fox Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg lurer fremdeles.. Fanskare? Hva betyr det? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg lurer fremdeles.. Fanskare? Hva betyr det? 7404243[/snapback] En mengde med fans. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Litt speedpainting før sengen - jobb i morgen. God Kveld. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 kjeda meg i går. Jaja noen ting blei litt fakka når jeg inka den ( om man kan kalle det for det ) men samma det. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Hm, får prøve å bidra litt her jeg også.. Legger til noen useriøse paint tegninger som jeg har laget mens jeg satt vakt.. Har liksom ikke tilgang til noe annet tegne program her i millitæret Byutsikt: Retardosaur: Utsikten fra der jeg satt vakt: Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Hm, får prøve å bidra litt her jeg også.. Legger til noen useriøse paint tegninger som jeg har laget mens jeg satt vakt.. Har liksom ikke tilgang til noe annet tegne program her i millitæret WEEEEEE! Lubb is back. Utsikten ut av vaktrommet det siste bildet der?? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Den siste var genialt Lubb ^^ Minna meg om et gammalt type spill, på måten det lyset var, og fordi du tegna det i paint og der vises pixler godt ^^ Lenke til kommentar
lubb Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Hm, får prøve å bidra litt her jeg også.. Legger til noen useriøse paint tegninger som jeg har laget mens jeg satt vakt.. Har liksom ikke tilgang til noe annet tegne program her i millitæret WEEEEEE! Lubb is back. Utsikten ut av vaktrommet det siste bildet der?? 7407993[/snapback] Jepp, stemmer d.. Er liksom begrenset hva du kan gjøre når du sitter vakt i 8 timer.. Kabal, minesweiper eller paint Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) kjeda meg i går.Jaja noen ting blei litt fakka når jeg inka den ( om man kan kalle det for det ) men samma det. gjett hva jeg nettop var ute og forhåndsbestilte^^ Endret 2. desember 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 kjeda meg i går.Jaja noen ting blei litt fakka når jeg inka den ( om man kan kalle det for det ) men samma det. gjett hva jeg nettop var ute og forhåndsbestilte^^ 7408457[/snapback] Grattis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Comic page 2 Det å lage en liten tegneserie er morsomt Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 rute to ser dirtkul ut! og kult oppdeling av ruter.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 rute to ser dirtkul ut!og kult oppdeling av ruter.. 7411051[/snapback] Takk ^^ Ruteoppdelingen går random etter hvor tegningene kommer xD Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) År og dag siden jeg tegnet med blyant, tegna en av stolene i stua. Scanneren er litt gamel så mye av de lysere partiene har forsvunnet. Tegnet ganske raskt, en del slurv her og der. Dette er første del av opptaks prøven til arkitekts skolen AHO i fjor. Ville bare prøve meg Endret 3. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 page 3 page 4: ( fortsatt noe jeg skal endre på i første rute ) Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Bra tegnet men veldig meningsløs handling. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) liker historien jeg! Shikaru fortsett! http://bildr.no/view/23221 - Er ikke ferdig enda, 80-90% ferdig ca.. Mye ditt og datt igjen å fikse.. bakgrunn til "Skole" vil bli endret senere (så ikke nevn om det ) Mening med bildet - Ingen framtid uten skole, i skole finnes det forskjellige veier som du kan velge og vrake.. Som dere ser i bildet Endret 3. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Den er ikke meningsløs. bare litt enkel Men jeg trenger bare en liten punchline på side 5, så er den i boks. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) jeg likte den ikke! ble frustrert av å tenke på at det kan skje:( Fox: hihi, likte snekkerbuksa^^ Endret 3. desember 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Shikaru: Liker tegningene dine. Fortsett med tegneserien, òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå