StupidNick Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Takk for konstruktiv kritikk Ble denne bedre? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ble denne bedre? Nja, følte den mistet litt stilen men den månen. Veldig enkelt og rent, ikke bruk for mange farger. Er nå hva jeg føler, liker det stilfult men forsatt enkelt. Legger meg nå, så får se på resultat senere Lenke til kommentar
lubb Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Synest ikke det ble noe bedre med den månen, paste ikke inn. Legg heller til en stor halvmåne med omriss, i samme stil som byen. Kanskje legg til en slik bygning http://members.aol.com/nycskyscrp/mid/3505th2.jpg , for litt variasjon. På bygningen kan du legge til en rød lyskilde, som skyskrapere har på toppen av tårnet. En liten rød prikk på bildet kan gi det et helt nytt "look".. Biig: Kul logo, kanskje gjøre linjene enda renere(adobe illustrator), og for all del ikke ødlegg den med lensflare filteret Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lagde noen fler Ble ikke helt fornøyd med tårnet Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Du kan godt kutte ut månen på den måten! Prøv å lag halvmpnen på samme måte som du har lagd husene! Bare et mørkt omriss Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg kan se at du har klippet inn bildet av månen btw. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 ok, dere liker ikke månen. Da skal jeg prøve å gjøre som dere sa, lage månen i samme stil som resten Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Prøvde meg på Open Canvas, men veit ikke hvordan jeg får til et layer for bare farger der Edit: Dobbel edit: Endret 20. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) er ikke så flink. hva jeg har gjort -nye felger -spoiler -body kit -senket -tinta rutene -ny farge -ny bakgrunn(laget i terragen) -+ litt små detaljer Endret 20. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 det blei bare stygt. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har akkurat fått meg illustrator å sitter å prøver å sette meg inn i det. Veldig kjekt program, men tror jeg trenger litt mer øvelse Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 det blei bare stygt. som sagt så er jeg ikke så veldig flink Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) det blei bare stygt. som sagt så er jeg ikke så veldig flink. Syns den var litt morsom jeg, morsomt fargebruk. Men uansett så er det en start! Stå på videre, les tut. og finn ut hvordan man mekker bilder! Endret 20. august 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) ÜberNabben: Bare testet meg litt fram jeg. Fikk sånn nogenlunde til hvordan jeg ville ha hatt det. Månen ble jeg ikke helt fornøyd med, spørr lubb så tegner han sikkert en 100 ganger bedre måne enn denne. Uanzett; ta en titt EDIT: når jeg titter på bilde senere, så ble månen absolutt ikke noe bra. Men den fyller litt det tomrommet øverst i venstre hjørne. Du klarer sikkert å tegne noe bedre. Er bare for å gi deg tips. Endret 20. august 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 det blei bare stygt. som sagt så er jeg ikke så veldig flink. Syns den var litt morsom jeg, morsomt fargebruk. Men uansett så er det en start! Stå på videre, les tut. og finn ut hvordan man mekker bilder! takk for ei tilbakemelding jeg kan ta seriøst Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Gandalf: helt klart en begynnelse Første jeg laget i Illustrator var en smule mer komplekst, men men Alle må jo begynne et sted Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 LIRS: var litt overdrevent med ting, men for meg, gjorde du en ganske god jobb. Jibril2k: var det den første din? den var tøff Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jibril2k: var det den første din? den var tøff var det, det første du laget i Illustrator det var drit bra. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 ÜberNabben: Bare testet meg litt fram jeg. Fikk sånn nogenlunde til hvordan jeg ville ha hatt det. Månen ble jeg ikke helt fornøyd med, spørr lubb så tegner han sikkert en 100 ganger bedre måne enn denne. Det jeg ville gjort, hadde vært å bare lage en strek-måne uten å fylle inn noen spesiell farge i den..... Det var dårlig forklart Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Neida, skjønte det jeg Men uansett så syntes jeg det ble for grått og kjedelig bilde. Ville ha frisket opp bilde på en eller annen måte.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå