Shikaru Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 syns det var litt funky perspektiv på seilskuta di, shikaru.Men resten var ganskebra og skyene sådritkule ut. 7385679[/snapback] ja skipet var veldig fallaferdig la oss bare late som om noen har fjerna en god del spiker >_o uansett. lagde ganske kjapt, med tid jeg hadde til overs. veldig random. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 nå så seilskuta veldig bra ut, men den ene skru-tingen var litt skeiv^^ men ellers imari kult bilde! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) den ser ganske skeiv ut nederst der, men jeg monga på en ting, og det blei seendes rart ut edit: takk for at du likte bildet Endret 29. november 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hva er det første dere legger merke til? edit: jeg er bare en nybegynner Endret 29. november 2006 av Frichassé Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 først light så lykta i matchene farve og så our only hope... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 først lightså lykta i matchene farve og så our only hope... 7389030[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 først lightså lykta i matchene farve og så our only hope... 7389030[/snapback] Ditto 7390274[/snapback] for ikke å glemme all billedstøyen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 eneste jeg fikk ut av kvelden som jeg orka å scanne Basert på en character ved navn "the hen" Orka ikke sjekke hvordan selve kostymet var, iogmed at jeg satt så godt der i sofaen. Du finnern på Deviantart blandt annet. tegna veldig fort btw. mulig jeg fargeleggern. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Bra den der, enkel og grei Veldig spesiell caps han har da. Oppdatert på sjørøvern min. Ble i hvertfall bedre enn forgie verisjon. Veit om de skeive og rare strekene, og har enda ikke ordnet hendene. Men det skal gjøres snart^^ Endret 1. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Bra den der, enkel og greiVeldig spesiell caps han har da. Oppdatert på sjørøvern min. Ble i hvertfall bedre enn forgie verisjon. Veit om de skeive strkene, og har enda ikke ordnet hendene. Men det skal gjøres snart^^ 7400832[/snapback] Symmetrien mellom føttene, hoftene, overkroppen og hodet ser veldig feil ut for meg. Føttene: For korte. Hoftene: For smal. Overkroppen: Overdimensjonert i forhold til føttene og hoftene. Hodet: Samme som for overkroppen. Ellers synes jeg du har fått en kjempefin atmosfære i omgivelsene, tenker da spesielt på lyssettingen og stemningen det gir. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Kan godnt hende, såg ikke feilene på den forige tegninga før neste dag. Tror ikke jeg gidder å gjøre mer på denne nå, ikke fordi jeg er lat, men fordi jeg tror det vli bli lettere å starte på nytt med en årntelig kladd hvor jeg kan bruke litt mer tid på anatomi osv. Takker for tilbakemeldinga Endret 1. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Shikaru: en av dine bedre tegninger, men du kunne kansje lagt litt mer skygge på kappen og armen Thom Merlin: syntes denne så mye kulere ut, men munnen hans var litt skeiv og ermet hang litt merkelig.. Ellers synes jeg du har fått en kjempefin atmosfære i omgivelsene, tenker da spesielt på lyssettingen og stemningen det gir. word Endret 1. desember 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Takk takk Goliatmo Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Legger til en link her og....PS vs Paint... Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Han var flink :o Hvorfor heter det vs PS? var jo bare paint. Endret 1. desember 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Han var flink :oHvorfor heter det vs PS? var jo bare paint. 7401860[/snapback] Hehe, var vell egentlig det at det er så mange som er anti-paint. Går ann å bruke det også... Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva synes dere? 7401889[/snapback] Pfet! Ha dem kommende. Dette er et godt prinsipp å jobbe videre med. Bli best, og du kommer til å få en fast fanskare. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) fanskare? Vel, jobbet med den i 16timer på en dag. 16timer før deadline.. Når jeg tenker meg om kan den bli bedre, men den er ihvertfall bra og jeg har levert.. Er lei av roboten egentlig, etter 16timer.. Jobber med den kanskje i en vakker dag... Endret 1. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 fanskare? Vel, jobbet med den i 16timer på en dag. 16timer før deadline.. Når jeg tenker meg om kan den bli bedre, men den er ihvertfall bra og jeg har levert.. Er lei av roboten egentlig, etter 16timer.. Jobber med den kanskje i en vakker dag... 7403880[/snapback] Har det mye på samme måten. Jeg kan jobbe i 8-9-10 timer med et nytt prosjekt. Så går jeg lei og erklærer den ferdig, selv om den er langt fra perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå