jeg syns ser galt ut, men klarer (desverre?) ikke sette fingeren på det. Tror det er noe med at labbene (beina) ligger feil i forhold til måten reven ligger på. Sånn som der ser ut nå ser det ut som om beina kommer ut av siden på reven.

 

Håper noen skjønner tankegangen min.

Lenke til kommentar
Den var veldig fin. Det er ett eller annet jeg syns ser galt ut, men klarer (desverre?) ikke sette fingeren på det. Tror det er noe med at labbene (beina) ligger feil i forhold til måten reven ligger på. Sånn som der ser ut nå ser det ut som om beina kommer ut av siden på reven.

 

Håper noen skjønner tankegangen min.

7600626[/snapback]

 

Den ligger jo og derfor vil underdelen bli litt forvrengt av overkroppens tyngde. Men fint du sier i fra, broren min syntes også det så litt rart ut før han så referanse bilde.

 

Takker for tilbakemeldingene :thumbup:

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Ok. Jeg syns den ser ganske så flott ut.

har ikke den fjerneste anelse om 3D programmer, så på den fronten er jeg litt tom.

 

Men jeg ville kanskje ha endra litt på teksturen noen steder.

Ser ut som om du skal ha plassert noe som enten skal være rust, eller gjørme.

 

Kanskje prøve å få metallet på selve hengern til å være litt slitt og mista litt av fargen.

Det hadde vært litt tøft om du lagde en liten logo på siden :)

Også må du såklart fikse på flammene om du skal gjøre noe mer på den :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...