Khalifen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Den er sinnsykt fin Skilpadde. Du har fått tona ned det mørkeste på kroppen, og de eneste tingene jeg kan sette fingeren på er noe på nesa, litt på ørene, og noen flere småfeil. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) God Jul! En fjøs-nisse Hva synes dere? Den er litt mørk. Passer så vidt på min skjerm , så er sikkert litt for mørk på noen skjermer. God jul teksten la jeg bare på i full fart nå^^ Endret 19. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Den var kul. Lag en i skrivebordsbakrunn-størrelse, da! Endret 19. desember 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Den var kul. Lag en i skrivebordsbakrunn-størrelse, da! 7537764[/snapback] Takk Ble dette bedere? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) lærern min dytta et lerett på meg, og sa "MAL!" kunne ikke tegne opp raskt ellernoe som jeg pleier å gjøre, også hadde jeg et dårlig referanse bilde å se etter. husker ikke hva bildet egentlig heter Det bildet blei tatt av en kompis en god stund før jeg blei ferdig for dagen. så jeg er egentlig et godt stykke lenger. litt stort bilde, og giddalaus på å resize, så here is teh link http://www.maj.com/gallery/Shikaru/Stuff/19122006428.jpg Edit: ser hele bildet bedre slik http://www.maj.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=905743 Endret 19. desember 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Så kult det var! Jeg likte fargevalget godt, eneste jeg kan pirke litt på i farta er at nesa ser litt feil ut i forhold til munnen, og at skulderen er udefinerte. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 nesa har jeg faktisk fiksa på ^^ Blir vel ferdig i dag, så da kommer det en liten oppdatering ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 trur jeg ser meg ferdig med denna nå. Hadde litt dårlig tid på skolen i dag, og kjasa og masa hele tida. syns den blei sånn nogen lunde grei. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ble ikke så værst den, da! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ut i fra det første bildet ditt så trodde jeg du tegna en Star Wars figur. Du vet de med tentaklene. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Tegna denne på skolen for noen dager siden. Tegner ganske mye på skolen for tiden. Litt kjedelig i temene Dette er nesten bare på skissestadiet, skal få kjøpt noen markers med riktig farge og få litt farge på han. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Også en tegning fra en kjedelig time på skolen. Bena er litt korte, skal fikse det. Nederst ser du hvilke kapittel jeg hadde prøve i, i matematikk Litt surt at jeg tegna det på linjert ark da, men det er ikke no problem å fikse Endret 21. desember 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Begge var veldig godt gjenomført, likte den øverste best. Du er flink! Det eneste er kansje føttene på den øverste tegninga. Kantene vistes litt for godt. Men det er bare hvis jeg skal pirke^^ Fiksa litt på jule bilde mitt. Hadde vært fint med litt mer respons denne gangen Veit om den rare sekken. Også noe rart med lyset atm. Masse andre små feil. En ting til, hva er fjøs nisse på engelsk? Endret 22. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Amento Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Veldig stilig Føtene er snodige fordi det er fortsatt så og si skisser... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 En ting til, hva er fjøs nisse fjøsnisse på engelsk? Veit ikkje, men kan det vere brownie (tilsvarer svensk tomte). Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Tegna denne på skolen for noen dager siden. Tegner ganske mye på skolen for tiden. Litt kjedelig i temene Dette er nesten bare på skissestadiet, skal få kjøpt noen markers med riktig farge og få litt farge på han. 7551055[/snapback] elsker streken din! bena så kansje litt firkanta ut? Det gjorde egentlig ikke noe med de korte beina på den andre, det så bare kult ut.. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Ut i fra pwd3679's tilbake melding har jeg fikset litt på blant annet ansiktet Bedere? Endret 25. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Nå begynner hun å bli så deilig atte.... :!: Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Fikk årntelige tegneark og kull/tegne blyanter i jule gave Dette er da første gangen jeg prøver med kull: Endret 26. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei. jeg laget meg en ny tråd om mine kunstverker før en tipsa meg om denne tråden(flott tråd foresten). Men anyways, tror ikke det er da vits å poste bilder av kunstverker omigjen så jeg bare gir dere linken til tråden min her Vært flott om dere kunne komt med tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå