Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra den der, enkel og grei

Veldig spesiell caps han har da.

 

Oppdatert på sjørøvern min.

Ble i hvertfall bedre enn forgie verisjon.

 

Veit om de skeive strkene, og har enda ikke ordnet hendene. Men det skal gjøres snart^^

7400832[/snapback]

 

Symmetrien mellom føttene, hoftene, overkroppen og hodet ser veldig feil ut for meg.

 

Føttene: For korte.

Hoftene: For smal.

Overkroppen: Overdimensjonert i forhold til føttene og hoftene.

Hodet: Samme som for overkroppen.

 

Ellers synes jeg du har fått en kjempefin atmosfære i omgivelsene, tenker da spesielt på lyssettingen og stemningen det gir.

Lenke til kommentar

Kan godnt hende, såg ikke feilene på den forige tegninga før neste dag.

Tror ikke jeg gidder å gjøre mer på denne nå, ikke fordi jeg er lat, men fordi jeg tror det vli bli lettere å starte på nytt med en årntelig kladd hvor jeg kan bruke litt mer tid på anatomi osv.

Takker for tilbakemeldinga :)

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Shikaru: en av dine bedre tegninger, men du kunne kansje lagt litt mer skygge på kappen og armen

 

Thom Merlin: syntes denne så mye kulere ut, men munnen hans var litt skeiv og ermet hang litt merkelig..

Ellers synes jeg du har fått en kjempefin atmosfære i omgivelsene, tenker da spesielt på lyssettingen og stemningen det gir.

word

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

fanskare?

 

Vel, jobbet med den i 16timer på en dag. 16timer før deadline.. Når jeg tenker meg om kan den bli bedre, men den er ihvertfall bra og jeg har levert.. Er lei av roboten egentlig, etter 16timer.. Jobber med den kanskje i en vakker dag...

Endret av Fox
Lenke til kommentar
fanskare?

 

Vel, jobbet med den i 16timer på en dag. 16timer før deadline.. Når jeg tenker meg om kan den bli bedre, men den er ihvertfall bra og jeg har levert.. Er lei av roboten egentlig, etter 16timer.. Jobber med den kanskje i en vakker dag...

7403880[/snapback]

 

Har det mye på samme måten. Jeg kan jobbe i 8-9-10 timer med et nytt prosjekt. Så går jeg lei og erklærer den ferdig, selv om den er langt fra perfekt. :yucky:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...