Shikaru Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 kan jeg legge inn et maleri som er langt ifra ferdig. Det går ifra vinter til sommer. eller omvendt. spørs åssen du ser på det. Har vel for det meste bare jobba med snøen. Digg med valgfri oppgave ^^ Første forsøk på et type landskap bilde. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 ingen som gidder kommentere det jeg lager da.. ikke bra nok kanskje? 7486338[/snapback] Jo den var strøken. DU må poste flere verk her. Det er en ordre. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 ingen som gidder kommentere det jeg lager da.. ikke bra nok kanskje? 7486338[/snapback] Har du fulgt en av tutorialsene, eller bare laget det selv? Stilig bilde, men som sagt litt kjedelig. Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Eg gleder meg til å arbeide vidare på Pacman-bilete mitt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 flodhest si mer enn kjedelig Den er ikke så verst den Jeg tror at jeg, og kanskje flodhest føler at det er noe som ikke stemmer. Føler med en gang at det er noe feil med bildet da jeg så bildet, kanskje lys og skygg i den lille klode. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) fulgte tutorial første gangen.. men det ble ikke spess bra.. så jeg gikk litt egne veier, da ble det mye bedre.. hva er feil med skygge og slikt på den lille forresten, du må utdype.. ser forsåvidt at det er et eller annet der.. men klarer ikke helt sette fingern på det.. btw, er du norsk, ser ikke sånn ut bare.. kan forsåvidt legge ut en uten den linja på toppen og det stygge forsøket på "cloudy stardust" planets v3 Endret 12. desember 2006 av Keltern Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Du gjør samme feil som meg Keltern. Hvis du leser i begynnelsen av tråden, så kan du se at Lubb forklarte meg hvordan et slikt bilde burde sett ut (lagde også en del planetbilder). Endre på stjernehimmelen, så blir det nok bedre. Slik den er nå virker den litt "død". Lykke til. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) btw, er du norsk, ser ikke sånn ut bare.. 7489079[/snapback] Jeg er en nordmann med viking blod, har min egen grunn hvorfor jeg skriver annerledes. Men tråden er en kreativitetstråd, ikke en norsktråd. Hold oss til den Endret 13. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 *tekst* Oljemaling eller acryl? Morro med maling, så lenge det varer. Har malt to bilder nå, og nå er det nok for meg. Skulle egentlig bli 3 bilder før jul, men tror jeg dropper det. Oljemaling tørker jo så sinnsykt tregt at det kommer ikke til å være klart til julaften. Pluss at det tredje bildet skulle bli det største. Får heller prøve meg på det etter jul en gang. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) kan jeg legge inn et maleri som er langt ifra ferdig.Det går ifra vinter til sommer. eller omvendt. spørs åssen du ser på det. Har vel for det meste bare jobba med snøen. Digg med valgfri oppgave ^^ Første forsøk på et type landskap bilde. http://www.maj.com/gallery/Shikaru/Stuff/s...in_progress.jpg 7488015[/snapback] Er det kunst, form og farge du går på? Har deg på watch på deviantart, mye kult du lager:) http://www.studak.no/studak_old/mk2005/jen...layoutbeta1.jpg En logo jeg vurderer å bruke til websiden min... Vil ha ganske minimalistisk webside for bilder osv jeg har tatt... Funker denne logoen? (Ikke bry dere om menyen under logoen) Endret 13. desember 2006 av Akarno Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Akarno ja kan funke, små ting å fikse bare. Feks gjør den om til vektor, det er lurt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Å gjøre den om til vektor er ikke spesielt vits, når man kun skal bruke den på nett. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Du gjør samme feil som meg Keltern. Hvis du leser i begynnelsen av tråden, så kan du se at Lubb forklarte meg hvordan et slikt bilde burde sett ut (lagde også en del planetbilder). Endre på stjernehimmelen, så blir det nok bedre. Slik den er nå virker den litt "død". Lykke til. 7489735[/snapback] ja, så litt på de første sidene.. men siden så mange av bildene er tatt bort, så er det vanskelig å få tips av de postene der.. men kommer til å leke meg en del med det her fremover, så forhåpentligvis kommer det til å forbedre seg en del! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Å gjøre den om til vektor er ikke spesielt vits, når man kun skal bruke den på nett. 7491058[/snapback] Vektor finnes ikke og den skal kun brukes til logo der Så det trengs ikke... Om det er noe annet som virker som støy så si det gjerne! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Oljemaling eller acryl? Morro med maling, så lenge det varer. Har malt to bilder nå, og nå er det nok for meg. Skulle egentlig bli 3 bilder før jul, men tror jeg dropper det. Oljemaling tørker jo så sinnsykt tregt at det kommer ikke til å være klart til julaften. Pluss at det tredje bildet skulle bli det største. Får heller prøve meg på det etter jul en gang. 7489972[/snapback] Det er akryl ja. Har aldri malt med oljemaling før, men det skal visst nok være veldig annerledes fra akryl. Har kommi ganske mye lenger på bildet i dag, men alikevell mye som gjenstår. @ Akarno: ja er tegning form og farge jeg går på. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Å gjøre den om til vektor er ikke spesielt vits, når man kun skal bruke den på nett. 7491058[/snapback] Det sa jeg også til meg sjølv, til denne dagen jeg fant ut at det var ikke noe særlig smart å droppe vektor.. MEn det er opp til ham Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vektor på nett? Skal han blåse opp logoen flere ganger enn dens egen størrelse, så ja, kanskje. Men som header på en helt vanlig side, klarer man seg heeelt fint med f.eks gif eller png. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Å gjøre den om til vektor er ikke spesielt vits, når man kun skal bruke den på nett. 7491058[/snapback] Det sa jeg også til meg sjølv, til denne dagen jeg fant ut at det var ikke noe særlig smart å droppe vektor.. MEn det er opp til ham 7493735[/snapback] Nå er det ikke akuratt en firmalogo eller en logo som har stor betydning, heller. Hadde det vert noe viktig som skulle brukes kommersielt hadde jeg selvfølgelig laget det i vektor.... Men nok om det ^^ Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Nå er jeg endelig ferding med min oppnedmann. det tok en stund, men jeg er rimelig fonøyd. Tittel er ennå ikke helt bestemt, men jeg vurderer "The Dip". Dette bldet ble litt strukket, men det får så være. Endret 16. desember 2006 av Skilpadde Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ser dritbra ut! farvene ser dritbra ut, og at det var litt strukket gjorde det bare bedre. Utrykket hans er veldig spennene, jeg klarer ikke å bestemme meg for om han gråter eller er veldig overasket eller om han kansje er død(!) Drit bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå