the_fire Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Trenger inspiraSjon til en logo. For en skole tror jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 20 min ting mens jeg så på tv. Jeg veit ikke hvorfor han holder en pensel. ville ikke dytte en genser på han ellernoe, fordi its liek teh learning. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Veldig bra perspektiv! men hånden hans var kansje litt liten? Anatomien så feil fri ut og fyren så dritkult ut.. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg veit ikke hvorfor han holder en pensel.ville ikke dytte en genser på han ellernoe, fordi its liek teh learning. Perspektivet er bra, men det er en del anatomiske feil. Endret 10. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Anatomien på hodet følger ikke perspektivet. Alt smalner oppover, helt til man kommer til hodet som ikke påvirkes av perspektiv. Der er feilen. Vet ikke om det forklarte det? Ellers helt grei skisse. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jeg fikk ikke til hodet som jeg ville i starten, så jeg bare gjorde det slik. Litt latskap på å ikke orke å tegne det sånn det egentlig var meningen Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Har sett meg ferdig med oljemaleriet. Til å være mitt første så er jeg ganske fornøyd. (Fotoet lyver litt. Er mørkere i virkeligheten) Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) har sitti og fikla litt med PS i helga, men det er noe som mangler/ikke er helt som det skal.. et par planeter.. noen som vil komme med noen ord? Endret 11. desember 2006 av Keltern Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Lagde meg et bilde isted, etter å ha lastet ned abstrakte vektor-brushes. 7417143[/snapback] Det var nice, du har den ikke i 1200-1024* da? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Takker. Nei, har nok ikke bildet i noe større størrelse enn hva det er på nå. Endret 11. desember 2006 av flodhest Lenke til kommentar
lubb Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Kjeda meg på kaserna med farger Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Lubb: Kult, ser ut som du har tegnet i paint? Lekte meg litt i går. Bilde Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det der liker jeg! Rett og slett fantasi! Men det er to ting som gir meg "merkelig følelse av bildet" -typografi, vil være bedre med en annen font? -budskap og design, "strawberry letter" men ingen i designet forbinder jeg med budskapet Det er min subjektiv mening Men ellers er bildet bra! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Takker! Denne gang lagde jeg alt selv. Teksten er noe jeg slang inn i siste øyeblikket. Er tittelen på en sang. Skal legge meg i tenkeboksen og finne på noe annet å ha der kanskje. Endret 12. desember 2006 av flodhest Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 ingen som gidder kommentere det jeg lager da.. ikke bra nok kanskje? Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) På skulen fekk vi ein oppgåve der vi skulle male på eit lite lerret. Vi har ikkje jobba mykje med det i det heile tatt. Det mest standard motivet som blei malt var faktisk blå fjell med himmel. Kva kan man då gjere for å variere? Jo, man malar ein gammal klassikar; Pacman! Eg er ikkje ferdig, då. Redigert: Den blir sikkert fin på veggen. Eg har tenkt å bruke fleire lerreta ved sia av kvarandre for å lage ein stor labyrint som henger saman. Endret 12. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) ingen som gidder kommentere det jeg lager da.. ikke bra nok kanskje? 7486338[/snapback] Er det 3D? Veldig bra hvis du har laga planetene selv. Motivet er utrolig kjedelig for min del. Har sett det utrolig mange ganger før. Endret 12. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kult Marius E.. Hvis du noen ganger fullfører idèen din om en labyrint på veggen, vær så snill og post et bilde! Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Eg blir ikkje ferdig før etter jul. Har få timar igjen med K\H i år... Men bilete skal bli - når eg eller om eg blir ferdig. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 ingen som gidder kommentere det jeg lager da.. ikke bra nok kanskje? 7486338[/snapback] Er det 3D? Veldig bra hvis du har laga planetene selv. Motivet er utrolig kjedelig for min del. Har sett det utrolig mange ganger før. 7487183[/snapback] det er ikke 3D nei.. er gjort i PS! er vel forsåvidt et mye brukt alternativ.. skal innrømme det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå