Skavold Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Shikaru; bildet du malte etter er opprinnelig et maleri kalt "Pike med perleøredobb", malt av den kjente J. Vermeer. Har forresten også sett filmen, med samme navn som maleriet (handler om Veermers kunstneriske liv) der Scarlett Johansson spiller "piken", og Colin Firth spiller Vermeer PS: På bilde 4 i denne bildeserien ser man hvordan Scarlett Johansson ligner på originalmodellen. Utrolig bra gjort av sminkører og lysfolket, i tillegg til at hun faktisk ligner fra før. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En rev tegnet med kull Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Den var veldig fin. Det er ett eller annet jeg syns ser galt ut, men klarer (desverre?) ikke sette fingeren på det. Tror det er noe med at labbene (beina) ligger feil i forhold til måten reven ligger på. Sånn som der ser ut nå ser det ut som om beina kommer ut av siden på reven. Håper noen skjønner tankegangen min. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En rev tegnet med kull Helt sjuk! Stå på! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 du pwner hardt med kull, TM Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Den var veldig fin. Det er ett eller annet jeg syns ser galt ut, men klarer (desverre?) ikke sette fingeren på det. Tror det er noe med at labbene (beina) ligger feil i forhold til måten reven ligger på. Sånn som der ser ut nå ser det ut som om beina kommer ut av siden på reven. Håper noen skjønner tankegangen min. 7600626[/snapback] Den ligger jo og derfor vil underdelen bli litt forvrengt av overkroppens tyngde. Men fint du sier i fra, broren min syntes også det så litt rart ut før han så referanse bilde. Takker for tilbakemeldingene Endret 29. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
cmi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kan du poste ref bildet?? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Joda men da må jeg lete litt på nette. Bildet er fra en bok Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hva med å scanne det inn? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Veldig kult og se hvordan du setter opp tegningene dine shikaru kule ansikter! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Veldig kreativt, likte ansiktene Damen var ikke helt perfekt, noe rart i skulder/arm partiet som gjør at hun ble litt maskulin. Endret 31. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja det er fullt mulig. Har tegnet damer alt for lite, så er nok litt av grunnen til at de er litt maskuline Lenke til kommentar
cmi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Syns den var fin jeg, har ikke så peil, men det eneste jeg ser som jeg syns ser litt rart ut er puppene hennes, den ene ser større ut en den andre men annsiktene dine eier Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja jeg fant ut det med puppen litt etterpå shit happens :!: Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Flammene er bare placeholdere, og ser derfor jævlige ut: Gadd heller ikke å gi bilen interiør. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvilket program har du lagd den i, Dragon Hunter? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvilket program har du lagd den i, Dragon Hunter? 3D Studio Max. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ok. Jeg syns den ser ganske så flott ut. har ikke den fjerneste anelse om 3D programmer, så på den fronten er jeg litt tom. Men jeg ville kanskje ha endra litt på teksturen noen steder. Ser ut som om du skal ha plassert noe som enten skal være rust, eller gjørme. Kanskje prøve å få metallet på selve hengern til å være litt slitt og mista litt av fargen. Det hadde vært litt tøft om du lagde en liten logo på siden Også må du såklart fikse på flammene om du skal gjøre noe mer på den :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fin bil ja. Alt det Shikaru sa + et nummerskilt hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå