Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fulgte tutorial første gangen.. men det ble ikke spess bra.. så jeg gikk litt egne veier, da ble det mye bedre.. :D

 

hva er feil med skygge og slikt på den lille forresten, du må utdype.. :) ser forsåvidt at det er et eller annet der.. men klarer ikke helt sette fingern på det.. :)

 

btw, er du norsk, ser ikke sånn ut bare.. :p

 

kan forsåvidt legge ut en uten den linja på toppen og det stygge forsøket på "cloudy stardust" ;)

 

planets v3

Endret av Keltern
Lenke til kommentar

Du gjør samme feil som meg Keltern. Hvis du leser i begynnelsen av tråden, så kan du se at Lubb forklarte meg hvordan et slikt bilde burde sett ut (lagde også en del planetbilder).

 

Endre på stjernehimmelen, så blir det nok bedre. Slik den er nå virker den litt "død".

 

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
*tekst*

 

 

Oljemaling eller acryl?

 

Morro med maling, så lenge det varer. Har malt to bilder nå, og nå er det nok for meg.

Skulle egentlig bli 3 bilder før jul, men tror jeg dropper det. Oljemaling tørker jo så sinnsykt tregt at det kommer ikke til å være klart til julaften. :hrm:

Pluss at det tredje bildet skulle bli det største.

 

Får heller prøve meg på det etter jul en gang.

Lenke til kommentar
kan jeg legge inn et maleri som er langt ifra ferdig.

Det går ifra vinter til sommer. eller omvendt.

spørs åssen du ser på det.

Har vel for det meste bare jobba med snøen.

 

Digg med valgfri oppgave ^^

Første forsøk på et type landskap bilde.

http://www.maj.com/gallery/Shikaru/Stuff/s...in_progress.jpg

7488015[/snapback]

Er det kunst, form og farge du går på? Har deg på watch på deviantart, mye kult du lager:)

 

http://www.studak.no/studak_old/mk2005/jen...layoutbeta1.jpg

En logo jeg vurderer å bruke til websiden min... Vil ha ganske minimalistisk webside for bilder osv jeg har tatt... Funker denne logoen? (Ikke bry dere om menyen under logoen)

Endret av Akarno
Lenke til kommentar
Du gjør samme feil som meg Keltern. Hvis du leser i begynnelsen av tråden, så kan du se at Lubb forklarte meg hvordan et slikt bilde burde sett ut (lagde også en del planetbilder).

 

Endre på stjernehimmelen, så blir det nok bedre. Slik den er nå virker den litt "død".

 

Lykke til. :)

7489735[/snapback]

 

ja, så litt på de første sidene.. men siden så mange av bildene er tatt bort, så er det vanskelig å få tips av de postene der.. :)

 

men kommer til å leke meg en del med det her fremover, så forhåpentligvis kommer det til å forbedre seg en del! :D

Lenke til kommentar
Oljemaling eller acryl?

 

Morro med maling, så lenge det varer. Har malt to bilder nå, og nå er det nok for meg.

Skulle egentlig bli 3 bilder før jul, men tror jeg dropper det. Oljemaling tørker jo så sinnsykt tregt at det kommer ikke til å være klart til julaften. :hrm:

Pluss at det tredje bildet skulle bli det største.

 

Får heller prøve meg på det etter jul en gang.

7489972[/snapback]

Det er akryl ja.

Har aldri malt med oljemaling før, men det skal visst nok være veldig annerledes fra akryl.

 

Har kommi ganske mye lenger på bildet i dag, men alikevell mye som gjenstår.

 

@ Akarno: ja er tegning form og farge jeg går på. :)

Lenke til kommentar
Å gjøre den om til vektor er ikke spesielt vits, når man kun skal bruke den på nett. ;)

7491058[/snapback]

Det sa jeg også til meg sjølv, til denne dagen jeg fant ut at det var ikke noe særlig smart å droppe vektor.. MEn det er opp til ham

7493735[/snapback]

Nå er det ikke akuratt en firmalogo eller en logo som har stor betydning, heller. :)

 

Hadde det vert noe viktig som skulle brukes kommersielt hadde jeg selvfølgelig laget det i vektor.... Men nok om det ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...