fox Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) jeg likte den ikke! ble frustrert av å tenke på at det kan skje:( Fox: hihi, likte snekkerbuksa^^ 7415841[/snapback] takk takk http://bildr.no/image/23893.jpeg Endret 6. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Fox: Likte det bildet godt. Gjør du noe av om jeg bruker det som skrivebordsbakrunn? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Blir bare glad Takk for at du spurte... Bare bruk bildet du Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Lagde meg et bilde isted, etter å ha lastet ned abstrakte vektor-brushes. Lenke til kommentar
lordkex Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ja her e en kjapp tegning av Tommy og Tigern hass, men d va litt vanskelig og redigere riktig anskits farge da... Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 flodhest joa den er grei den, ikke noe å rope wow for.. Vil se mer, mer kontrast... Og bevegelse, noe som gjør at bildet blir mer liv.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Fox ikke for å være frekk, men jeg syns ikke din var så mye bedre... Likte flodhests sin, enkel og grei...Blei kanskje litt kjedelige farger til venstre.. Mens din Fox var fargerik, men kanskje litt rotete? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 ja her e en kjapp tegning av Tommy og Tigern hass, men d va litt vanskelig og redigere riktig anskits farge da... 7424846[/snapback] Kan ikke se den Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Best0 ok? Din mening Jeg sier ikke at min er mye bedre, men den er ihvertfall original.. Flodhests er fin den, men har sett minst 100 sånne plakater på skolen min.. Vil at han skal legge inn mer unik detaljer i kontrast.. Get it? Endret 5. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jepp, er nok ikke det mest avanserte bildet jeg har laget. Ganske enkelt å lage slike bilder med vektorpensler. Skuffende enkelt igrunn, last ned og prøv selv. Blir liksom bare som biter man setter sammen, istedet for å lage alt på scratch. Btw, noen som vet hvordan man kan lage egne brushes i ps? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Merk ein del av eit bilete og vel Edit --> Define brush. http://www.informit.com/articles/article.asp?p=608634&rl=1 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ah, seff. Tror jeg har gjort noe liknende før. Da blir det vel å lage et brush-set når jeg får tiden! Så jeg kan lage abstrakte, vektor lignende bilder uten å jukse. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Best0 ok? Din mening Jeg sier ikke at min er mye bedre, men den er ihvertfall original.. Flodhests er fin den, men har sett minst 100 sånne plakater på skolen min.. Vil at han skal legge inn mer unik detaljer i kontrast.. Get it? 7429617[/snapback] Din er ikke noe mer orginal den, sett mange flere lik din enn Tomat sin, selv om jeg har sett mange tomater og. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Best0 ok? Din mening Jeg sier ikke at min er mye bedre, men den er ihvertfall original.. Flodhests er fin den, men har sett minst 100 sånne plakater på skolen min.. Vil at han skal legge inn mer unik detaljer i kontrast.. Get it? 7429617[/snapback] Din er ikke noe mer orginal den, sett mange flere lik din enn Tomat sin, selv om jeg har sett mange tomater og. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Best0 ok? Din mening Jeg sier ikke at min er mye bedre, men den er ihvertfall original.. Flodhests er fin den, men har sett minst 100 sånne plakater på skolen min.. Vil at han skal legge inn mer unik detaljer i kontrast.. Get it? 7429617[/snapback] Hakke peil på vektorer, men likte ikke din noe særlig egentlig. Orginal er den vel heller ikke. Etter min mening altså. Bare si i fra hvis jeg er litt får streng nå Liker hvertfall selv at folk er ærlige når de kommenterer mine verk. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Greit nok at dere liker ikke mitt verk, men å komme med påstand at den er ikke original er tøv! Det sier dere bare fordi jeg sa til flodhest.. Flodhest hvis du vil lage vektor da er det lurt å bruke illustrator Mye bedre enn photoshop, selv om de fleste her tilmed meg er helt forelsket i photoshop Endret 5. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, vet. Har faktisk aldri vært borti illustrator. Når jeg mener abstrakt vektor, så mener jeg egentlig de rundingene og slikt, som er så mye brukt. Har bare lyst å bruke de i Photoshop og. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) ops fire innlegg Firefox er fucket, gjorde det sjølv.. HAr ikke trykket flere ganger Endret 5. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Greit nok at dere liker ikke mitt verk, men å komme med påstand at den er ikke original er tøv! 7431455[/snapback] Tøv er det i alle fall ikke, du skulle bare visst hvor mange vektor regnbuestash og dilldall som ligger på DeviantART. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå