Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest ikke det ble noe bedre med den månen, paste ikke inn. Legg heller til en stor halvmåne med omriss, i samme stil som byen. Kanskje legg til en slik bygning http://members.aol.com/nycskyscrp/mid/3505th2.jpg , for litt variasjon. På bygningen kan du legge til en rød lyskilde, som skyskrapere har på toppen av tårnet. En liten rød prikk på bildet kan gi det et helt nytt "look"..

Biig: Kul logo, kanskje gjøre linjene enda renere(adobe illustrator), og for all del ikke ødlegg den med lensflare filteret :thumbup:

Lenke til kommentar

ÜberNabben: Bare testet meg litt fram jeg. Fikk sånn nogenlunde til hvordan jeg ville ha hatt det. Månen ble jeg ikke helt fornøyd med, spørr lubb så tegner han sikkert en 100 ganger bedre måne enn denne.

Uanzett; ta en titt :)

EDIT: når jeg titter på bilde senere, så ble månen absolutt ikke noe bra. Men den fyller litt det tomrommet øverst i venstre hjørne. Du klarer sikkert å tegne noe bedre. Er bare for å gi deg tips.

post-215-1124580301_thumb.jpg

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar
det blei bare stygt.

som sagt så er jeg ikke så veldig flink.

Syns den var litt morsom jeg, morsomt fargebruk. Men uansett så er det en start! Stå på videre, les tut. og finn ut hvordan man mekker bilder! :)

takk for ei tilbakemelding jeg kan ta seriøst :)

Lenke til kommentar
ÜberNabben: Bare testet meg litt fram jeg. Fikk sånn nogenlunde til hvordan jeg ville ha hatt det. Månen ble jeg ikke helt fornøyd med, spørr lubb så tegner han sikkert en 100 ganger bedre måne enn denne.

Det jeg ville gjort, hadde vært å bare lage en strek-måne uten å fylle inn noen spesiell farge i den..... :hmm:

Det var dårlig forklart :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...