fox Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jernlov det du mener ja, denne typestil... At jeg bruker typestilen er ikke akkurat original, men jeg valgte denne og lagde en plakat som er unik. Da snakker jeg om budskap, fargebruk, bevegelse, balanse osv. Flodhests verk var ikke så unik når han avslutter sånt, jeg sa at han bør legge til detaljer som er "hans" noe som gjør at verket kan bli originalt.. Ikke bare brush og et smått navn.. DETALJER.. Du kan godt være uenig hvis du vil, mening er delt i baken. Alt jeg ønsker av flodhest er jo at han skal legge til egne detaljer og gi bildet et liv Endret 5. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Kjempeorginalt.... Hva vet du om Tomat hadde noe dypt orginalt budskap bak sin? Han bruker brushes, du bruker customshapes, er vel ikke noe bedre det. Og du nevner bevegelse og balanse, var ikke mye å se det i bildet ditt. Selv ikke bølgene til regnbuene ga noen som helst feeling av bevegelse. Og de personene og ting du har plassert hulter til bulter gir ikke mye balanse. Kritikk til din forresten: Kjedelig, enormt rotete, meningsløst, blander stiler, ikke de beste fargene, stygg typografi osv. Endret 5. desember 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jernlov ok, bra for deg PS jeg brukte ikke customshapes, jeg tegnet sjølv. Endret 5. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Laget en liten film av mine beste verk så langt. Vet ikke om det er rett plass å poste men kunne ikke lage en ny tråd for denne lille filmen. Hva synes dere? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Videoen liker jeg, men dama ødelegger liitt.. Rytme, hvis du skjønner? Flott stemning og overgang. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Videoen liker jeg, men dama ødelegger liitt.. Rytme, hvis du skjønner? Flott stemning og overgang. 7434656[/snapback] Hvorfor skulle dama ødelegge? synest det var et av de beste bildene der... jeg tror vel dette var en video for å vise frem bildene og ike lage en "film" Endret 6. desember 2006 av Erelend Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jo mener rytme.. To første (eller var det tre?) og bildene som ble vist etter dama er horizontal. Mens selvest dama er vertical.. Forstyrrende overgang, men det er min mening. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 de 4 første faktisk 4 første var horizontale, også kom dama som var vertical..Men uansett, synes det var utrolig bra bilder jeg Thom Merlin Stå på Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Takker for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jernlov det du mener ja, denne typestil... At jeg bruker typestilen er ikke akkurat original, men jeg valgte denne og lagde en plakat som er unik. Da snakker jeg om budskap, fargebruk, bevegelse, balanse osv. Flodhests verk var ikke så unik når han avslutter sånt, jeg sa at han bør legge til detaljer som er "hans" noe som gjør at verket kan bli originalt.. Ikke bare brush og et smått navn.. DETALJER.. Du kan godt være uenig hvis du vil, mening er delt i baken. Alt jeg ønsker av flodhest er jo at han skal legge til egne detaljer og gi bildet et liv 7434457[/snapback] Det jeg tenkte på når jeg så din var at den ble litt rottete. Jeg syntes ikke at noen av dere lagde et veldig orginalt bilde som skilte seg ut, og for å være helt ærlig så så flodhests sin best ut... EDIT: Thom Merlin. Jeg har ikke innsett før nå hvor genial du er med lys. Skjønte ikke helt greia med at det ene bildet var vertikalt etc, men jeg så den bare en gang... Endret 6. desember 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 goliatmo javel? Jeg ler bare inni meg selv av deg og jernlov, dere kan mislike mitt bilde, men.. Nei glem det, det er nett og folk elsker å kverulere.. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vi sier bare det vi mener om bildet ditt, hvis du vil bli bedre kan det lønne seg å høre på kritikken andre kommer med til bildene dine... Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Fox, skjerp deg. Det du holder på med nå kalles for flaming. Får du dårlig kritikk, så er det bare å godta det som alle oss andre som har fått dårlig kritikk av det vi har laget. Fryktelig så vanskelig du skulle gjøre det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Din kritikk godtar jeg, men jernlov? Hans er usaklig, han angriper meg pga jeg "angrep" flodhest.. Selv om jeg mener helt noe annet, at flodhest bør gi den mer krydder Endret 6. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 oi oi oi, her har det hoppa helt av sporet. Noen som veit sånn ca hvor oppløsning et A4 ark er i pixler? Selv om den lille tegneserie greia mi ikke har så god handling sånn sett, så vil jeg sende den inn til M ( han har fått eget blad om du/dere ikke har fått med det ) jeg hørte at det er 1988x3075 på 300ppi når man scanner ihvertfall. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Shikaru kult! Mener å huske at det er 2480x3508 på 300dpi på a4 papir, er ikke helt sikker Endret 6. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 du kan jo måle, sette inn i photoshop også gjøre om enheten til pixler, men det er kansje litt tungvint Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg sjekka på størrelsen på M bladet. den var 16 26 i cm. Det er mindre enn et A4 ark, så det passer ikke til mitt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Treng ikkje måle noko, det er då ein mal for A4 når ein lager nytt dokument i PS. Set DPI til det du vil ha, og sjekk storleiken i pixlar. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hvis du har PS så kan du velge A4 format når du velger "New" under filer. Er et av valgene under format, tror jeg. I tillegg kan du velge om du skal ha det i pixler eller millimeter. Edit: Oh, incanus var før meg. Endret 6. desember 2006 av ED209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå